Stabtopic

DeletedUser76894

Guest
zal ik ook zekers gaan doen :)

wegblijven doe ik niet, ik post als ik me aangevallen voel en onterecht beschuldigd word!

met de reactie die jij doet kun je ook beter wegblijven, zoiets werkt averechts.

ms ben je daar wel op uit, zodat ik toch een ban krijg zoals jij dat graag wilt!
 
Reactiescore
476
zal ik ook zekers gaan doen :)

wegblijven doe ik niet, ik post als ik me aangevallen voel en onterecht beschuldigd word!

met de reactie die jij doet kun je ook beter wegblijven, zoiets werkt averechts.

ms ben je daar wel op uit, zodat ik toch een ban krijg zoals jij dat graag wilt!

Je moet mij geen dingen gaat verwijten als jij degene bent met je co die dingen verkeerd doen, dat doe ik niet.
 

DeletedUser76894

Guest
Meneer is gemeld bij het tw team voor mogelijk ban ontwijken :)

EDIT: blijkbaar toch geen ban ontwijken hoor ik.

waarop is dit gebasseerd dan!!

jij mengt je er tussen, wat zou jij doen in mijn geval als het jouw overkomen was???

moeilijk heh, ik zit er nu ook mee, maar probeer het wel op te lossen, maar als er dan zulke reacties worden geplaatst dan kun je mij niet kwaaier krijgen....

maar goed jij kunt er ook niets aan doen, je naam zegt al genoeg

ik zou jouw moeten melden bij TW voor een ban
 

DeletedUser67063

Guest
Ik moet mij toch aansluiten aan het feit dat ik je voor geen haar op mijn hoofd vertrouw, Bram of Bert maakt mij niet uit SJB zegt genoeg.
 
Reactiescore
476
waarop is dit gebasseerd dan!!

jij mengt je er tussen, wat zou jij doen in mijn geval als het jouw overkomen was???

moeilijk heh, ik zit er nu ook mee, maar probeer het wel op te lossen, maar als er dan zulke reacties worden geplaatst dan kun je mij niet kwaaier krijgen....

maar goed jij kunt er ook niets aan doen, je naam zegt al genoeg

ik zou jouw moeten melden bij TW voor een ban

Nja, je poststijl is precies hetzelfde als je vriendje Bram, die een AF-ban heeft gekregen.
Ik denk dat dat wel een redelijk vermoeden is om eens navraag te doen bij het TW team of er sprake is van een ban ontwijker.

Zodra je op het AF komt, is het logisch dat mensen zich ermee gaan bemoeien, dus blijf lekker weg of accepteer het.
Wat ik zou doen, weet ik eigenlijk ook niet. Ik kies mijn co's zorgvuldig. In de acht jaar dat ik TW speel, zijn mijn accs nog nooit betrokken geweest bij zulk vals spel.

Ironisch dat je op mijn naam overgaat, terwijl jij Sneaky hebt staan, hoezo hypocriet :eek:

Meld me maar, ik denk dat ik de laatste hier ben, die een AF ban krijgt.
 

DeletedUser65510

Guest
waarop is dit gebasseerd dan!!

jij mengt je er tussen, wat zou jij doen in mijn geval als het jouw overkomen was???

moeilijk heh, ik zit er nu ook mee, maar probeer het wel op te lossen, maar als er dan zulke reacties worden geplaatst dan kun je mij niet kwaaier krijgen....

maar goed jij kunt er ook niets aan doen, je naam zegt al genoeg

ik zou jouw moeten melden bij TW voor een ban

Je geeft mensen enkel meer het vermoeden dat je Bram bent. Het enige wat ik jou hier zie doen, is wederom met verwijten naar iedereen hier gooien. Jij bent verantwoordelijk als hoofdspeler voor wie je op je account neemt. Jij moet degene dan ook nachecken & intomen. Als hoofdspeler is de kans miniem dat jij hier niets van wist. Mededelingen kan je altijd lezen & deze waren er zeker. Naar mijn mening ben je al net zo schuldig als je co, als je al dan niet dezelfde persoon bent. Ga inderdaad maar beter op delete. TW kan spelers zoals jij missen als kiespijn.
 

DeletedUser76162

Guest
waarop is dit gebasseerd dan!!

jij mengt je er tussen, wat zou jij doen in mijn geval als het jouw overkomen was???

moeilijk heh, ik zit er nu ook mee, maar probeer het wel op te lossen, maar als er dan zulke reacties worden geplaatst dan kun je mij niet kwaaier krijgen....

maar goed jij kunt er ook niets aan doen, je naam zegt al genoeg

ik zou jouw moeten melden bij TW voor een ban

Scheer je alstublieft weg van het AF. Je bent verantwoordelijk voor al wat het account gedaan heeft en hier kun je jezelf niet uitpraten. Daarbij is jouw manier van posten ronduit belabberd, er is geen sprake van inhoud of zelfs een degelijke opbouw. Het enige wat ik zie is een overtollig getal aan spaties. Gelieve het dus gewoon te laten rusten, je bent verantwoordelijk voor de wandaden en hiermee een speler waarmee een respectabel TW-speler zich niet mee wil vertonen, punt.
 

