Stammenoorlogen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser47656

Guest
Ziet er wel neat uit ofniet?

Voor de rest vind ik persoonlijk 7.0 beetje een tegenvaller. Bigass plaatjes bij rekruten gaat mijn muisbal niet leuk vinden. Kaart wel nice. Wat is jullie eerste indruk?

DeletedUser53554

Guest
ik krijg de politieke kaart niet op de oude manier, dus ook in de grote kaart.

DeletedUser9420

Guest
tbr is ook lastiger zie ik...
geen kleurtjes om dorp etc etc. en idd, politieke kaart ook niet perfect

DeletedUser47656

Guest
Kan de link na het AF ook niet meer vinden. Of ben ik de enige noob die die link gebruikte. Heb dr nu zelf eentje gemaakt.

Heb je de update van TBR al gedownload? Want ik er nog wel kleurtjes omheen staan. En die politieke kaart is idd jammer.

DeletedUser

Guest
Ziet er wel neat uit ofniet?

Voor de rest vind ik persoonlijk 7.0 beetje een tegenvaller. Bigass plaatjes bij rekruten gaat mijn muisbal niet leuk vinden. Kaart wel nice. Wat is jullie eerste indruk?

Ik vind 7.0 een zware tegenvaller. De layout zuigt zwaar vind ik. Kaart verschuiven is leuk, maar dat is dan ook het enige voordeel dat ik tot nu toe heb gezien.

Kan de link na het AF ook niet meer vinden. Of ben ik de enige noob die die link gebruikte. Heb dr nu zelf eentje gemaakt.

Heb je de update van TBR al gedownload? Want ik er nog wel kleurtjes omheen staan. En die politieke kaart is idd jammer.

Die link vond ik eerst ook niet meer terug. :p Hij staat nu onderaan ipv bovenaan.

DeletedUser9420

Guest

linkje naar forum staat helemaal links onderin....

en ja, zal de update eens downloaden. Heb jij ff een link, zit ff op mijn werk ;)

DeletedUser

Guest

De link staat onderaan , links ;)

Verder kunnen de updates besproken worden in dit topic
Als jullie het over stammenoorlogen willen hebben, wil ik enkel horen welke stammen elkaar de oorlog hebben verklaard via stammenoorlogen ;)
Bij spam gaat hij dicht.

Nog even voor de FAQ:Clicky!

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Nou wij hebben dus nu blijkbaar oorlog met 5 stammen:confused:

Code:
Stam vandaag om 15:16 uur
De stam Equals Three heeft de stam Big Bang de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: Babarendorpen

Verklaring:

» Oorlogsstatistieken weergeven

We staan nog gelijk :D:D

Ik vind het bouwen vanuit het overzicht nu tamelijk onhandig :mad:

DeletedUser42600

Guest
Code:
Stam vandaag om 15:16 uur
De stam Equals Three heeft de stam Big Bang de oorlog verklaard!

Oorlogsnaam: Babarendorpen

Verklaring:

» Oorlogsstatistieken weergeven

We staan nog gelijk :D:D

Ik vind het bouwen vanuit het overzicht nu tamelijk onhandig :mad:

Waarom hebben we bb de oorlog verklaard? Dacht dat we samen Rf zouden opruimen.:(

Bouwen doe ik nog steeds zoals "vroeger" gewoon naar je dorp gaan ==> hoofdgebouw en klikken maar. Wel zo makkelijk.

DeletedUser

Guest
Spammers:

26.01.
15:50 Stam =3 heeft zijn vredesaanbod teruggetrokken.
26.01.
15:50 =3 heeft de stam vrede aangeboden.
26.01.
26.01.
26.01.
26.01.
26.01.
15:16 =3 heeft de stam de oorlog verklaard.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan