Stam Top 10

DeletedUser74846

Guest
Beste W54 gangers,

Om wat leven in de brouwerij te brengen lijkt het mij leuk om is lijstjes te zien van mensen waar je graag bij in de stam zou zitten. Beperk het lijstje tot 5 - 10 personen. Je zet net als bij GA t naam van de speler neer + de reden waarom je dit een speler vind die je graag erbij zou hebben. Kijk hierbij naar prestatie/ligging/ervaring/sfeer.
Dit dient dan ook netjes onderbouwd te worden per speler en daar kunnen andere dan eventueel op reageren. Daarnaast kunnen er bijvoorbeeld bewijsjes van goed getimede aanvallen/snipes bijgezet worden om iemand zn niveau te onderbouwen.

Tot slot kan er onderaan een kaartje gepost worden met je cluster zoals je stam er dan uit zou zien.

Mijn eigen lijstje:

Insomnia:

Gezellige spelers die weten hoe er gespeeld moet worden. Houden van een front te bespelen en daarnaast stamspelers.

Kamelenscheetjes:

Spelers met uitdagend front. Hebben de activiteit voor een mooi front account en daarnaast erg gezellige spelers.

Tai chi:

Aardig wat mensen hebben het niet zo met tai chi als ik het zo nu en dan lees. Echter zijn het gezellige spelers in mijn ogen en denk ik dat het ook 1 van de actievere teams is. Mooie ligging voor een stam met goede phalanxen maar helaas nu stemloos. Voor mij zeker een account waar ik graag bij in de stam zou willen.

Coruscant:

Speler met ervaring die weet wat hij doet. Neemt vvs en weet ook om te gaan met een VV. Zijn vaak mensen die een VV pakken en wat een moderen maar heb het idee dat coruscant prima weet wat nodig is. Daarnaast een mooi cluster en dus dan goede stamspeler!

Experienced:

Heel actief team. Allemaal actief in chats en forum wat voor mij overkomt als een team dat prima in elkaar steekt. Groeien heerlijk door en ook de ligging richting de core dat voor actief front zorgt ziet er netjes uit.

Doske:

Een echte teamspeler volgens mij en de keren dat ik ze gesproken heb kwamen ze over als gezellige spelers. Ook qua ligging zou het mooi zijn tegen experienced en tds aan.

Aftersky:

Dante met zn maten zijn altijd gewenst. Over algemeen actieve spelers met ervaring op meerdere werelden. Mooie ligging naar/in de rim. En daarnaast mooi in de buurt van dynamic insanity die het volgende slachtoffer zal worden.

Dynamic insanity:

Hans een top gozer. Zelfde gedachte gang en ideaal om mee samen te werken. Deze speler heeft prima ligging voor de toekomst voor een groot rim account. Daarnaast goed om er in een leidinggevende rol bij te hebben.

Zoals jullie kunnen zien is mijn lijstje niet bijster uitgebreid maar variërend door van verschillende stammen spelers te kiezen. Tuurlijk is dat niet verplicht maar ik ken nog te weinig accounts momenteel. Benieuwd of jullie deze spelers er ook bij zouden willen en wat jullie lijstjes zijn.

Kritiek geven kan maar onderbouw dit. Kaartje komt er nog aan!



 

Bijlagen

  • nl54.png
    nl54.png
    29,2 KB · Weergaven: 112

DeletedUser76166

Guest
Leuke opzet :) Ook leuke vermeldingen. Deze zal ik ook nog eens maken.
 

DeletedUser78303

Guest
index.php

Ik moet zeggen dat deze cluster tactisch gezien niet helemaal top is, maar dat het compleet wordt goed gemaakt door de leuke krokodil die een paar benen mist. @3ddi3murfi3
 

DeletedUser76166

Guest
Top 10:
(Willekeurige volgorde)
The Dark Salvation
Top team, Marvin is altijd goed bereikbaar en zorgt voor een goede sfeer, wij werken al lang met dit team samen en die samenwerking verloopt nog altijd prima :)
Tai Chi
Hmm, deze speler intrigeert mij altijd enigzins, op het AF komt hij meestal wel sympathiek over en het lijkt me een pittige tegenstander, omgedraaid lijkt het me dus ook een goede medestander, ik zou tai chi graag eens als stamgenoot meemaken.
Experienced
Experienced en Tai Chi, ik denk niet dat we die nog eens samen zullen zien, maar apart van elkander lijken het me beiden spelers waar ik nog weleens in een stam wil zitten, Junior ken ik al wat langer maar slechts korte tijd binnen eenzelfde stam, maar wie weet wat de toekomst brengt..
Coruscant
Toppertje pur sang, ik heb hen graag erbij uiteraard :)
Doske
Ervaring, wereld gewonnen, goed imago, defensief mooi weerwerk, wat kan ik nog meer zeggen? Een uitstekend team in mijn ogen, ik denk dat deze spelers er altijd goed bij kunnen
Drie Muskebiers
Ik meen me te herinneren dat deze spelers op W46 tof waren, wat betekent dat ze dat nu waarschijnlijk nog steeds wel zijn :)
Peanut007
Deze held(en) kan ik me goed herinneren van W47, als het tenminste hetzelfde team is, Chris is echt een topspeler die daadwerkelijk een invloed heeft en zijn best doet voor een stam, deze speler zou elke stam wat mij betreft moeten hebben, vandaar dat Peanut in deze lijst absoluut niet mag ontbreken.
New Authorithy
Prima leiders account, veel activiteit op alle 3 de communicatie vormen(AF-TW IG & Skype) en zodoende een toevoeging aan deze lijst.
Lord Sander
Hoewel stan gecombineerd met marvin(zie TDS) geen goede combi is heb ik stan persoonlijk leren kennen als een prima kerel die er een eigen mening op na houd ook als de publieke opinie anders is. Dat kan ik wel waarderen. LS zou dus wel een invite krijgen.
Insomnia
Ook welkom zijn natuurlijk de medespelers op Insomnia :) Mike & Sergio
 

