[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Reactiescore
1.016
Omdat sommigen wél normen en waarden hebben en zich niet kunnen vinden in de geplande actie op de uni te uppen, terwijl meerendeel van de stam tegen is.
 
Reactiescore
180
Omdat sommigen wél normen en waarden hebben en zich niet kunnen vinden in de geplande actie op de uni te uppen, terwijl meerendeel van de stam tegen is.

dus terwijl er niet één tastbaar bewijs is dat de uni van de tegenpartij omhoog gaat, behalve enkele spelers die contact opnemen met Warre. Is dit afdoende om zelf onmiddelijk tot actie over te gaan? Klinkt misschien hypocriet maar wat gaf walk de voorbije 24u, behalve gesprekken met mensen die status unief niet kunnen zien, het recht om de wereldafspraken te breken en de uni te uppen? Zoals ze in het verleden al meermaals gedaan hebben?
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
Omdat de leider van Cave daar toestemming voor geeft ? En zeer terecht ook.
 
Reactiescore
571
dus beslist door één man solo ? zonder overleg met zen stam, of wat daar van overblijft?

Ik denk dat jij de laatste bent die hierover mag oordelen.

Stop nu maar met ons proberen zwart te maken. Deze hele topic zou er niet zijn als jij niet begonnen was met je plan. Of dat nu bluf is of werkelijkheid weten wij niet, maar jij hebt de wereld verpest.
 

Calamity.

Beste offer 20/21
Reactiescore
10.773
dus beslist door één man solo ? zonder overleg met zen stam, of wat daar van overblijft?

Daar is een leider voor right?
De bedoeling was overigens ook dat als alles verder goed ging, het "gewoon" ongedaan gemaakt zou worden ;)
Echter is Stan gekickt en kwamen er allerlei praktijken, dus dit level is natuurlijk nooit geannuleerd.
 
Reactiescore
180
Daar is een leider voor right?
De bedoeling was overigens ook dat als alles verder goed ging, het "gewoon" ongedaan gemaakt zou worden ;)
Echter is Stan gekickt en kwamen er allerlei praktijken, dus dit level is natuurlijk nooit geannuleerd.

Nouja, grofweg gezegd tijdens maand juni functioneerde ikzelf als leider daar Stan examens had, datie me daarna kickt uit stamleiding fair enough, maar had hij op zen minst daar kunnen bespreken met de rest no?

Hoe zou je het level annuleren, lekker afspraken maken van doen we niet meer? of weer zoals in het verleden waarbij, als cave zich niet gedraagt zoals Warre dit vraagt, het dreigement er bestaat dat walk, met de voorsprong die ze hebben qua levels, de uni weer uitbouwen, moet je misschien nog eens die nachter vragen om in te springen?
 
Reactiescore
2.386
Log eens uit Mathieu, en kom maar niet te snel terug. Danku.
 
Reactiescore
1.226
Nja dit zet dingen wel in een ander daglicht voor mij. Ik keur hiermee nog steeds het hele gedoe bij Cave af, laat dat duidelijk zijn. Maar het feit dat Stan dit goedkeurt gaat net zo goed niet in overleg als het feit dat Mathieu zijn plan in werking zet. Dit gedeelte ontbreekt mijnsinziens dan ook in de openingspost van @Cacturne . Was netjes geweest als je alle feiten gepost had. Voor de "objectieve" lezer is het nu niet helemaal duidelijk wat precies de tijdlijn is, wanneer kwam de info bij Walk? Wie is feitelijk begonnen met het uppen van de uni?
 
Reactiescore
1.647
Dit plan van Cave stond al heel lang klaar, nog voordat Stan daar kwam spelen. Enkel toen geannuleerd omdat de swag leek terug te keren in de stam.
 
Reactiescore
3.540
Nja dit zet dingen wel in een ander daglicht voor mij. Ik keur hiermee nog steeds het hele gedoe bij Cave af, laat dat duidelijk zijn. Maar het feit dat Stan dit goedkeurt gaat net zo goed niet in overleg als het feit dat Mathieu zijn plan in werking zet. Dit gedeelte ontbreekt mijnsinziens dan ook in de openingspost van @Cacturne . Was netjes geweest als je alle feiten gepost had. Voor de "objectieve" lezer is het nu niet helemaal duidelijk.

Wij hebben gisteravond DIRECT onze uni aangezet, nadat de LEIDER van de andere stam ons komt vertellen dat ze het daar ook gaan doen. Dit omdat wij geen gouden constructieboosters hebben opgespaard sinds Januari zoals cave, dus als we puur op reactie zouden spelen hebben we de wereld al per definitie verloren. Daarnaast is ons verteld dat de uni levelup al aan stond waardoor we niet echt een keuze hadden.

Maar laat dit duidelijk zijn. Mathieu van Ruai is hier al lange tijd mee bezig, en dit heeft hij ook al toegegeven. Wij staan nog steeds open om deze wereld NORMAAL af te sluiten, wij willen niet de Uni uppen.
 
Reactiescore
431
Nja dit zet dingen wel in een ander daglicht voor mij. Ik keur hiermee nog steeds het hele gedoe bij Cave af, laat dat duidelijk zijn. Maar het feit dat Stan dit goedkeurt gaat net zo goed niet in overleg als het feit dat Mathieu zijn plan in werking zet. Dit gedeelte ontbreekt mijnsinziens dan ook in de openingspost van @Cacturne . Was netjes geweest als je alle feiten gepost had. Voor de "objectieve" lezer is het nu niet helemaal duidelijk.

Cave had al maanden lang toen het bij schedel fout ging een back up plan gemaakt om de uni vol te stouwen met gs en dat als walk de besprekingen niet na kwam om dan als een malle te gaan uppen omdat beide partijen elkaar niet vertrouwde, laatste massa is cave weer flink ingedeukt en kwam het weer naar boven borrelen om de uni te uppen afgelopen 24 uur is er weer veel besproken en is mathieu dingen gaan roepen in de discord, na het ruzien in de leiding is er contact opgenomen met walk en hun toestemming verleend om de unie te uppen.

binnen cave waren de gemoederen dus slecht dat walk met een 99,99% zekerheid de wereld zou gaan winnen, nu er ook weer accounts uit cave zijn gestapt is het definiteit geworden, misschien gaan er nog bepaalde accounts met elkaar de strijd aan en zal de unie op 29 blijven voor de fun maar het zal niet worden gedoogd dat een andere stam dan walk (waarschijnlijk) de wereld wint.
 

Bijlagen

  • dit soort gesprekken.png
    dit soort gesprekken.png
    98,2 KB · Weergaven: 84
Bovenaan