stam =42=

DeletedUser

Guest
maar een stam afkraken omdat jij de naam "niet origineel genoeg"vind, vind ik persoonlijk niet een normale manier

Moet ik hem weer inkoppen?
Jullie zijn geen stam, 42 is een stam, jullie zijn een afgeleide daarvan, een....iets.....niets. Jullie naam is gejat, blijkt dat er weinig creativiteit in jullie stam zit, anders waren jullie vast met iets gekomen dat wel origineel is.

DeletedUser

Guest
lol subtiel dat ze 42 ways to die gebruiken en niet 50 ways e.d.

verder is het idd zoals de mensen zeggen 42 'ways to die' en niet 'an inicident shade of blue'(ofzo :p)

en ook de tag is anders, dus why bother?
ja het is niet origineel maar maak er geen topic over aan, zelfde als dat topic die hier al staat over [.RB.]

moest elke stam hier een topic aanmaken omdat hun naam gebruikt is in een andere wereld zouw het hier mooi zijn:rolleyes:

DeletedUser

Guest
-=42=- is beter dan 42, 42 ways to die is beter dan intelligent shade of blue.

Nu klaar met je gezeur?:rolleyes:

DeletedUser

Guest
Vreemde conclusie, ik dacht dat het nét omgekeerd moest zijn.
Deze reactie kon ik gewoon niet laten, net alsof je een spammer admin tools geeft...
Ik zal het uitleggen in termen die jij mss ook begrijpt. S A R C A S M E, wat staat er? SARCASME!

Braaf Dolfke.! neem een koekje!:D

P.S. Wrm ik deze reactie typ is, omdat ik mijn reputatie van grootste kút speler hoog moet houden. :)

DeletedUser4674

Guest
Deze reactie kon ik gewoon niet laten, net alsof je een spammer admin tools geeft...
Ik zal het uitleggen in termen die jij mss ook begrijpt. S A R C A S M E, wat staat er? SARCASME!

Braaf Dolfke.! neem een koekje!:D

P.S. Wrm ik deze reactie typ is, omdat ik mijn reputatie van grootste kút speler hoog moet houden. :)

Het is cynisme btw :) Sarcasme is kwetsend ;) Misschien is het je niet opgevallen, maar in alle andere reacties zet ik meestal smileys... Misschien kan je je eens afvragen waarom niet in de vorige reactie :rolleyes:

DeletedUser

Guest
Het is cynisme btw :) Sarcasme is kwetsend ;) Misschien is het je niet opgevallen, maar in alle andere reacties zet ik meestal smileys... Misschien kan je je eens afvragen waarom niet in de vorige reactie :rolleyes:
Laten we er maar geen slow chat van maken.

Mss kan iemand ff de titel veranderen naar stam =-42-= is beter dan 42. :)

Snap btw niet waarom je zo zeurt Alfonzo, de namen zijn toch heel anders, het is niet alsof er een copyright op 42 ligt.

DeletedUser

Guest
Laten we er maar geen slow chat van maken.

Mss kan iemand ff de titel veranderen naar stam =-42-= is beter dan 42. :)

Snap btw niet waarom je zo zeurt Alfonzo, de namen zijn toch heel anders, het is niet alsof er een copyright op 42 ligt.

Ik snap niet waarom jij hier commentaar geeft, maar goed, van jou weten we ook dat je de grootste spammer bent op het forum met de meest zinloze en nutteloze commentaren die vaak afwijken van het topic. Als ik jou eens was zou ik alles nog eens goed nalezen voordat je weer een van je zinloze commentaren er op gooit.

DeletedUser

Guest
-=42=- en 42.

An intelligent shade of blue.
42 Million Ways To Die

Rara, wat is het verschil? Zelfs een kleuter van 4 weet het verschil hiertussen.

Voor jou geldt hetzelfde..........lees het topic eens goed door voordat je zinloos aan het spammen gaat.
Maar goed, niet iedereen is waarschijnlijk in staat om de context van een topic goed te begrijpen :rolleyes:

DeletedUser976

Guest
machiel, je moet hierin idd je bakkes ff houden ;)

En an builder snap ik sowieso niet hoe hij het in z'n hoofd kan halen om een beginende stam beter te noemen dan de helft van rebirth:rolleyes:

Alfonzo is volkomen in z'n recht en heeft maanden tijd in beslag genomen voor de stam, en de naam was niet alleen orgineel (wat hij logischer wijs ook graag zou willen houden) en komisch. Wij smurfen vinden zoiets onuitstaanbaar en zouden graag willen dat die naam verandert zou worden.

En waar ik al eerder op wees, je bent net begonnen. Maak het eerst maar eens waar dat je 42 zelfs maar kan evernaren:rolleyes:

DeletedUser

Guest
hoewel ik de toon in dit topic niet echt gezellig kan noemen toch nog een kleine reactie:

het grootste verschil tussen 42 en =42=
probeer maar eens 1e of 2e te blijven staan, als het gaat om stammen met miljoenen punten.

DeletedUser4674

Guest
hoewel ik de toon in dit topic niet echt gezellig kan noemen toch nog een kleine reactie:

het grootste verschil tussen 42 en =42=
probeer maar eens 1e of 2e te blijven staan, als het gaat om stammen met miljoenen punten.

Over de toon ben ik het wel eens, maar het wordt wel uitgelokt hé :p Dat van die stammen klopt ook volgens mij... in het begin is het niet zo moeilijk, je leden houden en er verder op bouwen is veel moeilijker

DeletedUser

Guest
machiel, je moet hierin idd je bakkes ff houden ;)

En an builder snap ik sowieso niet hoe hij het in z'n hoofd kan halen om een beginende stam beter te noemen dan de helft van rebirth:rolleyes:

Alfonzo is volkomen in z'n recht en heeft maanden tijd in beslag genomen voor de stam, en de naam was niet alleen orgineel (wat hij logischer wijs ook graag zou willen houden) en komisch. Wij smurfen vinden zoiets onuitstaanbaar en zouden graag willen dat die naam verandert zou worden.

En waar ik al eerder op wees, je bent net begonnen. Maak het eerst maar eens waar dat je 42 zelfs maar kan evernaren:rolleyes:

Meer woorden moeten hier niet vuil aan worden gemaakt ...

DeletedUser

Guest
even voor de duidelijkheid, =42= is waarschijnlijk niet gestolen van jouw 42 alfonzo. 42 is een wijd gebruikt getal. (weet niet waarom maar wordt vaak gebruikt). de tag is anders de naam is anders, en ook het stamwapen is niet hetzelfde.
=42= heeft niet jouw idee gejat, ze wisten waarschijnlijk niet eens dat het bestond. Het is hun idee. het enige wat jouw stam en hun stam gelijk hebben is de 42 die nog steeds door iedereen gebruikt mag worden.

DeletedUser

Guest
Ik snap niet waarom jij hier commentaar geeft, maar goed, van jou weten we ook dat je de grootste spammer bent op het forum met de meest zinloze en nutteloze commentaren die vaak afwijken van het topic. Als ik jou eens was zou ik alles nog eens goed nalezen voordat je weer een van je zinloze commentaren er op gooit.
Ik geef commentaar op jouw debiel topic...
Ik ben de grootste spammer, jij de grootste debiel...
We hebben één ding gemeen we hebben beide zinloze en nutteloze commentaren die afwijkend zijn van de normale norm hier op tw.
En als ik jou was zou ik nooit meer zo een dom topic maken...

DeletedUser

Guest
even voor de duidelijkheid, =42= is waarschijnlijk niet gestolen van jouw 42 alfonzo. 42 is een wijd gebruikt getal. (weet niet waarom maar wordt vaak gebruikt). de tag is anders de naam is anders, en ook het stamwapen is niet hetzelfde.
=42= heeft niet jouw idee gejat, ze wisten waarschijnlijk niet eens dat het bestond. Het is hun idee. het enige wat jouw stam en hun stam gelijk hebben is de 42 die nog steeds door iedereen gebruikt mag worden.

Ook voor jou geldt hetzelfde, lees het topic eens goed voordat je iets zegt. Ik ben ook niet op mijn achterhoofd gevallen. Het is een afgeleide van (niet mijn 42) maar ONS 42.
Wel toevallig dan dat ze streven naar 42 leden, had ONS 42 dat dan ook niet?
Ik kan ook een stam &ORDER& oprichten, of mijn naam veranderen in CROTCH i.p.v. Brotch, iedere kleuter van 4 kan zien dat dit een vorm van naamsmisbruik.

DeletedUser

Guest
Ik geef commentaar op jouw debiel topic...
Ik ben de grootste spammer, jij de grootste debiel...
We hebben één ding gemeen we hebben beide zinloze en nutteloze commentaren die afwijkend zijn van de normale norm hier op tw.
En als ik jou was zou ik nooit meer zo een dom topic maken...

Is dit een persoonlijke belediging aan mijn adres 'jij de grootste debiel...', grootste kutspeler ooit?

DeletedUser

Guest
Is dit een persoonlijke belediging aan mijn adres 'jij de grootste debiel...', grootste kutspeler ooit?
ja, ff reactie op jouw bovenstaande reactie.
Dus bijv. DF en D.F. zijn van elkaar gejat?
Nike is gejat van Mike?
Jaap is gejat van Aap?

Damn zeg, wat een slappe argumenten...:rolleyes:

Bovenaan