Stamfarm

Discussie in 'Goedgekeurde tools & projecten' gestart door .Sadye, 5. jun 2017.

Deel Deze Pagina

1. .Sadye

.Sadye

Lid geworden:
    10. apr 2011
    Leuk Bevonden:
    41
    Land:
    Altijd al snel willen kijken wie er in de stam het beste farmt? Dat kan vanaf nu met het volgende script:

Code:
    javascript:function logData(a,b){console.log("p ",b),$(".row_a, .row_b").find('a:contains("'+b+'")').parent().siblings().filter(".f").text($(a).find("#in_a_day_ranking_table tr td").eq(3).text()),$(".row_a, .row_b").find('a:contains("'+b+'")').parent().siblings().filter(".d").text($(a).find("#in_a_day_ranking_table tr td").eq(4).text()),""==$(".row_a, .row_b").find('a:contains("'+b+'")').parent().siblings().filter(".d").text()&&logError(b,!0)}function logError(a,b){$(".row_a, .row_b").find('a:contains("'+a+'")').parent().siblings().filter(".d, .f").html('<span style="color:'+(b?"black":"red")+';">'+(b?"No data yet":"Error loading data")+"</span>")}"undefined"==typeof window.$.twAjax&&(window.$.twAjax=function(){var a=function(a,b){this.options=a,this.promise=b},b=function(){var a=[],b=!1,c=function(){var b=a[0];$.ajax(b.options).done(function(){b.promise.resolve.apply(null,arguments),a.splice(b,1),d()}).fail(function(){b.promise.reject.apply(null,arguments),d()})},d=function(){a.length?(b=!0,c()):b=!1},e=function(c){a.push(c),b||d()};return{push:e}}();return function(c){var d=$.Deferred();return b.push(new a(c,d)),d}}()),$("#content_value table.vis tr").eq(0).append("<th>Farm</th><th>Datum</th>"),$("tr.row_a, tr.row_b").each(function(){var a=$(this).find("a:first").text().trim();console.log(a);var b=game_data.link_base_pure+"ranking&mode=in_a_day&type=loot_res&name="+a;$(this).append('<td class="f"></td><td class="d"></td>'),$.twAjax({url:b}).fail(function(){logError(a,!1)}).done(function(b){logData(b,a)})});
    Ga naar een stam toe, druk op leden en voer vervolgens het script uit. Je zult dan zien hoeveel er gefarmd wordt in de stam.

Het is een heel simpel script: dus er zitten wat kleine foutjes in qua opmaak (voer hem bijvoorbeeld eens uit bij je eigen stam), die ik nauwelijks de moeite waard vind om eruit te halen.

Is ook goedgekeurd:

Als er veel interesse is, zal ik eens kijken of ik de laatste foutjes eruit kan halen.

Merlock. en The Weirdness of Talent. vinden dit leuk.
  2. Merlock.

Merlock.

Lid geworden:
    29. jun 2010
    Leuk Bevonden:
    7
    Mooi script!

3. thelightfighter

thelightfighter

Lid geworden:
    8. mei 2017
    Leuk Bevonden:
    187
    vraag me altijd af waar k die scripts in moet gooien
    tampermonkey ofz?

4. Merlock.

Merlock.

Lid geworden:
    29. jun 2010
    Leuk Bevonden:
    7
    Deze werkt bij mij in de snellijst

5. RebounceTagg

RebounceTagg

Lid geworden:
    6. aug 2011
    Leuk Bevonden:
    76
    Zeker een mooi script. Lijkt me toch wel dat er genoeg animo voor is dus hopen dat je het script zonder fouten kan laten werken, topper!

6. The Weirdness of Talent.

The Weirdness of Talent.

Lid geworden:
    22. okt 2014
    Leuk Bevonden:
    84
    het is zeker een leuk snellijst script :)
    Het verbaasd me dat hier zo weinig amok rond is eigenlijk.

Wat misschien een mooie update zou kunnen zijn, is dat je zelf spelers kan ingeven die je wilt vergelijken ipv enkel stamgenoten.
    Maar ik ben al tevreden met deze versie :)

7. sanderbond007

sanderbond007

Lid geworden:
    11. jan 2009
    Leuk Bevonden:
    19
    in gebruik!! mooi script

8. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    134
    Land:
    Ik moet zeggen dat ik er meer van verwacht had om eerlijk te zijn... Had hem toegevoegd en het sloeg een beetje tegen dat hij eigenlijk gewoon data ophaalt die al in een ranglijst te vinden is en die plaatst naast spelers in een stam. Ik zie hier weinig nut van in, in mijn ogen helpt het niet om te vergelijken wie het beste farmt, het gaat even goed en misschien zelfs beter via de gewone ranglijst. Al is dat misschien een verkeerde conclusie omdat ik het niet begin wereld getest heb.

