Staceroo Profielplaatje 150pp

Reactiescore
54
Hallo, ik wou nou de lange tijd weer eens wat nieuws als profielplaatje, de huidig is prima, alleen wat verandering is altijd leuk :)

1. De tekst: Staceroo
2. Kleurencombinatie(s) Ben niet van de felle kleuren, beetje donker, liefst zwart, anders is blauw ook goed.
3. Thema: Heel origineel, knappe dame natuurlijk, zat iets te denken in de richtingen van : Katheryn Winnick, Zoey Taylor, Eliza Taylor, beetje die kant op.
4. Plaatje(s) om te gebruiken: Katheryn Winnick, Zoey Taylor, Eliza Taylor Hier zijn er 3, maar ze hoeven niet gebruikt te worden, meer een indicatie/idee van wie het zijn etc.
5. Deadline: Geen, zodra het perfecte plaatje zich presenteert, is het goed :)
6. Prijs/gift: 150pp
7. Favoriet tot nu toe:
 
Reactiescore
1.754
Heb ook hier wat geprobeerd, de categorie babes is niet echt aan mij weggelegd merk ik, ook lettertypes zijn moeilijk :p
staceroo1.jpg
 
Reactiescore
54

Haha, geweldig man, je weet wel hoe je iemand een lach op zijn gezicht tovert :D

Heb ook hier wat geprobeerd, de categorie babes is niet echt aan mij weggelegd merk ik, ook lettertypes zijn moeilijk :p

Leuke stijl is alleen niet mijn plaatje denk ik, ik vind die lettertype en het kusje wat meer aan de meidelijke kant, verder zit je wel in de goeie richting.

In ieder geval bedankt alvast, stel het op prijs! :D
 
Reactiescore
104
yzuRyO8.png
 
Reactiescore
54

De kleuren combinatie is in ieder geval goed, vind alleen dat potje vreemd, niet echt mijn ding :p in ieder geval thanks!

Edit: Is er misschien iets met dat potje te doen, als in dat er een TW dorp in staat of zoiets, geen idee of dat mogelijk is, ben geen plaatjesmaker :D Maar dat zou wel iets kunnen zijn, nogmaals die kleurenstijl is vet!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan