[Ingevoerd] stamchat of zelf gemaakte groepschat

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 75 93,8%
  • Nee

    Stemmen: 5 6,3%

  • Totaal aantal stemmers
    80

DeletedUser67299

Guest
Nu de chat er gekomen is ingame, kwam ik op het idee om misschien een aanpassing te maken tegen volgende update bijvoorbeeld om in de chat de mogelijkheid te geven om met de stam helemaal te chatten in 1 groep of dat je zelf een groep aan kan maken voor bijvoorbeeld 3-4 mensen die je goed kent ingame.

Denk dat dit zeer handig kan zijn ingame.
 
Reactiescore
533
Goed idee.
 

DeletedUser

Guest
Kan dan gelijk het aangepast worden als je in de chat iets leest dat je in de pm het ook hebt gelezen, als je nu de tw chat leest en niet terug reageert dan blijft die in pm ongelezen.
Of zit ik nu helemaal fout?
 

DeletedUser67299

Guest
nee het is zoals jij het zegt duck. Heb dat ook al gezien. Goed idee om dat ook aan te passen lijkt mij.
 

DeletedUser30312

Guest
En zoals wel vaker, als innogames een nieuwe functie maakt doen ze het half. Wat heeft die chat voor zin als je alleen 1 op 1 kan praten en niet met de stam.
 
Reactiescore
405
Ook ik stam 'ja' :) Ook heel simpel in het spel te zetten, gewoon dezelfde techniek gebruiken zoals Tuam dat deed in zijn script.
 

DeletedUser75237

Guest
Vanzelfsprekend een goed idee. Lijkt me de voornaamste meerwaarde van zo'n chat, want voor 1 op 1 gesprekken kan ik ook wel ff Skype openen :)
 

DeletedUser59463

Guest
Vanzelfsprekend een goed idee. Lijkt me de voornaamste meerwaarde van zo'n chat, want voor 1 op 1 gesprekken kan ik ook wel ff Skype openen :)

Voor groepsgesprekken toch ook ? :p
Maar ik begrijp wat je bedoelt.
 

DeletedUser

Guest
Ik hoop dat Innogames dit zelf ook al verzonnen heeft, maar vooralsnog Ja gestemd
 
Reactiescore
2
Volgens mij heeft dit idee genoeg stemmen om doorgestuurd te worden. Sowieso een topidee!
 

Deleted User - 487776907

Guest
Chat gaat, lijkt mij, een stuk sneller dan het forum.

Ja gestemd.
 

DeletedUser39729

Guest
Ik zou hier graag nog extra functies bij willen zien. Dat er een chatbaas is (stamleider/diegene die chat maakt) en dat je dan spelers voor een bepaalde tijd kan muten/kicken zodra ze te veel spammen. Anders kan zo'n chat vrij vervelend zijn bij een speedronde. Vooral als er een stammenronde is en er 50 a 100 man in een stam zitten. Dan zitten daar ook spammers bij die je gewoon een tijdje moet kunnen muten vind ik. Dat zal minder erg zijn op de gewone werelden gok ik, dan heeft die chat meer een informele functie is t meer om een beetje te lullen denk ik. Anderzijds zul je daar ook af en toe een irritante stamgenoot tussen hebben kunnen zitten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik zou hier graag nog extra functies bij willen zien. Dat er een chatbaas is (stamleider/diegene die chat maakt) en dat je dan spelers voor een bepaalde tijd kan muten/kicken (voor een bepaalde tijd?) zodra ze te veel spammen. Anders kan zo'n chat vrij vervelend zijn bij een speedronde. Vooral als er een stammenronde is en er 50 a 100 man in een stam zitten. Dan zitten daar ook spammers bij die je gewoon een tijdje moet kunnen muten vind ik. Dat zal minder erg zijn op de gewone werelden gok ik, dan heeft die chat meer een informele functie is t meer om een beetje te lullen denk ik. Anderzijds zul je daar ook af en toe een irritante stamgenoot tussen hebben kunnen zitten.
Stel het voor in apart idee, kan me hier namelijk wel in vinden.
 
Bovenaan