Stabtopic

DeletedUser65510

Guest
74ec161720.png


Mijn complimenten naar de leiding & leden van SiQ. om deze beslissing te nemen.
 

DeletedUser65510

Guest
Daar zal hij niet meer op kunnen antwoorden met z'n ban nu. :rolleyes:
 

DeletedUser77140

Guest
Ja heeft er nog iemand dat van het DDossen gelezen?

Kan zo snel niks terug vinden over de DDOS, en ben hier best benieuwd naar.

Welke speler zou hebben DDOS'd? Er is een voorval geweest namelijk met een stamgenoot welke voor een korte periode via zijn vaste internet niet meer op TW kon, en dus maar noodgedwongen via 4g moest.

Mvg,

Mega
 

DeletedUser65510

Guest
Kan zo snel niks terug vinden over de DDOS, en ben hier best benieuwd naar.

Welke speler zou hebben DDOS'd? Er is een voorval geweest namelijk met een stamgenoot welke voor een korte periode via zijn vaste internet niet meer op TW kon, en dus maar noodgedwongen via 4g moest.

Mvg,

Mega

Die posts zijn reeds verwijderd door de Mods. Hij dreigde er mee, hij heeft voor zover ik weet nog niemand ge-DDoS-t
 

DeletedUser74650

Guest
Bij deze de reactie vanaf mijn kant, door wat omstandigheden ben ik er zelf gisteren weinig tot niet geweest. Dit zijn privé redenen (niks ernstigs overigens). Tot een kleine 20 minuten geleden ben ik thuis gekomen en heb ik het AF met vol verbazing zitten lezen. Ik en daarmee mag ik spreken voor de gehele stam wist niet dat hij dit soort uitspattingen gedaan heeft richting andere spelers. Zowel Mythe als de Jurgen (Ftype) wil ik de verontschuldigingen aanbieden vanuit de kant van SiQ. Ook de spelers die helaas getroffen zijn door een totaal andere kant van Bram dan dat ik die ken, wil ik vanuit SiQ. onze verontschuldigingen bieden.

Ik had al eerder hierboven gelezen dat wij vrijwel direct over één kamp geschoren werden en dat betreurt mij eerlijk gezegd ten zeerste. Het moge duidelijk zijn dat wij dit gedrag niet gediend zijn en onszelf dan ook willen distantiëren van dergelijk speelgedrag.

Bij enige vragen kunt u zowel IG als Skype mij benaderen.
 

DeletedUser77140

Guest
Die posts zijn reeds verwijderd door de Mods. Hij dreigde er mee, hij heeft voor zover ik weet nog niemand ge-DDoS-t

Ah, dat verklaart een boel. Zoals in mijn vorige post beschreven was er een voorval met een andere speler die om half 4 een trein wou timen en dik een half uur lang NIET op TW kon via zijn vaste lijn, maar wel alle andere sites. Via 4g uiteindelijk dikke vertraging opgelopen en 3 clears kwijt dacht ik. Support was wel gecontact, maar die konden verder niks doen.

Bedankt voor de info, geen concreet bewijs om een conclusie mee te trekken, maar zet wel aan tot nadenken.

Mvg,

Mega
 

DeletedUser65510

Guest
Bij deze de reactie vanaf mijn kant, door wat omstandigheden ben ik er zelf gisteren weinig tot niet geweest. Dit zijn privé redenen (niks ernstigs overigens). Tot een kleine 20 minuten geleden ben ik thuis gekomen en heb ik het AF met vol verbazing zitten lezen. Ik en daarmee mag ik spreken voor de gehele stam wist niet dat hij dit soort uitspattingen gedaan heeft richting andere spelers. Zowel Mythe als de Jurgen (Ftype) wil ik de verontschuldigingen aanbieden vanuit de kant van SiQ. Ook de spelers die helaas getroffen zijn door een totaal andere kant van Bram dan dat ik die ken, wil ik vanuit SiQ. onze verontschuldigingen bieden.

Ik had al eerder hierboven gelezen dat wij vrijwel direct over één kamp geschoren werden en dat betreurt mij eerlijk gezegd ten zeerste. Het moge duidelijk zijn dat wij dit gedrag niet gediend zijn en onszelf dan ook willen distantiëren van dergelijk speelgedrag.

Bij enige vragen kunt u zowel IG als Skype mij benaderen.

Een gepaste reactie Art, zoals te verwachten was van jullie :).
 
Reactiescore
241
SJG is zijn boekje te buiten gegaan en dit zal einde wereld zijn, in SIQ zal hij uiteraard niet meer welkom zijn ;)
Ook ik wil namens SIQ excuses aanbieden voor het door SJG vertoonde gedrag.

Hij is inmiddels uit de stam en zal bij ons ook geen plekje meer krijgen, verder raad ik iedereen aan om hem uit je skype contact personen lijst te verwijderen. Er doen wat rare verhalen de ronde..
 
Bovenaan