Stabtopic

DeletedUser

Guest
zal ik ook zekers gaan doen :)

wegblijven doe ik niet, ik post als ik me aangevallen voel en onterecht beschuldigd word!

met de reactie die jij doet kun je ook beter wegblijven, zoiets werkt averechts.

ms ben je daar wel op uit, zodat ik toch een ban krijg zoals jij dat graag wilt!

wAmCRDm.jpg
 

DeletedUser65147

Guest
Het werd wel eens tijd dat je op de vingers werd getikt. Jij hebt onze stam verraden en een lid van ons onder voorwaarden geinterned. Dit is later gewoon een originele backstab geworden doordat diegene niet eens op je account kan komen. Je hebt hem vernederd en weggeedeld. Het is eindelijk is zover dat gruttepi3r het ook inzag. Jammer dat hij niet eerst ook contact zocht met ons toen je bij ons zat. Hadden we al veel eerder tot die conclusie kunnen komen. Je hebt onze stam verraden en nu de stam waar je naartoe ging ten schande gemaakt.
 

DeletedUser76162

Guest
Het werd wel eens tijd dat je op de vingers werd getikt. Jij hebt onze stam verraden en een lid van ons onder voorwaarden geinterned. Dit is later gewoon een originele backstab geworden doordat diegene niet eens op je account kan komen. Je hebt hem vernederd en weggeedeld. Het is eindelijk is zover dat gruttepi3r het ook inzag. Jammer dat hij niet eerst ook contact zocht met ons toen je bij ons zat. Hadden we al veel eerder tot die conclusie kunnen komen. Je hebt onze stam verraden en nu de stam waar je naartoe ging ten schande gemaakt.

Pff komt ook een verloren schaap terug de heide binnen waggelen, het punt is al gemaakt houdt dit beter voor je (facepalm)
 
Reactiescore
241
Het werd wel eens tijd dat je op de vingers werd getikt. Jij hebt onze stam verraden en een lid van ons onder voorwaarden geinterned. Dit is later gewoon een originele backstab geworden doordat diegene niet eens op je account kan komen. Je hebt hem vernederd en weggeedeld. Het is eindelijk is zover dat gruttepi3r het ook inzag. Jammer dat hij niet eerst ook contact zocht met ons toen je bij ons zat. Hadden we al veel eerder tot die conclusie kunnen komen. Je hebt onze stam verraden en nu de stam waar je naartoe ging ten schande gemaakt.

Tja wij zijn niet op het idee gekomen om jullie te vragen of jullie stam lid je aan het stabben was :eek:
In de meeste gevallen worden spelers die hun eigen stam stabben uit de stam gegooid.

Mocht je met je verhaal bedoelen dat we na zijn vertrek contact met jou hadden moeten zoeken, dan zit de fout bij jou. Ik zie geen reden waarom ik contact met jou zou moeten op nemen over een nieuw lid van ons. Jou mening over het lid dat je stam net verlaten heeft zou niet echt objectief zijn en dus niet van waarde.

Je had uiteraard bij ons kunnen komen en je verhaal kunnen doen, je had het toen dit voorgevallen was ook in dit topic kunnen melden. Dit heb je echter niet gedaan, dus houd je nu ook maar rustig :eek:
 
Bovenaan