Er wordt gesproken over "wie het beste farmt", maar er wordt tegelijk enkel gekeken naar een dag opname. Zeker naar iets later wereld toe wanneer er clusters ontstaan ben je niet per definitie de betere farmer omdat je het hoogste haalt op 1 dag. Als je 5 dagen niet farmt en dan 1 dag wel zijn de opslagjes vol en haal je een hoge dag award (bv 10 mil). Farmt daarom de persoon die die 6 dagen lang steeds 7 mil farmt slechter ? In mijn ogen net beter...

Als je een vergelijking wilt maken (in stam of in het algemeen) dan had ik op zijn minst een aantal berekeningen en vergelijkingen gezien. Liefst van al ook op langere schaal dan een dag opname, maar zelfs binnen een dag opname zou je de lijst met spelers van een stam kunnen rangschikken op wie het meeste farmt, het verschilt tussen jouw en de volgende uitrekenen, ...

Ik had er meer van verwacht, daarom misschien dat het tegenslaat en ik het nut er niet echt van in zie, maar het is helaas niet iets dat ik zou gebruiken.

Loyalpsycho vindt dit leuk.
  9. The Weirdness of Talent.

The Weirdness of Talent.

Lid geworden:
    22. okt 2014
    Leuk Bevonden:
    84
    Het is een script voor early werelden denk ik ;)
    Het was ook veel te eenvoudig en basic om in lategame nuttig te zijn.
    Ik snap je reactie, maar die kwam eerder omdat je verwachtingen had die weinig met dit script te maken hadden :s

Merlock. vindt dit leuk.
  10. Merlock.

Merlock.

Lid geworden:
    29. jun 2010
    Leuk Bevonden:
    7
    Jij klikt liever tig keer totdat je dezelfde informatie hebt als dit script met 1 klik in een seconde voor je fixt?

11. warre

warre

Lid geworden:
    19. feb 2008
    Leuk Bevonden:
    134
    Land:
    Ik druk liever 3 keer om een "vergelijk" te zien tussen alle stammen inclusief je eigen stam en dan alle noemenswaardige stammen gezien te hebben (6 stammen) dan +-12 keer te drukken om dit apart te doen voor elke stam en ze dan nog zelf te moeten gaan "vergelijken" idd. Dit heeft dan ook alleen nut in zeer begin begin game wanneer er nog veel spelers zijn maar vanaf de moment dat het spel een klein beetje vordert wordt het nutteloos.

Mijn verwachtingen lagen hoger en dat lijk me logisch als je volgende zaken bekijkt:
    - "snel willen kijken wie er in de stam het beste farmt": Snel ? De ledenlijst wordt niet gesorteerd dus je moet zelf nog gaan kijken wie er nu effectief de hoogste heeft, dat noem ik niet snel. Beste farmt ? Zoals al uitgelegd is de persoon die de hoogste dag award haalt 1 keer niet per definitie de beste farmer.
    - "Je zult dan zien hoeveel er gefarmd wordt in de stam." Neen je kan dan zien hoe veel een stamgenoot van je op 1 dag gefarmt heeft op zijn maximum
    - Reacties zoals "Het verbaasd me dat hier zo weinig amok rond is eigenlijk." die aantonen dat mensen dit super handig vinden doet vermoeden dat het ook super handig is

Begin wereld, niet begin wereld, ik zou het niet gebruiken in deze huidige vorm. Uitgebreider is het een heel ander verhaal, effectieve vergelijkingen, gesorteerde lijst, totalen, totalen vergeleken met andere stammen zodat je weet of je als stam goed bezig bent, ... zijn wel interessante dingen. En dit zowel heel begin game als later.

Als de beschrijving was geweest "Haalt voor elke speler van de stam de hoogste farm in 1 dag op en toont deze in het leden overzicht" dan was ik niet teleurgesteld want dan had ik geweten dat dat het enige was dat het deed ;) Ik had dus meer verwacht en daarom slaagt het wat mij betreft tegen. En zelfs nu ik weet dat het voor een wereld van 3 dagen oud is zou ik het nog niet gebruiken. Maar dat is mijn mening, wilt niet zeggen dat jullie het daar eens mee moeten zijn of niet excited mogen zijn er over :p

12. The Weirdness of Talent.

The Weirdness of Talent.

Lid geworden:
    22. okt 2014
    Leuk Bevonden:
    84
    Oké dan was het mijn fout dat je teleurgesteld was.
    Enerzijds vond ik het al een nuttig scriptje omdat ik momenteel w56 speel. In deze fase heeft elke stamgenoot om de 2 dagen wel een nieuw record als ze lekker gaan.
    Was dus handig om snel te vergelijken.

Anderszijds vond ik het idee zelf zeer leuk. Iets dat zeer handig zou kunnen zijn mocht het verder uitgewerkt worden.
    Indien er meer positieve reacties zijn is de kans groter dat het script door iemand zal uitgebouwd worden.
    De verwachtingen verhogen van het bestaande script was niet echt mijn bedoeling