[STABTOPIC] De Holbewoners hebben het mes uitgevonden.

Reactiescore
1.770
Als er geen wereldafspraken waren, was dit de kortst lopende TW wereld ooit geweest door de slechte instellingen van Inno. Dat terzijde, ik neem aan dat jij ook een kata speler bent, als je al zelfs een speler bent.
Kata's zitten in het spel dus kata's moeten prima kunnen.
Dat jij er niet tegen kan dat mensen jouw groei op die manier tegenhouden zegt meer over jou dan over spelers die kata's gebruiken.

*Knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
180
1 ding begrijp ik niet,

ik ben hier al een tijdje mee bezig, heb het voordeel dat ik de gouden boosters van sod heb (volgens walk) alsook het feit dat ik stab, dus ik kan uni sneller activeren dan dat de tamtam van cave bij walk kan belanden.

Doch is walk er op miraculeuze wijze in geslaagd van uni eerder naar 13 te uppen?
Wie heeft er zich dan niet aan de afspraken gehouden? baseert walk zich op hearsay?
 
Reactiescore
805
het moment dat ik tegenstrijdige reacties krijg van meerdere accs binnen cave heb ik nog mijn vragen.
Wel kort samengevat proberen mensen Stan de schuld te geven van dingen die niet zijn fout zijn.

Al is mijn mening niet echt meer objectief aangezien ik Stan zen manier van spelen en leiden hoog in het vaandel draag aangezien die goed aansluit met mijn normen en waarden in het spel, dit is gewoon de enige waarheid.
 
Reactiescore
3.540
1 ding begrijp ik niet,

ik ben hier al een tijdje mee bezig, heb het voordeel dat ik de gouden boosters van sod heb (volgens walk) alsook het feit dat ik stab, dus ik kan uni sneller activeren dan dat de tamtam van cave bij walk kan belanden.

Doch is walk er op miraculeuze wijze in geslaagd van uni eerder naar 13 te uppen?
Wie heeft er zich dan niet aan de afspraken gehouden? baseert walk zich op hearsay?

Nadat je je eigen stamleider Stan hebt verraden is die naar ons gestapt met info dat jullie de uni gaan uppen. Volledig terecht als je het mij vraagt, en ik zou 100% hetzelfde doen als mijn stam zoiets had geflikt.
 
Reactiescore
2.367
1 ding begrijp ik niet,

ik ben hier al een tijdje mee bezig, heb het voordeel dat ik de gouden boosters van sod heb (volgens walk) alsook het feit dat ik stab, dus ik kan uni sneller activeren dan dat de tamtam van cave bij walk kan belanden.

Doch is walk er op miraculeuze wijze in geslaagd van uni eerder naar 13 te uppen?
Wie heeft er zich dan niet aan de afspraken gehouden? baseert walk zich op hearsay?
Ga gewoon weg gast, je hebt het letterlijk voor iedereen verpest. En je mag jezelf dan nog als held zien, als je niet meer wilt spelen kun je ook gewoon vertrekken ipv de hele wereld voor zo goed als iedereen te verpesten.
 
Reactiescore
180
Wel kort samengevat proberen mensen Stan de schuld te geven van dingen die niet zijn fout zijn.

Al is mijn mening niet echt meer objectief aangezien ik Stan zen manier van spelen en leiden hoog in het vaandel draag aangezien die goed aansluit met mijn normen en waarden in het spel, dit is gewoon de enige waarheid.

nooit of te nimmer in dit topic wordt vermeld dat Stan hier ook maar iets mee te maken zou kunnen hebben behalve Walk op de hoogte brengen van alle plannen?
 
