stammen in de spotlight : ~MeM~

DeletedUser

Guest
Beste AF-lezertjes, ik heb samen met warfiej weer een artikel gemaakt. Nu gaat het over [ally=6]~MeM~[/ally]. Dit gaat eigenlijk over hoe de sfeer is in de stam, welke oorlogen ze hebben. Of ze een barbarenvlek hebben, hoe ze iets aanpakken.

dit artikel is a 3 maanden oud, ik heb een klein aantal veranderingen gedaan. Maar er zullen er nog zijn maar die ga ik niet veranderen, iedereen weet dat er =DT= gevallen is en opgesplits in 3 delen : BB, clinic en lcs.

jayxk9.jpg


[player=6]Warfiej[/player] heeft het woord gedaan voor zijn stam omdat hij volgens [player=6]spijkie[/player] het best geletterd is.




De huidige situatie binnen [ally=6]~MeM~[/ally]:

Na de recente ontwikkelingen van het wegvallen van een fiks aantal PT|CM leden zijn we snel gaan kijken hoe we dit vanuit ons het beste op zouden kunnen vangen. er zijn in het westen en zuiden enkele gigantische barbaren clusters ontstaan waar we ons doorheen zullen moeten werken alvorens we in die regionen weer daadwerkelijk een noemenswaardig front krijgen met een andere stam. De hele situatie maakt het een en ander minder uitdagend op aanvallend en verdedigend gebied. Maar tegelijkertijd bied dit aan diverse kanten perspectieven om weer eens wat orde te creeren, en spelers opnieuw kansen te geven zich te positioneren, zonder dat er al te veel ruilingen plaats moeten vinden. Het enige nadelige wat we hierbij ervaren is een chronisch tekort aan edels, wat al ontstaan was alvorens de barbaaritus uitbrak.

Interns? Sfeer?


Intern binnen MeM zijn er vrij weinig noemenswaardige zaken. Op het forum heerst een kalme sfeer, waar men ondanks de rust, een goed en gezellig contact met elkaar heeft. Al met al verloopt de samenwerking onderling dus volkomen naar wens. Al is het een feit dat er op dit moment minder noodzaak is om gezamenlijk grootschalig uit te gaan pakken tegenover een vijand. Immers worden eventueel verloren dorpen er aan de andere kant net zo hard weer bij geedeld uit de overvloed aan barbaren, waardoor het relatief minder interessant is om daar op dit moment aanvals troepen, en dus grondstoffen te spenderen die hard nodig zijn om het tekort aan edels op te vangen. Op dit moment zijn er enkel wat kleine agressievere schermutselingen tegenover [ally=6]=DT=[/ally] en [player=6]=DB=[/player] waartegen we onlangs een fellere strijd hebben gevoerd. Al met al is deze strijd voor [ally=6]~MeM~[/ally] positief verlopen, wat geillustreerd kan worden met de statistieken. 1155 vijandige overnames van ~MeM~ tegenover 553 van het duo [ally=6]=DT=[/ally] & [ally=6]=DB=[/ally] over een periode van de afgelopen 3 maanden is immers geen vervelende score.

Daarnaast hebben onlangs een tweetal voormalig [ally=6]=DT=[/ally] spelers de overstap gewaagd naar [ally=6]~MeM~[/ally]. Na enkele gesprekken bleken de spelers prima binnen het [ally=6]~MeM~[/ally] team te passen, en tot op heden is het tegendeel nog niet gebleken :)
Ook zijn er 2 voormalig PT|CM spelers die zich onder de [ally=6]~MeM~[/ally] vlag hebben geschaard. Ook hierbij valt te vermelden dat de ervaringen hiermee vooralsnog enkel positief blijken.

Voor de komende periode zijn er geen noemenswaardige groei plannen. Het is nu even afwachten hoe de situatie in de nabije toekomst zich ontwikkelt met betrekking tot de barbaren dorpen. En daarnaast zal ook de huidige onstabiele situatie binnen [ally=6]=DT=[/ally] waarschijnlijk nog voor de nodige veranderingen zorgen de de komende tijd. Zodra het stof straks eenmaal is neergedaald, en de rust overal wat meer teruggekeerd is kan [ally=6]~MeM~[/ally] duidelijkheid geven omtrent een gerichtere toekomstvisie.


made by [player=6]warfiej[/player]


Nu het statistiek gedeelte van het artikel:


[player=6]Warfiej[/player] vertelde ons dat ~MeM~ 2 rekruuts had van [ally=6]=DT=[/ally], we zullen eens gaan zien of ze hun draai gevonden hebben in [ally=6]~MeM~[/ally]
inmiddels zijn het er 5 geworden ;)


