Stam op w27

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser51575

Guest
Ok, diegenen die dus zouden willen meedoen met een designerstam op w27, post hier even.
Dan stuur ik jullie wel eens een pm.

Zet er ook bij of je het zou zien zitten, stamleider te zijn of niet?

Diegenen die niet meedoen, post hier aub niet! Ook niet om te zeggen dat niemand hier tw speelt.

Er zijn al 3 mensen die meedoen tot nu toe.

De info:
We starten om 15:00 08/04/2012 richting Zuid-West.
Iedereen stuurt zijn ingame spelersnaam in pm naar mij (hier op het forum). Zo kan ik jullie meteen uitnodigen. De stamnaam zullen jullie dan dus wel zien xD
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser58520

Guest
ik doe wel mee, maar hoef geen functie in de stam ;)
 

DeletedUser44810

Guest
ik wil wel maar ik ga swso niet iedere dag on komen :p
ofja miss om forum te checken :3
geen functie
 

DeletedUser

Guest
Ik doe mee, maar zeg nooit meer designer stam want dat vind ik zo polio klinke:(
En ik heb wel wat top 10 ervaring maar ik heb het druk met school dus moet een co hebbe al doe ik mee:p
 

DeletedUser51575

Guest
Goed dat er toch al wat respons komt ^^

Ookal nam ik het initiatief, ik wil niet de hoofdstamleider zijn. Ik richt de stam natuurlijk wel op (a) En dan geef ik de functies wel aan de andere leider(s).

@ Art Inspiration: Zoek wel enkel tussen diegenen van het grafisch forum een co plz. Ik speel liever alleen, aangezien ik niet de schuld wil krijgen als ik het verneuk (a)
 

DeletedUser

Guest
Goed dat er toch al wat respons komt ^^

Ookal nam ik het initiatief, ik wil niet de hoofdstamleider zijn. Ik richt de stam natuurlijk wel op (a) En dan geef ik de functies wel aan de andere leider(s).

@ Art Inspiration: Zoek wel enkel tussen diegenen van het grafisch forum een co plz. Ik speel liever alleen, aangezien ik niet de schuld wil krijgen als ik het verneuk (a)

xD ik zal eens kijke
 

DeletedUser44810

Guest
ik wil wel zal ook niet zo veel online zijn maar denk tbh niet dat je iets aan mij zult hebben :p
 

DeletedUser

Guest
Ik wil wel, heb zeker top 10 ervaring, maar ben geen echte designer :3
 

DeletedUser

Guest
wie kan er een beetje proper time, snipe etc?

Ik dacht eerst meer aan 'de bovenste rang' van grafisch forum in de stam, maar middemoot lijkt me ook geen probleem zeker als jij co wil zijn?^^
 

DeletedUser51575

Guest
Tis niet dat ik zo bijzonder goed ben hoor xD
Tis gewoon voor de fun ;)

En ik ben ook niet non-stop online..
Iedereen is welkom<3

Ik kon wel timen, snipen nog nooit moeten doen xD
 

DeletedUser51575

Guest
haha ^^

Weet er iemand trouwens een site fzo, waar je gemakkelijk updates kan posten en gesprekken kan voeren?
 

DeletedUser51575

Guest
Tis niet dat we nu al een stamforum hebben ea... En het is ook niet de bedoeling dat iedereen zomaar alles kan lezen.

Ik bedoel dus een forum om afspraken te maken VOOR het begin van de wereld en dat privaat is voor diegenen die ik kies.. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan