Stabtopic

DeletedUser5114

Guest
Ik heb nog nooit eerder een topic geopend op het AF, en dan is de topic die ik voor het eerst aanmaak ook gelijk een onaangename.

Stab Topic.

Dit is er dus om Stabs aan te kaarten,

ik heb dit even gecopy pasted van jokersbrain op het algemene forum W45

Ik ga geen lijst maken betreft stabregels, dat zou iets te lang duren en zal nooit volledig zijn doordat er oneindig veel verschillende soorten situatie's zijn. Toch wil ik de 2 belangrijkste richtlijnen geven van wat een stab in grote lijnen inhoud om zo een idee te geven op wat er vooral geoordeeld zal worden. Namelijk: 1 Afspraakschending (het niet nakomen van uw officiële afspraak)
2 Indien je uw PBG, NAP, Vriendschap, stam, BG, onderlinge afspraak stop zet komt er een 3 dagen NAP waarin je elkaar niet aanvalt dit zodat de speler in kwestie tijd heeft zijn os ergens terug te halen ect,...



vanwaar ik deze post open aangezien ik jammer genoeg te maken heb met een stabber, en deze ook graag wil aankaarten aangezien ik graag het spelletje eerlijk en oprecht speel.

Ik ben vandaag toegetreden tot de stam Golden Reality, toen ik hier toetreedde merkte ik al gelijk onenigheid tussen 2 spelers, Daenerys Targaryen en evil smiley

ik vroeg me dus af vanwaar dit was, toen heb ik dit dus in mijn PM box gekregen,

Het eerste dorp wat hij had overgenomen had hij gekregen, omdat hij die speler had beloofd om co. op het account te worden en later zijn gegevens niet gegeven. Hij had ook nog aan meerdere mensen gevraagd of ze co. wilden worden voor meerdere dorpen.

ik ga natuurlijk niet klakkeloos er van uit dat dit ook zo daadwerkelijk is gegaan en wil hier feiten over hebben voordat ik aanneem dat dit daadwerkelijk waar is.

en ben er dus achter gekomen dat dit daadwerkelijk het geval is
Bewijstuk 1 https://gyazo.com/0c87556a29ed2261844c1701ac638ed1

Bewijs stuk nummer 2.

[vandaag om 01:07 uur] other_person schreef: ?
[vandaag om 01:07 uur] evil smiley schreef: Wie ben je
[vandaag om 01:07 uur] other_person schreef: Dani
[vandaag om 01:08 uur] evil smiley schreef: Ken geen dani
[vandaag om 01:08 uur] other_person schreef: check ff skype aub
[vandaag om 01:08 uur] evil smiley schreef: Skype ?
[vandaag om 01:08 uur] evil smiley schreef: Wat is dat
[vandaag om 01:08 uur] other_person schreef: **** zielig man
[vandaag om 01:08 uur] evil smiley schreef: Zielig ?
[vandaag om 01:08 uur] evil smiley schreef: Waarom ?
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: We zouden toch co's worden
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: wat doe jij man
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: jammer dat zo'n mensen dit spel spelen
[vandaag om 01:09 uur] evil smiley schreef: Coco lust dat niet
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: ****** zielig ben jij
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: geef me maar aan
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: boeit me niks
[vandaag om 01:09 uur] evil smiley schreef: Aangeven ?
[vandaag om 01:09 uur] other_person schreef: echt triest
[vandaag om 01:10 uur] evil smiley schreef: Triest ?
[vandaag om 01:10 uur] other_person schreef: ja isgoed jong
[vandaag om 01:10 uur] other_person schreef: Ik heb je dus totaal verkeerd ingeschat
[vandaag om 01:10 uur] evil smiley schreef: Smiley is er niet even
[vandaag om 01:10 uur] evil smiley schreef: Enkel evil nu
[vandaag om 01:10 uur] other_person schreef: ejjjj grappig man
[vandaag om 01:11 uur] evil smiley schreef: Was om te lachen :D wil je mijn wachtwoord en email :)
[vandaag om 01:11 uur] other_person schreef: pff dat doe je toch niet
[vandaag om 01:11 uur] other_person schreef: waarom zou je dan zo doen
[vandaag om 01:11 uur] evil smiley schreef: Gewoon voor lol
[vandaag om 01:12 uur] evil smiley schreef: wil je co worden
[vandaag om 01:12 uur] other_person schreef: ja pff zeg maar
[vandaag om 01:12 uur] evil smiley schreef: Oke
[vandaag om 01:12 uur] evil smiley schreef: Stuur me een Pm met u ervaring op tw en dan zal ik het bekijken
[vandaag om 01:12 uur] evil smiley schreef: Evil Evil
[vandaag om 01:13 uur] other_person schreef: Isgoed
[vandaag om 01:13 uur] other_person schreef: Je kan ***** krijgen
[vandaag om 01:13 uur] evil smiley schreef: Ach niet erg
[vandaag om 01:14 uur] evil smiley schreef: Je bent wat licht gelovig man je hebt geen ervaring niets en jij wil op mijn acc uhhhhhh NOP
ik heb ook gelijk besloten om uit de stam te leaven aangezien ik niet in een stam wil zitten waar de oprichter/leiding gevende zich met dit soort zaken bezighoud.

Bij deze zet ik Evil smiley op de Stablijst.



Code:
Stablijst.

Stabber 1: Evil smiley, laat een speler zijn dorp leegzetten om te veroveren, en doet zich voor alsof hij hem als een CO op zijn account wil, maar heeft hier nooit gehoor aan gegeven.
Stabber 2: BRSK verlaat zijn stam om een dag later zijn oude leider te edelen.


ik hoop dat er niet meerdere op de lijst komen te staan, maarja als er sprake van stabs zijn kunnen die hier aangegeven worden.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.015
Als hij chronisch zaken beloofd en ze niet nakomt, kan je hem aankaarten hogerop (CoMa). Die zaken zijn niet toegelaten. Overigens is het topic van geen waarde. Waarom? Een derde partij moet toch tenminste oordelen, NIET een bespeler van de wereld en al helemaal niet met zijn eigen situatie.
 

DeletedUser5114

Guest
Als hij chronisch zaken beloofd en ze niet nakomt, kan je hem aankaarten hogerop (CoMa). Die zaken zijn niet toegelaten. Overigens is het topic van geen waarde. Waarom? Een derde partij moet toch tenminste oordelen, NIET een bespeler van de wereld en al helemaal niet met zijn eigen situatie.

ik heb hem inderdaad geraporteerd.

en je hebt hier een punt, maar een schandpaal hebben voor deze desbetreffende spelers is na mij mening wel fijn, dan weten de bespelers van W46 ook met wat voor spelers ze in zee gaan.

mits ze het AF lezen natuurlijk.
 

DeletedUser

Guest
Ik zie wel een stab-topic maar geen stab-lijst? Waar is die in je post?:p
 

DeletedUser5114

Guest
Verder denk ik dat je beter de stablijst en je uitleg over de stab in aparte posts kan zetten voor het overzicht.
En misschien in een spoiler?:p

hier geef ik je ook gelijk in, heb nog nooit eerder een topic geopend zoals eerder vermeld.
ik ga het wat overzichtelijker maken voor je.
 

DeletedUser5114

Guest
ik hoop eerlijk gezegd dat die spannende verhalen weg blijven, altijd jammer wanneer er sprake van stabs zijn.
 

DeletedUser5114

Guest
daar heb je ook weer gelijk in jammer genoeg is het altijd raak.
 

DeletedUser21733

Guest
Hier evil smiley lees even wat mijn uitleg is en mijn versie
Hij deed het zelfde bij mijn kleinere broer die hij daarna uitscheld noob wie is nu de noob in het verhaal
 

DeletedUser

Guest
Hier evil smiley lees even wat mijn uitleg is en mijn versie
Hij deed het zelfde bij mijn kleinere broer die hij daarna uitscheld noob wie is nu de noob in het verhaal

Dus dan verlaag jij je naar zijn niveau en word je ook een stabber?:rolleyes:
 

DeletedUser21733

Guest
Ik ben al veel tegen gekomen op tw ben verraden door co op w9 had 5 mill acc dan terug op w15 en dan nu de laatste keer mijn broertje dan ja

En ja dat is niet fijn om mee te maken. Dat weet ik ik heb dan al meerdere malen mijn excuses aangeboden aan mijn stam vrienden noem maar op maar na al die tijd hallen ze nog altijd oude koeien uit de gracht
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
En ja dat is niet fijn om mee te maken. Dat weet ik ik heb dan al meerdere malen mijn excuses aangeboden aan mijn stam vrienden noem maar op maar na al die tijd hallen ze nog altijd oude koeien uit de gracht

was er niet zoiets van "een ezel stoot zich geen tweemaal aan dezelfde steen"?
Verder is een stab niet goed te praten(vind ik), dat jij je nu verlaagt door hetzelfde te doen waar jij zelf een hekel aan hebt is gewoon lager dan laag.
 

DeletedUser21733

Guest
Nog 1 opmerking justmerico Denk je echt dat tw draait om eerlijk zijn. Dan speel je nog niet lang genoeg. Zelf in de beste stammen spelers schuilt er iets, Iedereen heeft al eens een pbg aangevallen of zijn stam verraden enz...
TW is een spel jongens now rl.

Dat kom je tegen wanneer je een spel vertrouwt Donald Duck mensen vertrouwen door al die schade vertrouw je gewoon niemand meer.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Dat kom je tegen wanneer je een spel vertrouwt Donald Duck mensen vertrouwen door al die schade vertrouw je gewoon niemand meer.

Das bullshit, ik heb dit spel nu al 8/9 jaar gespeeld en ikzelf ben nog nooit gestabt en ja ik heb al op redelijk veel werelden en redelijk veel hoge acc's gespeeld.

Dat jij nu zegt dat stabben bij tw hoort zegt al genoeg over jou...maar goed, succes met weg geëdeld worden dan he :p
 

DeletedUser21733

Guest
En nu mijn dood geworden op w46 mijn excuses aan iedereen die ik zijn vertrouwen heb geschonden.

staat op mijn profile ook.

Weet je wat Donald Duck stop met zagen we zien wel als dat ooit met u gebeurt. Dan zal je er anders overdenken. en ik praat denk ik in de meerderheid. Indien je het zelf niet bent overkomen dan heeft het hier geen zin om dikke jan uit te hangen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan