stam deluxe niet te vertrouwen

Reactiescore
0
stam deluxe niet te vertrouwen onder de vlag van een NAP wordt er gewoon gescout en aangevallen zonder het opzeggen van de NAP
er gebeurt aan de lopende band account pushing
en the peace of chris is engels vraagt op het forum of het allemaal in het engels kan anders kan hij niet begrijpen wat er gezgd wordt
trap niet in hun leugens
wij zijn dan misschien straks weg maar zij spelen gewoon weg smerig

heb je nu een nap of bg met hun moet je die met een dikke korrel zout nemen

stam :
Sanitetah
max
 
Reactiescore
13
Idd beetje naïef als je denkt dat buitenlandse stam zulke afspraken na zal gaan. Je kan van te voren zien aankomen dat ze dat gat tussen jimwen en de rest willen dichten
 
Reactiescore
188
Ze zullen normaal gezien lastig moeten krijgen qua ligging. Maar begreep al dat lions stammen pmde om tegen ons samen te werken... mja weinig vertrouwen in elkaar zeker
 
Reactiescore
3
Ze zullen normaal gezien lastig moeten krijgen qua ligging. Maar begreep al dat lions stammen pmde om tegen ons samen te werken... mja weinig vertrouwen in elkaar zeker
Gooi eens screens dan, van die pm's
 
Reactiescore
64
Dat zou nog kunnen dat het propaganda is van up-r om ons te recruiten tegen jullie dat laat ik in het midden =P

Haha dat zou me niet eens verbazen, na alle pm's van hun die ik al voorbij heb zien komen. Maarja mogen ze best doen hoor, als dat hun tactiek is..

En dat terwijl ze eerst nog graag samen met ons wilde werken om tegen jullie te gaan. Wat ik heb afgewezen waardoor deze hele oorlog is begonnen :p .
 
Reactiescore
13
ik voel me wel benadeeld nu ik helemaal geen pm's heb mogen ontvangen. je zou haast denken dat de nummer 2 gelijk over het hoofd wordt gezien.
 

DeletedUser17472

Guest
stam deluxe niet te vertrouwen onder de vlag van een NAP wordt er gewoon gescout en aangevallen zonder het opzeggen van de NAP
er gebeurt aan de lopende band account pushing
en the peace of chris is engels vraagt op het forum of het allemaal in het engels kan anders kan hij niet begrijpen wat er gezgd wordt
trap niet in hun leugens
wij zijn dan misschien straks weg maar zij spelen gewoon weg smerig

heb je nu een nap of bg met hun moet je die met een dikke korrel zout nemen

stam :
Sanitetah
max
NAP en BG vertrouw ik nooit, dus niks gek.
 
Bovenaan