Stammen op Wereld 45

Reactiescore
1.516
Ah kijk eens, lang geleden alweer. Kom hem nu tegen door je bumpje, thanks Ruffy :). Had ik hier destijds op gewed als multiple dan was ik m'n geld kwijt, single misschien nog wel positief gestaan :rolleyes:

Arr. wel naar verwachtingen. Error en YOLO een beetje hetzelfde gebleven (buiten het wegvallen van Mirage). O.W. naar verwachting. Het wegvallen van vooral K. verwacht, Season een beetje maar dat kwam grotendeels door het wegvallen van Erebos.... Wie weet heeft de stam in zijn huidige staat nog wel een kans :rolleyes::).

Iemand binnenkort met een soortgelijke post? :)
 

DeletedUser75778

Guest
Misschien dat ik me hier maar eens aan moet wagen. Al dan niet binnenkort.
 
Reactiescore
2.506
Over 1/2 weken zal er een updatje verschijnen. Ik zoek alleen nog een onafhankelijk iemand die mij hierbij wil helpen. Als iemand zich geroepen voelt neem dan contact op met mij op skype.
 

DeletedUser27722

Guest
Over 1/2 weken zal er een updatje verschijnen. Ik zoek alleen nog een onafhankelijk iemand die mij hierbij wil helpen. Als iemand zich geroepen voelt neem dan contact op met mij op skype.

Ik wil wel! :eek::eek:
Maar alle gekheid op een stokje, niemand is onafhankelijk..
 

DeletedUser5114

Guest
Over 1/2 weken zal er een updatje verschijnen. Ik zoek alleen nog een onafhankelijk iemand die mij hierbij wil helpen. Als iemand zich geroepen voelt neem dan contact op met mij op skype.

Ik wil het wel doen.
 
Bovenaan