Stamnaam

DeletedUser

Guest
nou ja ik zit niet te dikke nekken dat ik dit spel pown of niet want de tijd die ik er in steek groei ik genoeg
en verlaten dorpen heb ik nog nooit gepakt (kijk maar op tw+)
ik denk over andere dingen dan een spel op het internet :D bvb hoe ik vooruit kan komen in men leven en niet hoe ik het vollgende dorpje gemakkelijk kan leeghalen :p
meesterbrein hoef je niet zijn voor dit spel ( vraag maar aan slick ik denk niet dat hij een of ander genie is, gwn een kerel met veel tijd en ervaring )
ik durf te wedden dat als ik een simpel wiskundig probleem opleg voor heel de stam BREIN geen een in staat zal zijn die op te lossen ...

leg maar voor. ik eet wiskunde voor mn ontbijt geQ.
 

DeletedUser

Guest
haha grapjas, als zelfs wiskundigen die daar jarenlang hun (meester)brein op breken denk je dat ik dat wel kan? :p
 

DeletedUser

Guest
idd xD

Niet enkel wiskundige zijn slimme mensen hé :D,

zo heb je ook taalkundige en dergelijke =)

maar los daarvan; MEESTERBREIN slaat niet op hoeveel procentjes je hebt op je rapport...

MEESTERBREIN slaat op in zo weinig mogelijk tijd; en met zo weinig mogelijk troepen zoveel mogelijk dorpen nemen... (of zoiets :rolleyes:)

ga aub niet beginnen met wiskunde chizzle hier op het forum van een spel te plaatsen hé :D


en ik denk dat slick idd wel veel tijd heeft voor dit spel, maar zo zijn er nog mensen. En het is wel Slick die nmmr 1 staat, en niet die andere mensen. Dus mss; heel mss heeft Slick toch wel talent voor dit spel ....


Something to think about hé :p
 

DeletedUser

Guest
zeeker goed ik zit er ook :D:D

hahaha, dit kon ik toch gewoon niet laten. Verkenningsrapportje :p.

Verdediger: zombiejeroen
Dorp: *

Aantal: 19 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0
Verliezen: 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 0 .

Ontopic : Ik vind spare wel een goeie naam. Misschien komt dit ook wel omdat ik er zelf in zit, maar het is makkelijk te onthouden. Hetzelfde geld voor Russia, NW en W.H. eigenlijk. :)
 

DeletedUser

Guest
ik vind namen zoals :

L.L.h. en B.T.F allemaal zo kinder achtig ze lijken cool maar ze zijn het niet

gewoon afkorting en punt. simpel

Dead or Alive ofzo DoA. en niet
_--Dead-.Or.-Alive--_ met tag *-.DoA.-*
dat is superkinderachtig ! !
:p divi en legion :p vind ik best

edit : ben 1 ding vergeten :p

BUMP haha
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Re: CV+ (Communitate Valemus)

CV+ de tag van: Communitate Valemus
Een kleine sterke stam in K76 bestaat uit 13 leden en wil doorgroeien tot maximaal 15 leden.

Communitate Valemus betekend: Samen staan wij sterk



Leuke stamnaam!
 

DeletedUser

Guest
Leuke stam naam: De Gouden Ridders (-Dgr)
Noobs at their Best (Noobs)
 
Bovenaan