Stamnaam

DeletedUser

Guest
Ja maar met Walhalla op w4 wordt geen kroeg bedoeldXD

hehe het is idd elektrotechniek. en neej er wordt inderdaad geen kroeg mee bedoeld maar kom een keer langs en dan wel :p. neej even serieus. 't is natuurlijk dezelfde inspiratiebron en beide zeker weten hun naam waardig
 

DeletedUser14340

Guest
ik vind de naam The Dutch Dragons wel mooi met asl tag {DD}
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Opinicus is de mooiste naam, met de meeste betekenis.. lees ons profiel maar.. een opinicus is een soort fantasiebeest met het lijf van een leeuw en de kop en vleugels van een adelaar ofzo.. echt nice
 

DeletedUser3115

Guest
Opinicus is de mooiste naam, met de meeste betekenis.. lees ons profiel maar.. een opinicus is een soort fantasiebeest met het lijf van een leeuw en de kop en vleugels van een adelaar ofzo.. echt nice

Ongeveer zoiets als een Griffioen dan ?
 

DeletedUser

Guest
nou ja ook maar je zou echt hun profiel moeten lezen
het gaat er hem niet om de naam opinicus, maar waar opinicus voor staat...
Het verhaal en de stam schilden die de meeste leden op hun profiel hebben
en ik heb zelfs ontdekt dat er verschillende kleuren voor verschillende rangen zijn...
En het verhaal (ik val in herhaling maar) het verhaal is te zot...
 

DeletedUser

Guest
man man van originaliteit gesproken
meesterbrein ooh zo vet, allé komaan het is een oorlogspel geen wiskunde olympiade ofzo...:p
meesterbrein heeft niks met dit spel te maken en mooi is het ook niet
ik blijf bij Opinicus
hoewel mijn eigen stam Myrmidons ook wel een vette naam heeft vind ik de traditie en geschiedenis die achter Opinicus ( HSB ) schuilt toch veel beter:cool:
 

DeletedUser

Guest
man man van originaliteit gesproken
meesterbrein ooh zo vet, allé komaan het is een oorlogspel geen wiskunde olympiade ofzo...:p
meesterbrein heeft niks met dit spel te maken en mooi is het ook niet
ik blijf bij Opinicus
hoewel mijn eigen stam Myrmidons ook wel een vette naam heeft vind ik de traditie en geschiedenis die achter Opinicus ( HSB ) schuilt toch veel beter:cool:

Duidelijk geen meesterbrein
als je niet denkt bij dit spel, heb je zeker nog nooit meer dan 10 dorpen gehad
en allemaal verlaten dorpen geëdeld :D
 

DeletedUser

Guest
CV+ de tag van: Communitate Valemus
Een kleine sterke stam in K76 bestaat uit 13 leden en wil doorgroeien tot maximaal 15 leden.

Communitate Valemus betekend: Samen staan wij sterk


zeeker goed ik zit er ook :D:D
 

DeletedUser

Guest
nou ja ik zit niet te dikke nekken dat ik dit spel pown of niet want de tijd die ik er in steek groei ik genoeg
en verlaten dorpen heb ik nog nooit gepakt (kijk maar op tw+)
ik denk over andere dingen dan een spel op het internet :D bvb hoe ik vooruit kan komen in men leven en niet hoe ik het vollgende dorpje gemakkelijk kan leeghalen :p
meesterbrein hoef je niet zijn voor dit spel ( vraag maar aan slick ik denk niet dat hij een of ander genie is, gwn een kerel met veel tijd en ervaring )
ik durf te wedden dat als ik een simpel wiskundig probleem opleg voor heel de stam BREIN geen een in staat zal zijn die op te lossen ...
 

DeletedUser3306

Guest
nou ja ik zit niet te dikke nekken dat ik dit spel pown of niet want de tijd die ik er in steek groei ik genoeg
en verlaten dorpen heb ik nog nooit gepakt (kijk maar op tw+)
ik denk over andere dingen dan een spel op het internet :D bvb hoe ik vooruit kan komen in men leven en niet hoe ik het vollgende dorpje gemakkelijk kan leeghalen :p
meesterbrein hoef je niet zijn voor dit spel ( vraag maar aan slick ik denk niet dat hij een of ander genie is, gwn een kerel met veel tijd en ervaring )
ik durf te wedden dat als ik een simpel wiskundig probleem opleg voor heel de stam BREIN geen een in staat zal zijn die op te lossen ...

hoe doe je dat dan? (dikgedrukte)
ik doe alleen het onderstreepte :p
 

DeletedUser

Guest
nou juist door erover na te denken...je hoet geen meesterbrein te zijn om dat te weten.
en dat onderstreepte...proficiat ik doe veel meer dan dat alleen :D
 
Bovenaan