Stam/Profiel Plaatjes

DeletedUser59973

Guest
Dat is echt grote onzin, ik edel gewoon wie een mooi dorp heeft.
Ik ga echt niet kijken of die gozer wel of geen PA heeft.
 
Reactiescore
323
Dat is echt grote onzin, ik edel gewoon wie een mooi dorp heeft.
Ik ga echt niet kijken of die gozer wel of geen PA heeft.

Ik heb het toch niet over jou? Ik heb het over mijn eigen PA dat nogal eens wil verlopen :D En noobs hebben het vervelijke kenmerk dat ze op andere manieren van mij willen winnen...
 

DeletedUser59973

Guest
Ik heb het toch niet over jou? Ik heb het over mijn eigen PA dat nogal eens wil verlopen :D En noobs hebben het vervelijke kenmerk dat ze op andere manieren van mij willen winnen...

Je had het helemaal niet over jou PA, je had het over je profielplaatje.
Dus als je jezelf eruit wil praten gebruik dan geen argumenten die je zelf al weerlegt hebt ;)

Verder had ik het erover dat het onzin is om op die manier je target uit te kiezen, want PA zegt niks over hoe goed iemand is.
En al zou het dat wel zeggen, dan maakt het toch nog steeds niet uit.
Je zult je vijanden toch moeten edelen, of ze nou wel of geen plaatje hebben.
 
Reactiescore
323
Je had het helemaal niet over jou PA, je had het over je profielplaatje.
Dus als je jezelf eruit wil praten gebruik dan geen argumenten die je zelf al weerlegt hebt ;)

Verder had ik het erover dat het onzin is om op die manier je target uit te kiezen, want PA zegt niks over hoe goed iemand is.
En al zou het dat wel zeggen, dan maakt het toch nog steeds niet uit.
Je zult je vijanden toch moeten edelen, of ze nou wel of geen plaatje hebben.

Ik zal hier maar niet verder over in discussie gaan :eek: Maarjah heb gevallen meegemaakt dat accs zijn gesloopt puur omdat er geen PA op stond.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Ik zal hier maar niet verder over in discussie gaan :eek: Maarjah heb gevallen meegemaakt dat accs zijn gesloopt puur omdat er geen PA op stond.. :rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Zonder PA ga je slechter spelen, maar noobs gaan heus al niet veel beter spelen met PA
 

DeletedUser

Guest
user_image.php
 

DeletedUser

Guest
Zelf gemaakt :p. Afbeeldingetje van internet plukken, wat mee prutsen met zo'n online photo editer en klaar
 
Bovenaan