stam =42=

DeletedUser

Guest
and the soap continues... god...
wat loopt iedereen toch overal over te zeuren.. gaat werkelijk nergens over.. alfonz kan hier inderdaad best gelijk over hebben het is inderdaad "toevallig" dat het precies 42 ways to die is en niet iets anders.. tenzij hier natuurlijk een verhaal achter zit.. maar wat maakt het uit als mensen zoiets triests moeten doen om een "goede" stam te maken laat ze lekker toch?

DeletedUser

Guest
Stelletje huilebalken allemaal, jullie begrijpen er niks van of wel?
Ik overdrijf niet, ik weerleg een keihard feit.

Dit 42 is gewoon een slap aftreksel van het 42 in wereld 2, dat ze een andere slogan gebruiken of weet ik veel wat maakt geen zak uit. Het blijft het jatten van een naam, het blijft niet origineel en het is gewoon slap om zoiets te doen.

Ik denk dat ik het recht heb om hierop mijn commentaar en mening over te geven. Dat sommigen dan zeggen dat ik niet moet overdrijven of dat we niet moeten zeuren komt gewoon omdat ze zelf niet in een top stam hebben gezeten waarvan de naam opeens opduikt in een andere wereld. We hebben dit vaak genoeg gezien in andere werelden. Of dat spelers namen gebruikten van andere spelers. Ik gewoon mijn mening, bevalt het je niet, dan heb je pech!

Jij bent hier de huilebalk, ga ergens anders uithuilen over je naam!

Bevalt het jou niet dan heb jij pech! Wat lul jij nou krom, het lijkt wel of je ze niet op een rijtje hebt! Je moet niet zo huilen ze heten 42, bevalt het je niet, dan heb JIJ pech!

DeletedUser4674

Guest

Bevalt het jou niet dan heb jij pech! Wat lul jij nou krom, het lijkt wel of je ze niet op een rijtje hebt! Je moet niet zo huilen ze heten 42, bevalt het je niet, dan heb JIJ pech!

zucht...Het lijkt er meer en meer op dat dit topic zal eindigen met verwijten gooien naar elkaar...

DeletedUser

Guest
tja. er zijn mensen met wie je een diccussie kunt voeren en sommigen met wie niet. helaas hebben er een groot aantal van die mensen dezelfde mening als ik. helpt niet echt voor mij.

DeletedUser

Guest
Griengrien...
Waarom dat er toch zo'n spam topics op het algemeen forum moeten dat weet ik niet :s
Slotje aub..

DeletedUser

Guest
Griengrien...
Waarom dat er toch zo'n spam topics op het algemeen forum moeten dat weet ik niet :s
Slotje aub..

wat voor waarde wil je aan dit topic toevoegen. De mods kunnen zelf ook wel denken. ik zou graag het antwoord van alfonzo horen. dat jij er niks aan vind betekent niet dat het onbelangrijk is. idd grotendeels van dit topic is gezeur, maar gelukkig wordt er ook nog steeds gewoon gediccusseerd

DeletedUser

Guest
het gaat niet om de tag. de tag is het minst belangrijke.
op w1 waren er ook paupers. nooit heeft iemand beweerd dat jullie dat van hun gestolen hebben.

Inderdaad, die Paupers waren dezelfde mensen die 42 hebben opgericht.

DeletedUser

Guest
42 bestaat geeneens meer op W2 dus wat is nou eigenlijk je probleem?

Je kan de stam 42 op W5 op geen1 manier vergelijken met die van W2 aangezien die op W2 niet bestaat.
Had ie echter nog wel bestaan hadd je misschien nog recht van spreken gehad.

Komt bij dat naast de verschillen in de tag ook nog eens de naam van de stam anders is.
3 redenen dus waarom jij niet moet zeiken.

End of discussion.

Ik hoef dit ook niet meer uit te leggen, lees eerst maar eens het topic door.
Lijkt wel of niemand hier het principe begrijpt en met keiharde feiten probeert te komen, maar goed, niet iedereen hoeft het te begrijpen.

By the way Syrnia, dit commentaar van jou vind ik bijzonder irritant. Ik loop namelijk niet te zeiken, ik begon pas met zeiken nadat deze nutteloze commentaren, net zoals die van jou, kwamen. Nogmaals, het is een principe kwestie, ik wilde het opmerken via dit topic, dat mensen het GEZEIK vinden, dat ik dan jullie probleem.......echter is er vanaf het begin volgens mij geen enkele kritische opmerking op een normale manier gemaakt.

1) Je kent me niet eens en dan begin je te roepen dat ik loop te ZEIKEN?

Wat geeft jou en de rest eigenlijk het recht om tegen iemand, die op een normale manier een TOPIC opent, te roepen dat iemand loopt te ZEIKEN!

Stelletje zielige gasten zijn jullie allemaal.
En als er een naam was opgericht die OPUS in de buurt kwam, weet ik zeker dat jij SYRNIA, als een van de eerste commentaar had gegeven, dus om een reactie op jouw commentaar te geven........ZEIK toch een eind weg.

DeletedUser

Guest

Nog zo een, een beetje respect graag! Wat geeft jou GVD het recht om op deze manier te reageren!

DeletedUser

Guest
het gaat niet om de tag. de tag is het minst belangrijke.
op w1 waren er ook paupers. nooit heeft iemand beweerd dat jullie dat van hun gestolen hebben.

Reactie hierop heb ik reeds gegeven

als opus was opgericht met geheel anders profiel etc... en dat de leden daar niks wisten over opus dan zou het een goede stam moeten zijn. Helaas is opus veel wijdverbrijder dan w2 stam 42, die al niet meer bestaat.
42 is maar net opgeheven, maar dat ter zijde

42 is bijzonder omdat het het antwoord op de zin van het leven is. dit is belangrijker dan zo een 45 getalletje. ik kan niet geloven dat alfonzo zomaar een random getal heeft uitgekozen dus de nieuwe stam vast ook niet.
Ik denk toch dat de leden vam deze stam niet zelf op het idee zijn gekomen, maar nogmaals, dat is mijn mening en niets anders

Nog een ding. alfonzo, waarschijnlijk de enige reden waarom je dit nog blijft verdedigen is omdat je dit in een opwelling gedaan heeft en je er nu aan vastzit. stop er gewoon mee.
Misschien heb je een beetje gelijk KDEB, maar aan de andere kant, vele mensen denken dat ze hier zomaar zonder enige vorm van respect kunnen reageren zonder het hele topic helemaal te hebben doorgelezen. Ik heb namelijk al eens aangegeven dat het enige wat ik wilde is deze stam opmerkzaam maken en de TW community dat er een stam is opgericht die verdacht veel weg heeft van 42 en dat ik dat niet origineel vind.

De reacties van sommige mensen hierop zijn niet verboden, maar ik vind wel dat in een Forum Topic normaal gediscussieerd moet worden. Mijn reacties zijn dan ook voornamelijk een reactie op deze mensen die waarschijnlijk niet zodanig zijn opgevoed of geleerd hebben normaal te discussieren.
Ik wil hier dan ook niks meer over zeggen, zeg voor mijn part allemaal maar wat jullie denken of wat jullie goed dunkt, maar zeg het op een fatsoenlijke manier, van mij krijgen jullie in ieder geval geen reactie meer.

DeletedUser

Guest
Alfonzo, anders vraag je het gewoon eventjes aan de stamleider van ze, maar de kans is zeer klein dat ze het gestolen hebben. Dit bespaart weer wat gezeur op het forum dan.

Voor de rest heb je compleet gelijk. ik zal ook stoppen met posten, want dit topic is hartstikke verpest

DeletedUser4674

Guest
Net zo weinig als jouw. "Pot verwijt de ketel" noemen ze dat^^!

Ik stel voor dat we er niet op blijven doorgaan. Zo wordt het idd een eindeloze discussie zonder argumentering e.d.

DeletedUser

Guest
Alfonzo, MikeB doet dit extra om je te irriteren:D:eek:
Kameraad van mij zijn vader heet ook Alfonzo:p

DeletedUser

Guest
Ik hoef dit ook niet meer uit te leggen, lees eerst maar eens het topic door.
Lijkt wel of niemand hier het principe begrijpt en met keiharde feiten probeert te komen, maar goed, niet iedereen hoeft het te begrijpen.

By the way Syrnia, dit commentaar van jou vind ik bijzonder irritant. Ik loop namelijk niet te zeiken, ik begon pas met zeiken nadat deze nutteloze commentaren, net zoals die van jou, kwamen. Nogmaals, het is een principe kwestie, ik wilde het opmerken via dit topic, dat mensen het GEZEIK vinden, dat ik dan jullie probleem.......echter is er vanaf het begin volgens mij geen enkele kritische opmerking op een normale manier gemaakt.

1) Je kent me niet eens en dan begin je te roepen dat ik loop te ZEIKEN?

Wat geeft jou en de rest eigenlijk het recht om tegen iemand, die op een normale manier een TOPIC opent, te roepen dat iemand loopt te ZEIKEN!

