stamgenoten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.770
hallo
ik verneem net dat je stamgenoten niet meer kan aanvallen
wat is dezen??

graag verantwoording voor deze blunder
 
Reactiescore
603
ik wil ook antwoord ik kan niet nu niet rechtstreeks internen van de stam
 
Reactiescore
1.770
ik begrijp echt niet hoe moeilijk het kan zijn om hier vanuit het team een antwoord op te bieden,
we zijn al meer dan een maand verder??
 
Reactiescore
1.770
bedankt voor je hulp dubieus mannetje maar ik vrees dat het een maat voor niets is
 

DeletedUser17472

Guest
@simeco heb je al antwoord ondertussen?
bedankt voor je hulp dubieus mannetje maar ik vrees dat het een maat voor niets is

Lezen jullie mijn antwoord nu niet of wat?


Ligt aan de wereld. Maar op veel werelden is dat zo.

Ik heb nergens de vraag gekregen hoe het in die of die wereld zit. Hoe kun je dan een concreet antwoord van mij verwachten. Als het bij de begininstellingen staat dat je geen stamgenoten aan kunt vallen, dan kan dat de rest van de ronde ook niet. Dit is een instelling om internen tegen te gaan.... of om boosten tegen te gaan. Hoe jullie het ook willen noemen.
 
Reactiescore
1.449
Internen vind ik vrij logisch. Stamgenoot stopt ermee of stamgenoot gaat fuseren, dan kan je de dorpen beter intern afstaan dan extern.
Snap niet zo goed waarom je dat tegen zou willen gaan.
 
Reactiescore
429
Internen vind ik vrij logisch. Stamgenoot stopt ermee of stamgenoot gaat fuseren, dan kan je de dorpen beter intern afstaan dan extern.
Snap niet zo goed waarom je dat tegen zou willen gaan.

het internen van boosters account kwam enorm vaak voor, en deze instelling maakt het tenslotte ook veel spannender en uitdagender
 

DeletedUser17472

Guest
Internen vind ik vrij logisch. Stamgenoot stopt ermee of stamgenoot gaat fuseren, dan kan je de dorpen beter intern afstaan dan extern.
Snap niet zo goed waarom je dat tegen zou willen gaan.
Dat is een andere discussie Bappos. Maar als een speler stop, kan hij zijn account op delete zetten en dan is hij gestopt. Ik snap dat dat tegen de gevoelens van een stam in gaat, maar ik ken servers waar internen niet is toegestaan. Maar waarom hier de beslissing is genomen weet ik niet he, Mijn opmerking is algemeen waarom dit soort instellingen gehanteerd kunnen worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan