Stam/profielplaatjes

DeletedUser

Guest
Wow DAK, dat is een hele tijd geleden. (begin wereld 8, toen TAoW, tegenwoordig de nr 1 stam, nog VICA heette) Ik herinner me Konijn13 en ShanaPiep nog uit de lijst van AFDAK
 

DeletedUser26330

Guest
Wow DAK, dat is een hele tijd geleden. (begin wereld 8, toen TAoW, tegenwoordig de nr 1 stam, nog VICA heette) Ik herinner me Konijn13 en ShanaPiep nog uit de lijst van AFDAK

W12 waren ze er ook met DAK :). Gezellige stam was het.
 

DeletedUser

Guest
Er staan wel mooie plaatjes in:p Jammer genoeg heb ik alleen geen account naam die bij die plaatjes kan passenxD
 

DeletedUser

Guest
Hij maakt reclame voor z'n plaatjes, niet zichzelf.

Och, komt meneer bijdehand aan. Hij maakt de plaatjes zelf. Hij maakt wel reclame voor zichzelf, want de plaatjes maken elkaar niet. En hij geeft die plaatjes als voorbeelden, het gaat erom dat hij ze maakt, tegen een prijsje.

Kortom, reclame voor zichzelf. En nu wegwezen gedissed mannetje.
 

DeletedUser

Guest
Ga geen reclame voor jezelf maken -.-'

Nogal sneu als je zo je reclame moet verspreiden :p

^Failed lol/Ik zet mezelf niet naakt in een linkje hoor ;)

Er staan wel mooie plaatjes in:p Jammer genoeg heb ik alleen geen account naam die bij die plaatjes kan passenxD

Thx.

Hij maakt reclame voor z'n plaatjes, niet zichzelf.

Iemand die het gemiddelde Iq hier wel schijnt op te halen :D

Och, komt meneer bijdehand aan. Hij maakt de plaatjes zelf. Hij maakt wel reclame voor zichzelf, want de plaatjes maken elkaar niet. En hij geeft die plaatjes als voorbeelden, het gaat erom dat hij ze maakt, tegen een prijsje.

Kortom, reclame voor zichzelf. En nu wegwezen gedissed mannetje.

Uberfail. Jij zegt 'Hij maakt de plaatjes zelf=Hij maakt reclame voor zichzelf.' -> Ik ben de plaatjes??? x')
Dus als jij autofabrikant bent, ben je een auto? x)
 

DeletedUser

Guest
^Failed lol/Ik zet mezelf niet naakt in een linkje hoor ;)



Thx.



Iemand die het gemiddelde Iq hier wel schijnt op te halen :D



Uberfail. Jij zegt 'Hij maakt de plaatjes zelf=Hij maakt reclame voor zichzelf.' -> Ik ben de plaatjes??? x')
Dus als jij autofabrikant bent, ben je een auto? x)

wat loop je nou te ouwehoeren hierzo?
Donderstraal toch een eind op failer:eek:
 

DeletedUser

Guest
^Failed lol/Ik zet mezelf niet naakt in een linkje hoor ;)



Thx.



Iemand die het gemiddelde Iq hier wel schijnt op te halen :D



Uberfail. Jij zegt 'Hij maakt de plaatjes zelf=Hij maakt reclame voor zichzelf.' -> Ik ben de plaatjes??? x')
Dus als jij autofabrikant bent, ben je een auto? x)

Gast je bent dik geownd, alleen wilt het gewoon niet toegeven?:eek:

Jij maakt die plaatjes, dus ben jij de eigenaar er van. Jij maakt reclame voor die plaatjes, omdat jij ze kwijt wilt, en jij er aan verdient. Dat heet reclame maken. Dat heb je natuurlijk nog niet geleerd op school want dat leer je nog niet op de basisschool. Nog een paar jaar wachten en dan leer jij ook wat reclame is, dus het komt goed hoor!
 

DeletedUser

Guest
Wat een stel grote aanstellers hierzo. Wat maakt het uit dat die jongen een beetje reclame maakt voor zijn plaatjes?
Zo kan hij andere mensen wellicht aan een leuk plaatje helpen, en kan hij er zelf nog wat mee verdienen om een PA te kunnen veroorloven. Ik weet best dat dit eigenlijk op het grafisch forum hoort, maar is het nou echt nodig om er zo'n gedoe van te maken?
 

DeletedUser53113

Guest
(...) Ik weet best dat dit eigenlijk op het grafisch forum hoort, (...)

Je zegt het zelf al. ;)
Dit is in feite oneerlijke concurrentie voor diegenen die wel op het grafisch forum blijven. :)
 

DeletedUser

Guest
Dat snap ik, maar het gaat erom hoe de mensen hier (overdreven) op reageren. Moderators zijn ervoor deze dingen op te lossen.
 

DeletedUser

Guest
Wat een stel grote aanstellers hierzo. Wat maakt het uit dat die jongen een beetje reclame maakt voor zijn plaatjes?
Zo kan hij andere mensen wellicht aan een leuk plaatje helpen, en kan hij er zelf nog wat mee verdienen om een PA te kunnen veroorloven. Ik weet best dat dit eigenlijk op het grafisch forum hoort, maar is het nou echt nodig om er zo'n gedoe van te maken?

Van mij mag ie best reclame maken hoor, al heb ik eigenlijk liever dat ie het gewoon bij zn handtekening laat. Alleen zo zielig zijn om niet toe te geven dat je reclame maakt, dat moet hij niet doen ;)
 
Bovenaan