stam =42=

DeletedUser

Guest
Ik wil het toch even onder de aandacht brengen.
Blijkbaar denken sommige mensen dat ze als ze een naam van een top stam gebruiken dat ze dan indruk kunnen maken. De stam is nu opgericht door miichael-brawl.

Even voor de goede orde, 42 was een idee van enkele spelers in wereld 2. De stam is sinds kort niet meer actief in wereld 2. Het was een top stam in wereld 2 met zeer goede spelers.

Zover ik weet zitten er geen spelers van het ECHTE 42 in deze stam in wereld 5. Het is jammer dat men van deze naam misbruik maakt. Ten eerste verdienen ze het niet om deze naam te gebruiken en het is verre van origineel!

Alfonzo.
Ex-oprichter en medelid van 42

DeletedUser

Guest
Worden zoveel namen gejat.....
Dat iedereen eens stopt met huilen over die namen....

DeletedUser

Guest
Ze gebruiken hun naam anders, niet "an itelligent shade of blue" maar 42 million ways to...

DeletedUser

Guest
Even voor de goede orde, 42 was een idee van enkele spelers in wereld 2. De stam is sinds kort niet meer actief in wereld 2. Het was een top stam in wereld 2 met zeer goede spelers.

Alfonzo.
Ex-oprichter en medelid van 42

niet overdrijven he ...
maar dat ze dan 42 ways to day moeten nemen ...
waarom niet 45 of 50 ...

DeletedUser4298

Guest
*zucht*

Hoor je deze stammen klagen:
Opus
[.RB.]
-300-(zkr orginele naam:D)

Ga ergens anders uithuilen

DeletedUser

Guest
ten eerst is de tag niet 42, maar -=42=-
en ten tweede is het geen "an intelligent shade of blue", maar "42 Million Ways To Die"

en dat je jalours bent dat jij niet zo'n goede stam hebt of in zo'n stam zit is niet mijn probleem

DeletedUser

Guest
en ten tweede is het geen "an intelligent shade of blue", maar "42 Million Ways To Die"

en dat je jalours bent dat jij niet zo'n goede stam hebt of in zo'n stam zit is niet mijn probleem

Maak er ff 43 van^^ problem opgelost.

DeletedUser4674

Guest

Te grappig voor woorden :)

DeletedUser

Guest
Zoals hierboven al is gezegt, is niet de naam gestolen zoals bijv. van [.RB.], er zit een groot verschil tussen. De tag en de naam zijn al beide verschillend.

@ giorgio armani: Jij bent gewoon jarloers dat je geen stam aan de top hebt gekregen.

DeletedUser

Guest
Stelletje huilebalken allemaal, jullie begrijpen er niks van of wel?
Ik overdrijf niet, ik weerleg een keihard feit.

Dit 42 is gewoon een slap aftreksel van het 42 in wereld 2, dat ze een andere slogan gebruiken of weet ik veel wat maakt geen zak uit. Het blijft het jatten van een naam, het blijft niet origineel en het is gewoon slap om zoiets te doen.

Ik denk dat ik het recht heb om hierop mijn commentaar en mening over te geven. Dat sommigen dan zeggen dat ik niet moet overdrijven of dat we niet moeten zeuren komt gewoon omdat ze zelf niet in een top stam hebben gezeten waarvan de naam opeens opduikt in een andere wereld. We hebben dit vaak genoeg gezien in andere werelden. Of dat spelers namen gebruikten van andere spelers. Ik gewoon mijn mening, bevalt het je niet, dan heb je pech!

DeletedUser

Guest

ben jij analfabeet of zo, voordat dit 42 zo groot is als ons 42 heb je nog een lange weg te gaan. Dus laat je zinloos commentaar achterwege!

DeletedUser

Guest
Zoals hierboven al is gezegt, is niet de naam gestolen zoals bijv. van [.RB.], er zit een groot verschil tussen. De tag en de naam zijn al beide verschillend.

@ giorgio armani: Jij bent gewoon jarloers dat je geen stam aan de top hebt gekregen.

Nog zo een. Let op:
=42= en 42

Wat lul je nou?

DeletedUser

Guest
Off: Take it easy, take a sisi
on: Je kunt 't ook als een "eer" beschouwen. Er zijn maar een paar stammen waarmee ze dit doen. Als je in dat rijtje hoort heb je toch een bijzondere stam gehad.

DeletedUser

Guest
ben jij analfabeet of zo, voordat dit 42 zo groot is als ons 42 heb je nog een lange weg te gaan. Dus laat je zinloos commentaar achterwege!

nee hoor, het is al gehaald

42 stond ook 2de en wij nu ook

Bovenaan