stam =42=

DeletedUser

Guest
als ik zo dom was zou ik niet 107de staan op w3.....

107 builder8103 TRUST 317.591 44 7218

Toch wel, heb ik het over je rang, of waar je nou staat? Ik heb het puur over je antwoorden hier en hoe je ze interpreteert. DOM dus.
p.s. leuk voor je dat je 107e staat in wereld3, punten interesseren me echter niet, das nou het verschil tussen een goede speler en jou.

DeletedUser

Guest
Toch wel, heb ik het over je rang, of waar je nou staat? Ik heb het puur over je antwoorden hier en hoe je ze interpreteert. DOM dus.
p.s. leuk voor je dat je 107e staat in wereld3, punten interesseren me echter niet, das nou het verschil tussen een goede speler en jou.

gaan we hier intimideren en schelden?

DeletedUser

Guest
Jongens..Rustig aan, ik vind dit maar een nutteloos toppic eigenlijk =) 42 is een goede stam in W5 daarmee uit, je zou vereerd moete zijn

DeletedUser4674

Guest
Jongens..Rustig aan, ik vind dit maar een nutteloos toppic eigenlijk =) 42 is een goede stam in W5 daarmee uit, je zou vereerd moete zijn

Het is misschien wel handig om te weten hoe ze zo 'goed' zijn geworden. Meestal houden zo'n stammen niet lang stand...

DeletedUser

Guest
goed jij weet hoe je verlaten dorpen in neemt en uitbouwd:rolleyes: gefiliciteerd:D

misschien heb ik die met een reden overgenomen? snel hout, markt en opslag omhoog en een beetje hoofdgebouw en dan ben je van je houttekort af.....

en net alsof ik alleen verlaten dorpen overneem

DeletedUser

Guest
gaan we hier intimideren en schelden?

Waar heb ik je persoonlijk beledigd dan, als jij je aangesproken voelt is dat niet mijn probleem. Als ik zeg dat je DOM overkomt, dan bedoel ik dat ook zo. Ik ken je verder niet en beoordeel je alleen op de antwoorden die je NU geeft en die zijn, ik zeg het nog maar eens, DOM.

DeletedUser

Guest
misschien heb ik die met een reden overgenomen? snel hout, markt en opslag omhoog en een beetje hoofdgebouw en dan ben je van je houttekort af.....

vandaag weer wat bijgeleerd dacht dat je eerst kazerna naar 25 moest doen dan stal en dan smederij en dan pas de grondstoffe..:rolleyes:

DeletedUser1986

Guest

en de leem erbij

DeletedUser

Guest

Je kunt nu nog niks zeggen over een stam of ze goed of slecht zijn.
Ten eerste is een kunst om in de beginfase de rotte appels eruit te krijgen en je stam bij elkaar te houden, in deze fase zit DIT 42 nu!
Maar je commentaar is ook misplaatst. Ik heb dit topic juist geopend omdat ik niet vereerd ben en het niet origineel vind, bedenk je eigen naam, wees uniek en kom niet met een kopie of iets wat daarop lijkt. Alleen hierdoor verlies je al je geloofwaardigheid als stam.

Reactiescore
276
Wat een gezeur weer mensen.

Natuurlijk is -=42=- niet heel erg origineel. Natuurlijk hadden ze ook 44, etc. kunnen nemen. Maar is dat nou echt zo'n ramp? Moet dat nou hier op zo'n nijdige manier besproken worden, terwijl dat ook op een aardige manier kan, ingame ofzo? Waar niemand er hier last van heeft?

DeletedUser

Guest
Wat een gezeur weer mensen.

Natuurlijk is -=42=- niet heel erg origineel. Natuurlijk hadden ze ook 44, etc. kunnen nemen. Maar is dat nou echt zo'n ramp? Moet dat nou hier op zo'n nijdige manier besproken worden, terwijl dat ook op een aardige manier kan, ingame ofzo? Waar niemand er hier last van heeft?

Ik heb dit op een normale manier gebracht, maar enkele mensen vonden het nodig om hier reacties op te geven die misplaatst zijn naar mijn mening. Van mij mag je het sluiten, ik heb mijn zegje namelijk gedaan.

DeletedUser

Guest
Ik heb dit op een normale manier gebracht, maar enkele mensen vonden het nodig om hier reacties op te geven die misplaatst zijn naar mijn mening. Van mij mag je het sluiten, ik heb mijn zegje namelijk gedaan.

maar een stam afkraken omdat jij de naam "niet origineel genoeg"vind, vind ik persoonlijk niet een normale manier

DeletedUser4674

Guest
Ten eerste verdienen ze het niet om deze naam te gebruiken en het is verre van origineel!

Het was volgens mij niet de bedoeling om de stam af te kraken, het is gewoon zijn mening over die stam...

DeletedUser

Guest
maar een stam afkraken omdat jij de naam "niet origineel genoeg"vind, vind ik persoonlijk niet een normale manier

Nou, hij heeft paar maand met zijn medespeler een top stam opgebouwd. en dan gaat 1 of andere naam jatter snel die naam die jij met je stam bekent hebt gemaakt gebruiken.

Bovenaan