Stam K88

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hey beste mensen,

Ik zoek een goeie stam voor me in K88,
ik ben geedeld en men stam is uitelkaargezakt dus ja

wie me in stam wilt moet het maar zeggen:p


Groeten dodonakh
 

DeletedUser5148

Guest

Mooi ;)


Hier lieve jongen:

Stammenranglijst op het continent 88
Rang Stamnaam Punten Dorpen
1 Arcane 15,15 Mio. 1.659
2 CRUX 2,74 Mio. 354
3 -DS- 2,12 Mio. 236
4 Myth 1,96 Mio. 216
5 **CC** 922.072 125
6 Cervix 315.464 36
7 A-R 162.956 19
8 *DTW* 73.103 8
9 =FEAR= 59.999 9
10 [EXT] 15.122 6


Ik zou soliciteren voor DTW.... Ze hebben ietsje meer dan 73k daar...
Goeie uitvalsbasis nietwaar? :)
 

DeletedUser5148

Guest
Dan zal er wel plaats zijn in reborn. Dan kunnen ze ginds ook DTW gaan ownen. en reborn is toch nog niet zo groot dus kleine spelers zijn er vast welkom.

Dat moeten jullie zeggen, met die nubz van E-C/RR? :)

Oeeeeei :D

Dissje? Of hoe zeggen die rappers dat?

Ik ben echt niet geraakt, een steek is dit niet... Kvind ze eig uberslecht...
Er is helemaal niets grappigs aan... En eveneens de logica klopt ook al niet want wij zijn GROOT! :)
 

DeletedUser

Guest
Lol de nubz van E-C en RR waren per ongeluk wel even groot als jou?? Als je daarmee wil zeggen dat jij een noob bent, tjah ga dan gerust je gang ik hou je niet tegen.

Goh, logica... Als je jezelf vergelijkt met een 1speler stam, dan ben je inderdaad "groot"... Maarja noobs vergelijken hun altijd liever met mensen die slechter zijn dan hen, aangezien ze aan de beteren toch nooit kunnen tippen:)
 

DeletedUser5148

Guest
Lol de nubz van E-C en RR waren per ongeluk wel even groot als jou?? Als je daarmee wil zeggen dat jij een noob bent, tjah ga dan gerust je gang ik hou je niet tegen.

Goh, logica... Als je jezelf vergelijkt met een 1speler stam, dan ben je inderdaad "groot"... Maarja noobs vergelijken hun altijd liever met mensen die slechter zijn dan hen, aangezien ze aan de beteren toch nooit kunnen tippen:)

Dus jij kijkt naar de punten als je iemand aanneemt? :)
Leuk :)
Vergelijk ik me met 1speler? Ik vergelijk met met JULLIE leden. Die van TFT?
Die jongens die ons aanvielen? met die gasten vergelijk ik me.
Met die epic fail van jullie.
 

DeletedUser

Guest
Dus jij kijkt naar de punten als je iemand aanneemt? :)
Leuk :)
Vergelijk ik me met 1speler? Ik vergelijk met met JULLIE leden. Die van TFT?
Die jongens die ons aanvielen? met die gasten vergelijk ik me.
Met die epic fail van jullie.

Jij bent de epic fail van W3 die overal wat achter zoekt. en tuurlijk kijk ik naar mensen met punten. Als ze dan nog eens kunnen spelen zijn ze een mooie aanwinst.

Ik wist niet dat er van TFT al een deftige aanval gestuurd was op Reborn? Nuja, spijtig voor reborn... Als ze het verschil niet kunnen zien tussen een deftige aanval en wat prut dat hun in de ogen wordt gestrooid.

Onze epic fail... Tjah, woorden uit de mond van een noob. Moest ik me dat soms gaan aantrekken ofzo?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan