Stamleden en/-of bondgenootschappen gezocht.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Geachte lezer,


Ik ben tribear, oprichter van DieHard -DH- en eigenaar van het dorp tribear(x:592 y:474). Ik ben 19jaar oud en student :) Programmeren(ben bezig met het leren ervan) en gamen behoren tot mijn hobby's.
Ik benzelf dagelijks actief, bijna 24uur, maar dan ook soms ook letterlijk 24 XD zoals het nu 05:16 is(A).

De reden waarom ik deze stam heb opgericht is simpel. Mijn doel is om, met mijn stam en stamleden, een soort 'ingame familie' te ontwikkelen. Tribalwars leden de ruimte geven waarbij zij adviezen en tactiek(&kennis) kunnen delen, vragen kunnen stellen en elkaar kunnen helpen.
Mijn hoofddoelstelling is om leden de bescherming, door middel van dat zij lid zijn van mijn stam DieHard -DH-, te geven waardoor zij zich snel en goed kunnen ontwikkelen. DieHard zou je dus meer kunnen zien als een stam die leden beschermt tegen aanvallen waardoor zij zich eenvoudig kunnen ontwikkelen(met assistentie door middel van raad/advies). Onze huidige vermorgen is om aanvallen van anderen tot ons leden en ons stam van klein tot middel grote aanvallen kan verdragen/afstoten.

Kan jij jezelf vinden in mijn beschrijving en/-of heb je als stam hetzelfde doelstelling, twijfel er dan niet aan om met mij in contact te gaan!


Met vriendelijke groeten,
tribearhd

Oprichter -DH- en eigenaar van dorp tribearhd(x:592, y:474)
 

DeletedUser16768

Guest
Hier is een speciaal topic voor Aanvragen en Aanbiedingen.

Dit topic gaat dus dicht.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan