stam =42=

DeletedUser

Guest
Ook voor jou geldt hetzelfde, lees het topic eens goed voordat je iets zegt. Ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Het is een afgeleide van (niet mijn 42) maar ONS 42.
Wel toevallig dan dat ze streven naar 42 leden, had ONS 42 dat dan ook niet?
Ik kan ook een stam &ORDER& oprichten, of mijn naam veranderen in CROTCH i.p.v. Brotch, iedere kleuter van 4 kan zien dat dit een vorm van naamsmisbruik.

het zou wel lollig zijn, maar het is duidelijk dat je het afgeleid zou hebben van de stam van brotch. zij wilden niet op jouw lijken. ze hebben hun eigen ideeen. lees mijn tekst eens. ze hebben bijna niks met jullie gemeen behalve 42 en dat ledenaantal. ze hebben niks met smurfen en dergelijke.
ze hebben andere doelen etc... oftewel ze hebben niks met jullie stam te maken. en denk dat ze dat zo willen houden

DeletedUser

Guest
het zou wel lollig zijn, maar het is duidelijk dat je het afgeleid zou hebben van de stam van brotch. zij wilden niet op jouw lijken. ze hebben hun eigen ideeen. lees mijn tekst eens. ze hebben bijna niks met jullie gemeen behalve 42 en dat ledenaantal. ze hebben niks met smurfen en dergelijke.
ze hebben andere doelen etc... oftewel ze hebben niks met jullie stam te maken. en denk dat ze dat zo willen houden

En dat is waar het hier om gaat kerel. Die slogan en het profiel kan iedereen aanpassen, het gaat toch uiteindelijk om de naam????!!!!!
Als er een stam -=OPUS-= was opgericht met een ander profiel, ledenaantal en slogan, dan zou het zeker ook niet op OPUS lijken.

WAT EEN BULLSHIT KEREL! Denk eens na!

DeletedUser

Guest
ja, ff reactie op jouw bovenstaande reactie.
Dus bijv. DF en D.F. zijn van elkaar gejat?
Nike is gejat van Mike?
Jaap is gejat van Aap?

Damn zeg, wat een slappe argumenten...:rolleyes:

Mag ik dit melden als een persoonlijke belediging dan :rolleyes:

De enige die hier slappe argumenten geeft ben jij.

DeletedUser

Guest
En dat is waar het hier om gaat kerel. Die slogan en het profiel kan iedereen aanpassen, het gaat toch uiteindelijk om de naam????!!!!!
Als er een stam -=OPUS-= was opgericht met een ander profiel, ledenaantal en slogan, dan zou het zeker ook niet op OPUS lijken.

Opus is een woord van vier letters, 42 is twee cijfers.
Kun je nog meer zeuren?
Elke keer probeer je de argumenten weg te doen via een domme reactie.
Nog geen ene keer heb ik jou antwoord zien geven op de vragen/argumenten.

Dit wordt gewoon een ordinair Alfonzo(ja, geen spam, maar alfonzo) topicje.
Slotje mss?;)

DeletedUser4674

Guest
Opus is een woord van vier letters, 42 is twee cijfers.
Kun je nog meer zeuren?
Elke keer probeer je de argumenten weg te doen via een domme reactie.
Nog geen ene keer heb ik jou antwoord zien geven op de vragen/argumenten.

Dit wordt gewoon een ordinair Alfonzo(ja, geen spam, maar alfonzo) topicje.
Slotje mss?;)

RB, zijn dat dan geen twee letters? :rolleyes:

DeletedUser

Guest
machiel, je moet hierin idd je bakkes ff houden ;)

Waarom zou ik mijn 'bakkes' moeten houden? Iedereen heeft recht van spreken. Als iedereen zijn mond zou dicht houden kun je geen discussie voeren.

Opus is een bestaande stam en 42 niet meer.
En de stam -=OPUS-= zou nooit opgerichten kunnen worden, het zijn 8 letters in een tag.