DeletedUser74846

Guest
Lord Sander
Hoewel stan gecombineerd met marvin(zie TDS) geen goede combi is

Understatement

Maar ik zou het wel keer willen proberen;) Mening rondom spel inzicht en de persoon zelf kan heel snel veranderen op TW. Bedoel mocht jij 6 dorpjes aan Oink afstaan nu dan heb je morgen weer een NAP(of niet)
 

DeletedUser76166

Guest
Understatement

Maar ik zou het wel keer willen proberen;) Mening rondom spel inzicht en de persoon zelf kan heel snel veranderen op TW. Bedoel mocht jij 6 dorpjes aan Oink afstaan nu dan heb je morgen weer een NAP(of niet)
Waarschijnlijk wel, plus een plaatje van een gigantische duim gok ik.
 

DeletedUser74846

Guest
Goed lijstje verder mooie namen om erbij te hebben!
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ook hier zal ik vanmiddag eens wat gaan aarslikken :eek:

(of gewoon wat mensen in het zonnetje zetten .... hoe je het wil noemen)
 

DeletedUser61134

Guest
Ook hier zal ik vanmiddag eens wat gaan aarslikken :eek:

(of gewoon wat mensen in het zonnetje zetten .... hoe je het wil noemen)

Dit is een kwestie van netheid.
Het eerste is in alle gevallen accuraat, maar bij de dames ( en enkele overgevoelige mannen) gebruik je het 2de.

In een zonnetje zetten is gewoon een nettere manier om te aarslikken.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Dit is een kwestie van netheid.
Het eerste is in alle gevallen accuraat, maar bij de dames ( en enkele overgevoelige mannen) gebruik je het 2de.

In een zonnetje zetten is gewoon een nettere manier om te aarslikken.

Oke dan ga ik dus jouw aars likken en iemand als @Tai Chi in het zonnetje zetten?
 

Deleted User - 487871837

Guest
Komt ie, in willekeurige volgorde.

Maarten - @donkergat

Je moet natuurlijk altijd een designer hebben zodat je gratis plaatjes kan fixen.
Verder heb je helemaal niks aan hem :rolleyes:

(Grapje ik vind je een super gast en wil eigenlijk wel eens met je samen spelen alleen wil ik ook met tw stoppen dus dat is wel kut)

Thomas - @Tai Chi

Ik ben nog steeds salty dat jouw topic is gesloten, maar volgens mij ben je wel een relaxte gozer :eek:
Stuur me eens een pikante foto op Skype :eek:

Rebecca - @firedrakan

Je speelt hier niet, maar dat zal me een worst wezen.
Moet altijd iemand hebben die net iets meer spamt dan jij zodat je niet opvalt natuurlijk :eek:

Bovendien haat de halve community je dus is er altijd wel wat te beleven :D

Jonas - @Wizzyy

Wat zal ik eens over je zeggen :eek:
Doe weer eens actief mee met WvW jij :D

Dante
- @DanteChnoligy

Ik ben wel benieuwd naar jouw dic(k)tatorschap eigenlijk :eek:
(Hopen dat dit grapje mag)

Johan - @Jo Han

Jij staat er puur tussen om te slijmen.
 

DeletedUser78303

Guest
Maarten - @donkergat

Je moet natuurlijk altijd een designer hebben zodat je gratis plaatjes kan fixen.
Verder heb je helemaal niks aan hem :rolleyes:

(Grapje ik vind je een super gast en wil eigenlijk wel eens met je samen spelen alleen wil ik ook met tw stoppen dus dat is wel kut)

<3<3<3
Misschien dat ik over niet al te lange tijd nog wel een co kan gebruiken ^^
 

DeletedUser78369

Guest
Komt ie, in willekeurige volgorde.

Maarten - @donkergat

Je moet natuurlijk altijd een designer hebben zodat je gratis plaatjes kan fixen.
Verder heb je helemaal niks aan hem :rolleyes:

(Grapje ik vind je een super gast en wil eigenlijk wel eens met je samen spelen alleen wil ik ook met tw stoppen dus dat is wel kut)

Thomas - @Tai Chi

Ik ben nog steeds salty dat jouw topic is gesloten, maar volgens mij ben je wel een relaxte gozer :eek:
Stuur me eens een pikante foto op Skype :eek:

Rebecca - @firedrakan

Je speelt hier niet, maar dat zal me een worst wezen.
Moet altijd iemand hebben die net iets meer spamt dan jij zodat je niet opvalt natuurlijk :eek:

Bovendien haat de halve community je dus is er altijd wel wat te beleven :D

Jonas - @Wizzyy

Wat zal ik eens over je zeggen :eek:
Doe weer eens actief mee met WvW jij :D

Dante
- @DanteChnoligy

Ik ben wel benieuwd naar jouw dic(k)tatorschap eigenlijk :eek:
(Hopen dat dit grapje mag)

Johan - @Jo Han

Jij staat er puur tussen om te slijmen.

Jij bent mij hoop in bange dagen :p. Heb weer eens gelachen :D.
 
Bovenaan