stam =42=

DeletedUser

Guest
jah, ik ben het met de mensen eens die vinden dat -=42=- gewoon mag blijven, en het niks te maken heeft met W2,

en voor de mensen die het andere denken, het zal toch geen top-stam worden ;)

DeletedUser

Guest
nee, welke stam komt nou aan de top, die zeggen dat ze maximaal 42 leden krijgen, maar al geruime tijd eroverheen zitten...:D

DeletedUser

Guest
Alfonzo heeft overschot van gelijk hé,
lees toch eens het topic, hij haalt gewoon aan dat hij het betreurd dat sommige mensen niet origineel genoeg zijn om een nieuwe naam voor hun stam te zoeken ...
Ben ik het eerlijkgezegd volledig mee eens, hoe zielig is het niet om een afgietsel proberen te maken van een goeie stam die al iets heeft bewezen ...
Ik vind dat je repect moet hebben voor de mensen die in TW tenminste al iets bereikt hebben ...

DeletedUser

Guest
jah boeie respect voor hun man.

naam jatten gebeurt altijd maar om daar nou elke keer weer een topic over te maken heeft toch ook geen zin.

laat die 42 gewoon zien dat hun niet zo goed zijn en kill ze allemaal, ben je van hun af.

DeletedUser

Guest
jah boeie respect voor hun man.

naam jatten gebeurt altijd maar om daar nou elke keer weer een topic over te maken heeft toch ook geen zin.

laat die 42 gewoon zien dat hun niet zo goed zijn en kill ze allemaal, ben je van hun af.

Ik denk niet dat je de bedoeling van Alfonzo snapt. Hij wilde deze kwestie gwn duidelijk maken aan de spelers van w5.

DeletedUser

Guest
iedereen die die naam ziet en w2 speelt/heeft gespeeld weet dat dat zo is.

alle spelers die er een klein beetje toe doen(dus met een IQ van boven de 40 die snapt dat) de rest maakt niet of die denkt dat dat echt de 42 is want die zijn toch noob.

om ff kort te zeggen:

het heeft geen enkel nut dat hier te posten.

DeletedUser

Guest
heb daar ook een tijd gespeeld......... Best gezellig daar!! En goeie oefening voor je (geschreven) engels.

Als je wil, fris me ff op met die stammen.... Ben al een tijd dood daar LOL:D

Bovenaan