Stabtopic

DeletedUser76894

Guest
stook elkaar nog meer op, en smeer wat stroop aan de kont...

vind dit zo lachen dit..... dit zegt voor mij ook al genoeg
 

DeletedUser65510

Guest
stook elkaar nog meer op, en smeer wat stroop aan de kont...

vind dit zo lachen dit..... dit zegt voor mij ook al genoeg

Geloof me, wij lachen hier wat af met jouw kinderachtige & zielige posts. Ga maar terug naar je 'top'account en laat 't AF voor wat het is. Spelers van jouw niveau hebben hier niets te zoeken.
 

DeletedUser76894

Guest
jij vind jezelf heel wat of niet :p samen met die gruttepier, oh nee wacht jullie zijn hetzelfde..... weet je wel ipswitch??
 

DeletedUser76894

Guest
Oh, ok dus zo doen we dat hier Sukke je voelt je echt heel wat, wat heb je aan vv?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76894

Guest
hahaha, jij voelt je wel aangevallen, zegt al genoeg over je, maar wees niet bang, is nergens voor nodig zet de deur wel open voor je...

je mag mijn vv ook wel, zo kun je zien dat bram en ik niet dezelfde persoon zijn
 

DeletedUser76162

Guest
hahaha, jij voelt je wel aangevallen, zegt al genoeg over je, maar wees niet bang, is nergens voor nodig zet de deur wel open voor je...

je mag mijn vv ook wel, zo kun je zien dat bram en ik niet dezelfde persoon zijn

Oké, geef vv maar aan De Sukke! Wij zorgen wel dat het account goed ten gronde komt, we zullen ook even voor je zien of Bram en jij niet dezelfde persoon zijn :)
 
Reactiescore
476
hahaha, jij voelt je wel aangevallen, zegt al genoeg over je, maar wees niet bang, is nergens voor nodig zet de deur wel open voor je...

je mag mijn vv ook wel, zo kun je zien dat bram en ik niet dezelfde persoon zijn

Ik voel me aangevallen? Door jou zeker? Nah nee :p
De enige die zich hier aangevallen voelt ben jij denk ik, aangezien je nog steeds tevergeefs je hachje probeert te redden met onzinposts :eek:
 

DeletedUser76894

Guest
De Sukke 27.02.16 18:45
Hoi,

Stuur die vv maar door en ga genieten van je vrije tijd :smile:

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 18:48
ik zorg er zelf voor dat het account op delete gaat...

maar je mag zekers even rond kijken bij de mededelingen.....

ga je hier akkoord mee

De Sukke 27.02.16 18:49
Zou ik dan ook gebruik mogen maken van de overtollige GS'jes op je account?

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 18:50
nee, ik wil bewijzen dat ik en bram niet hetzelfde zijn .....

voor de rest ga je niets doen, ga je hier akkoord mee...

De Sukke 27.02.16 18:52
Om geheel eerlijk te zijn ging het mij meer om de eventuele bijdrage, het interesseert me bijster weinig dat jullie niet dezelfden zouden zijn.

Mocht je je gelijk echt graag willen bewijzen kun je gewoon een screentje maken van hetgeen wat je wil laten zien en klaar :)

De Sukke 27.02.16 18:54
Ik zou je ook echt willen aanraden je vanaf nu stil te houden op 't AF, het is geen leuke plek en je hoeft er ook echt geen medelijden mee te verwachten.

Het is zeer rot voor je dat je account weg is maar het is nu eenmaal je eigen schuld, dat moet je ook inzien. Van de mensen op 't AF zullen je geen gelijk geven. Je weet zelf wat er is gebeurt, dat moet voldoende zijn! Ik weet dat de genoegdoening wanneer anderen het met je eens zijn leuk is maar die zul je niet krijgen, je weet zelf wat er is gebeurt en dat is waar het om gaat!

De Sukke 27.02.16 18:56
Om zo je account ten gronde zien gaan is gewoon kut, ik begrijp het.

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 18:59
ik kook hier, ben altijd een goud eerlijke speler geweest en nog steeds

alleen heb een foute keuze gemaakt met Bram en dat spijt me zeer.

het account gaat hier op delete en deze jongen stopt helemaal met TW

dit is het mij niet waaard!

Spijtige Groet | Bert

De Sukke 27.02.16 19:00
Neem eens een lekkere pauze zou ik zeggen :) Bestaat er echt niet een klein kansje dat je een bijdrage zou willen leveren aan het toekomstige no.1 account? :)

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 19:01
als je anders had gereageerd ms wel :p

De Sukke 27.02.16 19:04
Aaah, hoe kan ik het goed maken :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76528

Guest
De Sukke 27.02.16 18:45
Hoi,

Stuur die vv maar door en ga genieten van je vrije tijd :smile:

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 18:48
ik zorg er zelf voor dat het account op delete gaat...

maar je mag zekers even rond kijken bij de mededelingen.....

ga je hier akkoord mee

De Sukke 27.02.16 18:49
Zou ik dan ook gebruik mogen maken van de overtollige GS'jes op je account?

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 18:50
nee, ik wil bewijzen dat ik en bram niet hetzelfde zijn .....

voor de rest ga je niets doen, ga je hier akkoord mee...

De Sukke 27.02.16 18:52
Om geheel eerlijk te zijn ging het mij meer om de eventuele bijdrage, het interesseert me bijster weinig dat jullie niet dezelfden zouden zijn.

Mocht je je gelijk echt graag willen bewijzen kun je gewoon een screentje maken van hetgeen wat je wil laten zien en klaar :)

De Sukke 27.02.16 18:54
Ik zou je ook echt willen aanraden je vanaf nu stil te houden op 't AF, het is geen leuke plek en je hoeft er ook echt geen medelijden mee te verwachten.

Het is zeer rot voor je dat je account weg is maar het is nu eenmaal je eigen schuld, dat moet je ook inzien. Van de mensen op 't AF zullen je geen gelijk geven. Je weet zelf wat er is gebeurt, dat moet voldoende zijn! Ik weet dat de genoegdoening wanneer anderen het met je eens zijn leuk is maar die zul je niet krijgen, je weet zelf wat er is gebeurt en dat is waar het om gaat!

De Sukke 27.02.16 18:56
Om zo je account ten gronde zien gaan is gewoon kut, ik begrijp het.

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 18:59
ik kook hier, ben altijd een goud eerlijke speler geweest en nog steeds

alleen heb een foute keuze gemaakt met Bram en dat spijt me zeer.

het account gaat hier op delete en deze jongen stopt helemaal met TW

dit is het mij niet waaard!

Spijtige Groet | Bert

De Sukke 27.02.16 19:00
Neem eens een lekkere pauze zou ik zeggen :) Bestaat er echt niet een klein kansje dat je een bijdrage zou willen leveren aan het toekomstige no.1 account? :)

Sneaky Joe Grimbeard 27.02.16 19:01
als je anders had gereageerd ms wel :p

De Sukke 27.02.16 19:04
Aaah, hoe kan ik het goed maken :D

Waarom op BB gaan?
 

DeletedUser

Guest
8ZminSj.jpg
 
Bovenaan