[player=6]Analyszer[/player] Joined 13th August 2010 - 01:46 2,985,240
[player]The real M S[/player] Joined 12th August 2010 - 16:56 19,399,266
[player=6]Xrn![/player] Joined 09th July 2010 - 01:43 9,868,277
[player=6]Puinhoopofnix[/player] Joined 08th July 2010 - 16:41 10,171,668
[player=6]omino[/player] Joined 08th July 2010 - 16:41 12,320,698
[player=6]Bonaparte[/player] Joined 28th June 2010 - 01:45 12,736,319


[player=6]omino[/player] momenteel: 12,753,316

[player=6]puinhoopofnix[/player] momenteel : 10,384,662

[player=6]xrn![/player] momenteel:11,741,434

[player=6]bonaparte[/player] momenteel: 16,613,451

[player=6]the real m s[/player] momenteel: 20,810,519


we kunnen hieruit constateren dat [player=6]omino[/player] al goed geedeld heeft, maar [player=6]puinhoopofnix[/player] wat minder geedeld heeft.


a6u7o.png




let op mensen dit is al een oud artikel ;) dus DT zal lcs geworden zijn en bb ;)


.Billie en [player=9]warfiej[/player]
 

DeletedUser

Guest
dit is inderdaad wat verouderd maar toch leuk om te lezen.
 

DeletedUser

Guest
dit is inderdaad wat verouderd maar toch leuk om te lezen.


ik had het destijds vergeten te posten en ik vond het nog in men archief dus ik dacht, kzal het maar posten voor gautje kwaad wordt ;)
 

DeletedUser

Guest
ik had het destijds vergeten te posten en ik vond het nog in men archief dus ik dacht, kzal het maar posten voor gautje kwaad wordt ;)

lol. ik zal binnenkort nog wel een stukje er bij schrijven hoe het er nu voorstaat.
 

DeletedUser16456

Guest
Het is goed te zien dat mijn tekstje alsnog gebruikt wordt. inderdaad wellicht wat verouderd inmiddels, maar dat terzijde.

als aanvulling op Billie's stuk wil ik een kleine toelichting geven op het stukje recruits:

zoals te lezen is, heeft Analyszer zich onder de MEM vlag geschaard. Deze speler was feitelijk gestopt, maar heeft besloten toch weer eens terug te keren. Hij heeft binnen een zeer korte tijd een bijzonder goed edel resultaat weten te behalen. Feitelijk is dit geen nieuwe recruit, maar een oud gediende van MEM die dus wederom terug is komen spelen.
 

DeletedUser29300

Guest
*Vereerd*

Eerste keer dat ze me eens vernoemen op een forum.

Werd verdorie tijd.....

:)
 

DeletedUser29300

Guest
ben drie jaar lang lief aardig en vriendelijk geweest

na mijn overstap naar MeM, een andere tactiek gebruikt, mede door hulp van iemand die ontzettend veel tijd aan me besteed heeft en nog steeds doet .....

en je ziet, het lieve meisje van weleer, is nu een echte .... euh grote meid :p
 

DeletedUser

Guest
jup dat kan, en welkom tot het AF :)

hopen dat je mede kan veranderen vanwat er hier afspeelt (player lkrhoor4 etc)


vriendelijkheid kom je het verst mee lieve vriendjes :)
 

DeletedUser

Guest
Leuk artikel om als nog eens te lezen. Ook al is het iets ouder;)

Maar vind echter niet dat je kan zeggen dat dt is opgedeeld in 3 delen. DT is voornamelijk over gegaan in LCS en stuk of 5-7 spelers bb dacht ik. Echter zijn er maar 3 spelers van DT naar clinic gegaan, om dan direct te spreken van opsplitsing in 3 groepen...
 

DeletedUser

Guest
tsss bij mij werkt de BB-code niet :eek:
En omino, grote meiden kunnen meerdere dingen he? ^^
die kunnen heel goed grote edelmannen gebruiken!

xx, Nico.
 

DeletedUser

Guest
omino 16.553.438 1644
Puinhoopofnix 12.412.218 1182


je kunt zien dat beide spelers het inmiddels nog beter hebben opgepakt.

omino haar oda is inmiddels erg hard aan het stijgen(met name ten koste van gangstaviti ook wel bekend als obliksem...)
en ook puinhoopofnix sluit nu lekker aan.

oda wilde bij de =dt= leden nog wel eens een probleem zijn;) met name door de vele interns die nodig waren aldaar.
nu zien we een "agressievere" speelstijl bij hen ontstaan.
iets waar ~mem~ erg blij mee is....
 
Bovenaan