Stacken van barbarendorpen

Reactiescore
0
Na een stop van 4 jaar ben ik recent terug begonnen en het eerste dat me opvalt is dat een casual wereld dewelke bedoeld is voor spelers om het spel te leren, vol staat met gestackte barbarendorpen. Je kan het hoofddorp van een speler niet overnemen dus enige mogelijkheid zijn die barbarendorpen... Als spelers echter 1mil punten hebben (wat ik vreemd vind aangezien de wereld in maart is gestart) en deze dorpen volzetten, is het onmogelijk voor andere spelers om in deze wereld te spelen.
Dit is één van de redenen waarom ik met TW gestopt ben, heb zelf miljoenen gehad maar nooit een barbarendorp gestackt, en al zeker niet in een casual wereld.

Ik vraag daarom aan de beheerders van het spel om hier iets aan te doen... Dit is geen nette gang van zaken en geeft beginnende spelers de kans nog eens niet om te kunnen groeien en het spel te leren.

Reactiescore
0
Ik ben het hier volledig eens mee.
Ben recent terug begonnen met TW en ging eens een kijkje nemen in casual 17. Echter merk ik snel op dat deze wereld weinig te bieden heeft. De spelers die vele punten hebben zetten de barbarendorpen vol en claimen deze. Beginnende spelers hebben amper mogelijkheden om te groeien, noch om anderen over te nemen ...

Eerlijk gezegd is er weinig fun aan. De wereld is ook bijzonder klein en je kan er weinig doen in mijn ogen.

Reactiescore
0
inderdaad... vandaar dat ik dit hier aankaart. een eerste dorp kan je niet overnemen met als gevolg dat de wereld vol zit met spelers met 1 dorp die niet willen opgeven maar ook niet verder kunnen omwille van de simpele reden dat er anderen zijn die de bb's volstacken met troepen... ik dacht dat een casual wereld bestond om spelers met weinig tijd een kans te geven om ook te kunnen spelen of spelers die nieuw zijn om deze ook een kans te geven maar de nieuwe spelers hebben helaas geen kans want die grote spelers zijn echt geen noobs...

Bovenaan