DeletedUser76894

Guest
Je geeft mensen enkel meer het vermoeden dat je Bram bent. Het enige wat ik jou hier zie doen, is wederom met verwijten naar iedereen hier gooien. Jij bent verantwoordelijk als hoofdspeler voor wie je op je account neemt. Jij moet degene dan ook nachecken & intomen. Als hoofdspeler is de kans miniem dat jij hier niets van wist. Mededelingen kan je altijd lezen & deze waren er zeker. Naar mijn mening ben je al net zo schuldig als je co, als je al dan niet dezelfde persoon bent. Ga inderdaad maar beter op delete. TW kan spelers zoals jij missen als kiespijn.

makkelijk om zo over een speler te oordelen, word hier alleen maar moe van.....https://forum.tribalwars.nl/images/smilies/mad.png

dit is mijn laatste bericht en dat mensen al zo snel oordelen zegt voor mij al genoeg....
vooral jij, die denkt het beter te weten.... TW kan trouwens zien dat ik een ander persoon ben dan die BRAM ivm IP-adressen die worden geregistreed bij elk geplaatste bericht :p

heb een fout gemaakt geef ik ook toe, in mijn eerste geplaatste bericht hier op het forum....

het beste met je TW en hoop voor je dat het jouw nooit overkomt, want dan praten we weleens weer.

met je missen als kiespijn, je kent me helemaal al niet en dan al zo reageren... doe even normaal


en BRAM mocht je dit lezen.... BEDANKT JONGEN waar heb ik dit allemaal aan te danken en reageer eens op mijn email.
 

DeletedUser76894

Guest
Scheer je alstublieft weg van het AF. Je bent verantwoordelijk voor al wat het account gedaan heeft en hier kun je jezelf niet uitpraten. Daarbij is jouw manier van posten ronduit belabberd, er is geen sprake van inhoud of zelfs een degelijke opbouw. Het enige wat ik zie is een overtollig getal aan spaties. Gelieve het dus gewoon te laten rusten, je bent verantwoordelijk voor de wandaden en hiermee een speler waarmee een respectabel TW-speler zich niet mee wil vertonen, punt.

toe maar.... heb je niets beters, lezen is ook een vak appart
 

DeletedUser65510

Guest
makkelijk om zo over een speler te oordelen, word hier alleen maar moe van.....https://forum.tribalwars.nl/images/smilies/mad.png

dit is mijn laatste bericht en dat mensen al zo snel oordelen zegt voor mij al genoeg....
vooral jij, die denkt het beter te weten.... TW kan trouwens zien dat ik een ander persoon ben dan die BRAM ivm IP-adressen die worden geregistreed bij elk geplaatste bericht :p

heb een fout gemaakt geef ik ook toe, in mijn eerste geplaatste bericht hier op het forum....

het beste met je TW en hoop voor je dat het jouw nooit overkomt, want dan praten we weleens weer.

met je missen als kiespijn, je kent me helemaal al niet en dan al zo reageren... doe even normaal


en BRAM mocht je dit lezen.... BEDANKT JONGEN waar heb ik dit allemaal aan te danken en reageer eens op mijn email.

Snel oordelen of niet, het is zeer duidelijk dat jij een fout hebt begaan door 'm aan te nemen op je account. Dat is geen foutje. Wij kunnen jou dus mede verantwoordelijk stellen voor de acties van Bram. Wat je zei, dat je er niets van wist, daar geloof ik nog steeds niets van. Mijn account is ook afgevallen omwille van een nieuwe co, die fout ligt ook bij mij dat ik 'm op z'n woord geloofde, zonder support te raadplegen. Het eindpunt is dat jij als hoofdspeler moet weten wie je binnenhaalt & wat er op je account gebeurt. En verder, ik insinueerde dat 't mogelijk was dat jullie dezelfde persoon zijn/ je gedrag paste bij 't profiel van Bram.
 

DeletedUser76894

Guest
geef mij ook maar een BAN ben er helemaal klaar mee, heb nooit iets verkeerds gedaan in al die jaren dat ik speel, dan krijg je reacties zoals hierboven.... omdat ik 1 ding niet gedaan heb, om mijn co te controleren... aangezien hij in dezelfde stam zat op w36....ga je vanuit dat het goed zit... moet ik daar dan zo op afgerekend worden? kom op zeg, je kent mij niet eens ...

De mensen die zulke reacties geven zoals hierboven, zou ik zeggen, scheer jezelf weg.. idioten en ja dat mag ik zeggen.. waarmee heb jij/jullie het recht om zo over mij te oordelen **** ***, alleen omdat ik een verkeerde CO had.....

Een Spijtige Groet van Bert en zoals gamebreak het zegt Only god can judge me
 

DeletedUser65510

Guest
geef mij ook maar een BAN ben er helemaal klaar mee, heb nooit iets verkeerds gedaan in al die jaren dat ik speel, dan krijg je reacties zoals hierboven.... omdat ik 1 ding niet gedaan heb, om mijn co te controleren... aangezien hij in dezelfde stam zat op w36....ga je vanuit dat het goed zit... moet ik daar dan zo op afgerekend worden? kom op zeg, je kent mij niet eens ...