RB, zijn dat dan geen twee letters? :rolleyes:

Er staat 2 cijfers. Het gaat niet over letters.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
LOL wat een geweldig topic is dit :p
eerst is het een zeik builder8103 uit. (wow wat weet hij het goed om dorpjes uit te bouwen, volgens mij is het veroveren nog altijd een veel grotere kunst ... )

maar over dit zelf:
Laf van -=42=- dat ze precies het getal van 42 moeten gebruiken. Wat is dat nu weer voor onzin? je kan net zo goed 50 pakken dat is een veel mooier getal, maarja 42 was een topstam op w2 dus als wij 42 pakken worden we ook een topstam :rolleyes: *right*
Deze stam zal wss over binnen nu en 2 weken zijn naam veranderen, of uit elkaar vallen, geloof me maar ...

DeletedUser

Guest
Opus bestaat ook op w5(net gezien) en die hoor ik niet klagen. :p

DeletedUser

Guest
LOL wat een geweldig topic is dit :p
eerst is het een zeik builder8103 uit. (wow wat weet hij het goed om dorpjes uit te bouwen, volgens mij is het veroveren nog altijd een veel grotere kunst ... )

maar over dit zelf:
Laf van -=42=- dat ze precies het getal van 42 moeten gebruiken. Wat is dat nu weer voor onzin? je kan net zo goed 50 pakken dat is een veel mooier getal, maarja 42 was een topstam op w2 dus als wij 42 pakken worden we ook een topstam :rolleyes: *right*
Deze stam zal wss over binnen nu en 2 weken zijn naam veranderen, of uit elkaar vallen, geloof me maar ...
http://nl.wikipedia.org/wiki/42_(getal)

lees dat eens op je gemak door, alles dan.
42 is gewoon een van de bijzondere getallen, dus ik snap niet helemaal waarom het niet gebruikt mag worden?

DeletedUser4674

Guest
Waarom zou ik mijn 'bakkes' moeten houden? Iedereen heeft recht van spreken. Als iedereen zijn mond zou dicht houden kun je geen discussie voeren.

Opus is een bestaande stam en 42 niet meer.
En de stam -=OPUS-= zou nooit opgerichten kunnen worden, het zijn 8 letters in een tag.

Er staat 2 cijfers. Het gaat niet over letters.

Waarom begint MikoB dan over vier letters? :rolleyes: Btw, 42 is drie dagen geleden opgeheven, toen bestond die stam al op w5 ;)

DeletedUser

Guest
ga mee met alfonso, is idd neit origineel voor een topnaam te stelen ;)
en ze stonden voor een lange tijd op nr.1 ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
42 bestaat geeneens meer op W2 dus wat is nou eigenlijk je probleem?

Je kan de stam 42 op W5 op geen1 manier vergelijken met die van W2 aangezien die op W2 niet bestaat.
Had ie echter nog wel bestaan hadd je misschien nog recht van spreken gehad.

Komt bij dat naast de verschillen in de tag ook nog eens de naam van de stam anders is.
3 redenen dus waarom jij niet moet zeiken.

End of discussion.

DeletedUser

Guest

het gaat niet om de tag. de tag is het minst belangrijke.
op w1 waren er ook paupers. nooit heeft iemand beweerd dat jullie dat van hun gestolen hebben.
als opus was opgericht met geheel anders profiel etc... en dat de leden daar niks wisten over opus dan zou het een goede stam moeten zijn. Helaas is opus veel wijdverbrijder dan w2 stam 42, die al niet meer bestaat.

42 is bijzonder omdat het het antwoord op de zin van het leven is. dit is belangrijker dan zo een 45 getalletje. ik kan niet geloven dat alfonzo zomaar een random getal heeft uitgekozen dus de nieuwe stam vast ook niet.

Nog een ding. alfonzo, waarschijnlijk de enige reden waarom je dit nog blijft verdedigen is omdat je dit in een opwelling gedaan heeft en je er nu aan vastzit. stop er gewoon mee.

DeletedUser

Guest
Opus spelers klaagde steen en been toen w2 net uit was....:rolleyes:

omdat die opus geheel gestolen was van opus w1. deze is dat niet. dat is het verschil waar jullie te koppig voor zijn om toe tegen. dit argument wordt door jullie compleet genegeerd, gewoon omdat jullie er niks tegen te zeggen hebben.

het ziet er nu gewoon uit alsof jullie in elke wereld hoopte dat 42 uitkwam om dan meteen beroemd te doen door te zeggen: kijk, hun hebben onze naam gestolen. onze stam is beroemd.

Bovenaan