stam opdrachten

DeletedUser79418

Guest
Beste,

Zijn er mensen die vinden dat stam opdrachten te makkelijk voltooid worden? Ik vind persoonlijk dat 8500 troepen verslaan in 7 dagen tijd, met 15-20 dorpen binnen 1 dag gedaan moet worden/wordt meestal ook gedaan.
Waarom 'scaled' dit niet met je punten mee of komen er serieuze uitdagingen zoals 50.000 troepen of 75.000 troepen. Dit zorgt ervoor dat mensen agressiever gaan spelen. Of nu bijv op w68, 91 gebouwen uitbouwen. Dit is zo gedaan met 12 dorpen.

Misschien eens meenemen naar een volgende wereld? Voor mij heeft dit dan weinig zin.

Mvg.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Even verplaatst naar discussie, kijken wat anderen ervan vinden.

Zijn stamopdrachten te makkelijk?
 
Reactiescore
2.478
Ik vind het juist chill dat ze zo makkelijk zijn.
 
Reactiescore
389
Wat meer variatie zou ik eerder leuker vinden dan moeilijker maken.
Denk dat ze vooral 'lastig' zijn in het geval van iedereen in de stam moet ze doen om nog wat extra's te krijgen :p
Vind verder dat ze qua niveau wel goed genoeg zijn.
 
Reactiescore
1.278
Denk dat het wel leuk is om het zo te maken dat je het gewoon niet mogelijk is om telkens alles te halen. Dus er een beetje een uitdaging van maken. Gewoon hoe het nu is zo laten met dezelfde beloningen en dan enkele punten eraan toevoegen waar hogere beloningen voor staan. Zodat de echte actief accounts kunnen uitblinken in hoeveel stampunten ze ophalen voor de stam.
 

DeletedUser81014

Guest
Hoe wil je dan voor alle leden iets doen?

Het kan zijn dat er iemand in de stam zit met 100k en anderzijds iemand met 10k...
Wil je dan afzonderlijk de doelen van de opdracht willen opstellen?
Dan hoef je het voor mijn part geen stam opdracht meer te noemen xd
 
Bovenaan