- Reactiescore
- 0
Na een stop van 4 jaar ben ik recent terug begonnen en het eerste dat me opvalt is dat een casual wereld dewelke bedoeld is voor spelers om het spel te leren, vol staat met gestackte barbarendorpen. Je kan het hoofddorp van een speler niet overnemen dus enige mogelijkheid zijn die barbarendorpen... Als spelers echter 1mil punten hebben (wat ik vreemd vind aangezien de wereld in maart is gestart) en deze dorpen volzetten, is het onmogelijk voor andere spelers om in deze wereld te spelen.
Dit is één van de redenen waarom ik met TW gestopt ben, heb zelf miljoenen gehad maar nooit een barbarendorp gestackt, en al zeker niet in een casual wereld.
Ik vraag daarom aan de beheerders van het spel om hier iets aan te doen... Dit is geen nette gang van zaken en geeft beginnende spelers de kans nog eens niet om te kunnen groeien en het spel te leren.
Dit is één van de redenen waarom ik met TW gestopt ben, heb zelf miljoenen gehad maar nooit een barbarendorp gestackt, en al zeker niet in een casual wereld.
Ik vraag daarom aan de beheerders van het spel om hier iets aan te doen... Dit is geen nette gang van zaken en geeft beginnende spelers de kans nog eens niet om te kunnen groeien en het spel te leren.