De mensen die zulke reacties geven zoals hierboven, zou ik zeggen, scheer jezelf weg.. idioten en ja dat mag ik zeggen.. waarmee heb jij/jullie het recht om zo over mij te oordelen **** ***, alleen omdat ik een verkeerde CO had.....

Een Spijtige Groet van Bert en zoals gamebreak het zegt Only god can judge me

Past perfect bij je niveau, die laatste quote. Dit is het AF, een Politiek & propaganda forum. Kan je niet tegen meningen? Ga dan maar lekker weg & houd je bezig met ingame zaken in plaats van hier dan te janken over dat 't je schuld niet is, want dat is het namelijk wel. Ik kan ergens begrijpen dat je 'm sneller zal aannemen omdat je een stam gedeeld hebt, maar dat neemt niet weg van 't feit dat je zijn acties op je account wel moet controleren. Je moet mij niet gaan vertellen dat jij niet regelmatig je inbox checkt om te kijken of je nieuwe mededelingen hebt/ mededeling hebt die je nog niet gelezen hebt. Kom dan niet vertellen dat jij een klein foutje hebt gemaakt, want het is wel degelijk net zo goed een stab & fout van jouw kant. En geloof me vrij, als 't aan mij lag, was je account al lang van de wereld gegooid. Jammer heb ik daar geen inspraak in. De enige idioten hier zijn jij & je co.
 

DeletedUser76162

Guest
toe maar.... heb je niets beters, lezen is ook een vak appart

Heb elke post van je gelezen, je maakte het me moeilijk dat geef ik toe, maar begrijpen doe ik je posts zeker wel! Alleen lekte de inhoud en hetgeen wat je had willen laten overkomen sloeg op niets, vandaar mijn reactie dus :)
 

DeletedUser76162

Guest
geef mij ook maar een BAN ben er helemaal klaar mee, heb nooit iets verkeerds gedaan in al die jaren dat ik speel, dan krijg je reacties zoals hierboven.... omdat ik 1 ding niet gedaan heb, om mijn co te controleren... aangezien hij in dezelfde stam zat op w36....ga je vanuit dat het goed zit... moet ik daar dan zo op afgerekend worden? kom op zeg, je kent mij niet eens ...

De mensen die zulke reacties geven zoals hierboven, zou ik zeggen, scheer jezelf weg.. idioten en ja dat mag ik zeggen.. waarmee heb jij/jullie het recht om zo over mij te oordelen **** ***, alleen omdat ik een verkeerde CO had.....

Een Spijtige Groet van Bert en zoals gamebreak het zegt Only god can judge me

Je vertoond je hier op het AF met de bedoeling medeleven te wekken en gezichtsherstel te krijgen. We leven hier niet in een droomwereld en vanzelfsprekend heb je deze dus niet gekregen. Nu ga jij dus een potje staan janken omdat het je allemaal niet meer bevalt, ik lach me kapot :D
 
Reactiescore
241
Ik ben er nog steeds dat van overtuigd dat Bram en Bert één en de zelfde zijn, maar dat doet er verder niet toe. Jullie hebben het samen gedaan, en je was er wel degelijk bij betrokken.

En tja ip's... dat zegt niet alles, je kan zonder al te veel moeite zo van ip switchen.
 

DeletedUser76894

Guest
Ik ben er nog steeds dat van overtuigd dat Bram en Bert één en de zelfde zijn, maar dat doet er verder niet toe. Jullie hebben het samen gedaan, en je was er wel degelijk bij betrokken.

En tja ip's... dat zegt niet alles, je kan zonder al te veel moeite zo van ip switchen.

wat ben jij een ongelooflijke FRIES! ben jij ook zo'n ongelooflijke vieze speler die hier over ip switchen heeft???

hoe werkt dat dan? ik zou zeggen hou deze speler in de gaten

ps, stuur me dat gesprek is door van erik
 
Reactiescore
476
wat ben jij een ongelooflijke FRIES! ben jij ook zo'n ongelooflijke vieze speler die hier over ip switchen heeft???

hoe werkt dat dan? ik zou zeggen hou deze speler in de gaten

ps, stuur me dat gesprek is door van erik

Bespaar jezelf aub de afgang hier op AF man, je presenteert jezelf echt als een klein kind. De enige vieze speler hier is Sneaky Joe Grimbeard.

Jouw naam is haas zeker.
 

DeletedUser76894

Guest
Bespaar jezelf aub de afgang hier op AF man, je presenteert jezelf echt als een klein kind. De enige vieze speler hier is Sneaky Joe Grimbeard.

Jouw naam is haas zeker.

jij hebt volgens mij ook niets beters te doen groot klein kind
 

DeletedUser65510

Guest
jij hebt volgens mij ook niets beters te doen groot klein kind

Het enige klein kind hier ben jij. Volwassen reacties moeten we van jou klaarblijkelijk niet verwachten. Beter ga je maar ergens anders uithuilen & de onschuldige uithangen, hier gelooft niemand je zielige act.
 
Bovenaan