Stelletje zielige gasten zijn jullie allemaal.
En als er een naam was opgericht die OPUS in de buurt kwam, weet ik zeker dat jij SYRNIA, als een van de eerste commentaar had gegeven, dus om een reactie op jouw commentaar te geven........ZEIK toch een eind weg.

Ik heb het topic gelezen en vind dat jou punten niet kloppen en de manier waarop je ze duidelijk maakt is niets anders dan ''zeiken''.
Wat mij opvalt is dat jij hier niet bent om te kijken naar andermans meningen maar de personen simpelweg begint te bashen als zij een ander standpunt dan jij innemen.
Misschien moet je eens op mijn inhoudelijke argumenten ingaan ipv personen beledigen.

Als ik zie dat er een stam als Opus wordt opgericht zonder onze toestemming stuur ik die persoon ene ingame berichtje met de vraag of zij hun naam willen verwijderen.

Maargoed. Lees mijn post nog ene keer en ga er inhoudelijk op in.
Misschien kan je dan wel redelijk reageren.

DeletedUser

Guest
Ik heb het topic gelezen en vind dat jou punten niet kloppen en de manier waarop je ze duidelijk maakt is niets anders dan ''zeiken''.
Wat mij opvalt is dat jij hier niet bent om te kijken naar andermans meningen maar de personen simpelweg begint te bashen als zij een ander standpunt dan jij innemen.
Misschien moet je eens op mijn inhoudelijke argumenten ingaan ipv personen beledigen.

Als ik zie dat er een stam als Opus wordt opgericht zonder onze toestemming stuur ik die persoon ene ingame berichtje met de vraag of zij hun naam willen verwijderen.

Maargoed. Lees mijn post nog ene keer en ga er inhoudelijk op in.
Misschien kan je dan wel redelijk reageren.

Ik heb je post gelezen, ik ben het niet met je eens en vind het nog steeds een aanval op de persoon. Als je mijn vorige reactie op KDEB hebt gelezen dan ben je ook op de hoogte van waarom ik andermans meningen bash, omdat ze niet normaal gebracht worden, ergens in het begin van het topic zijn een aantal mensen eenvoudig op een irritante manier te werk gegaan, dan reageer ik irritant terug. Ook ben ik nog steeds van mening dat je post geen toegevoegde waarde heeft. Het geeft mij de indruk dat je de inhoud van het topic nog steeds niet begrijpt. Het gaat hier nog steeds om het principe......

Laten we zeggen dat we een meningsverschil hebben en het daarop houden, maar beschuldig me niet van zeiken, als het topic je niet interesseert, dan reageer ook niet. Maar ga nou niet Moeder Theresa uithangen. Dat jij een ingame message stuurt moet jij weten, daar zeik ik toch ook niet over. Ik heb er nou eenmaal voor gekozen om gewoon een topic te openen.

DeletedUser

Guest
Jankerds over een naam, wat maakt het uit 42 bestaat niet meer

DeletedUser4771

Guest
Ik vind het best dom als je een naam gebruikt van een goeie bekende stam uit een andere wereld.. Die stam heeft altijd vijanden en als je dezelfde naam gebruikt kun je die op je af krijgen.. Je hebt misschien wel kans dat mensen sneller joinen maar toch.. In het begin van het spel is iedereen kwetsbaar. Ik val t liefts zo min mogelijk op tot ik power heb.. Als je gelijk al op gaat vallen met een dure naam dan heb je extra kans op bezoek

DeletedUser5456

Guest
Ik wil het toch even onder de aandacht brengen.
Blijkbaar denken sommige mensen dat ze als ze een naam van een top stam gebruiken dat ze dan indruk kunnen maken. De stam is nu opgericht door miichael-brawl.

Even voor de goede orde, 42 was een idee van enkele spelers in wereld 2. De stam is sinds kort niet meer actief in wereld 2. Het was een top stam in wereld 2 met zeer goede spelers.

Zover ik weet zitten er geen spelers van het ECHTE 42 in deze stam in wereld 5. Het is jammer dat men van deze naam misbruik maakt. Ten eerste verdienen ze het niet om deze naam te gebruiken en het is verre van origineel!

Alfonzo.
Ex-oprichter en medelid van 42

De naam 42 van de stam op wereld 2 was gebaseerd op de Hitchhiker guide "trilogie" van Douglas Adams. Waarom zouden jullie het alleenrecht hebben op deze naam?

Veel stammen gebruiken een tag van 2 of 3 tekens, met 2184 stammen op wereld 5 kan het dan ook makkelijk voorkomen dat er overeenkomsten zijn met stammen op andere werelden.

Of het de intentie van de makers van de stam is geweest om te refereren naar de topstam op wereld 2 is dan ook nog maar de vraag.

Bovenaan