Reactiescore
143
Ik wil hier alleen aan toevoegen dat Stan heeft gedaan wat nodig was en wat hij kon voor een eerlijke eindstrijd. Er zijn veel spelers binnen Cave die hier absoluut niet mee eens waren (met het uppen), het is pijnlijk dat het zo gelopen is. Niet dat ik veel cred of bekendheid heb, maar ja.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
1.226
nooit of te nimmer in dit topic wordt vermeld dat Stan hier ook maar iets mee te maken zou kunnen hebben behalve Walk op de hoogte brengen van alle plannen?

Laat dan maar even zien wat Stan hier mee te maken heeft. Zo lang je niks aan kunt tonen ga ik er van uit dat er ook niks is. Dat hij Walk geinformeerd heeft kun je verschillende meningen over hebben; goed of niet goed. Wat echter buiten kijf staat is dat jij, samen met het groepje wat voor uni uppen is, Stan gigantisch voor het blok heeft gezet en een keuze heeft doen laten maken die geen enkele stamleider wil maken. Dus tot zover treft naar mijn mening Stan geen enkel blaam. Of jij moet nog met interessante informatie aan komen.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.761
Jammer dat sommigen in Cave die achter deze actie staan zich zo laten kennen als persoon. Maandenlange werk van stamgenoten en vijanden in het niets willen laten gaan definieert je wel op een bepaalde wijze, hopelijk zijn jullie minder zielig irl? :redface: :redface: :redface:
 
Reactiescore
57
Dat de spelers van Cave, inclusief co's waarbij het account geen unanieme mening heeft, dan zelf de stam leaven en een eigen stam maken/joinen bij de tegenstander.

Als het merendeel (ik lees hier en daar effectief 70%) hier tegenstander van is kan je perfect met 50% + 70% van 50% = 3/4 van de wereld toch 1/4 die de UNI's wilt uitbouwen klein houden?

It's a part of the game. Flexibiliteit tonen in zo'n situaties is altijd de best oplossing.
Het leven is ook zo, eerlijkheid is een kostbaar goed dat je niet vaak vindt. Flexibiliteit is een goede oplossing hiervoor.
Coping heet zoiets in de psychologie, is er wel interessante literatuur over trouwens.
 
Reactiescore
805
Laat dan maar even zien wat Stan hier mee te maken heeft. Zo lang je niks aan kunt tonen ga ik er van uit dat er ook niks is. Dat hij Walk geinformeerd heeft kun je verschillende meningen over hebben; goed of niet goed. Wat echter buiten kijf staat is dat jij, samen met het groepje wat voor uni uppen is, Stan gigantisch voor het blok heeft gezet en een keuze heeft doen laten maken die geen enkele stamleider wil maken. Dus tot zover treft naar mijn mening Stan geen enkel blaam. Of jij moet nog met interessante informatie aan komen.
Eveneens iemand terughalen die al 4 maanden weg is uit Cave! om het wachtwoord te veranderen is echt gewoon next level...
 
Reactiescore
45
Ook super om 1 massa te helpen op Freyr (supergirl) en dan na de laatste massa 1 week lang van 23 tot 6/7 vv te draaien om erachter te komen dat diegene helpt aan het plan om de uni te uppen waar je openlijk al 2x hebt gezegt er fel op tegen te zijn.

@Robskeexp
dit is niet mogelijk aangezien het te makkelijk is om de uni te uppen en alleen dat dorp te stacken. Het dorp ligt midden in de 2 accs die er voor zijn
 

Chameleon

Beste P&P'er 20/21
Reactiescore
3.559
Jammer dat sommigen in Cave die achter deze actie staan zich zo laten kennen als persoon. Maandenlange werk van stamgenoten en vijanden in het niets willen laten gaan definieert je wel op een bepaalde wijze, hopelijk zijn jullie minder zielig irl? :redface: :redface: :redface:
Zullen vast de mensen zijn die Vlaams Belang stemmen!!!
 
Reactiescore
3.540
Dat de spelers van Cave, inclusief co's waarbij het account geen unanieme mening heeft, dan zelf de stam leaven en een eigen stam maken/joinen bij de tegenstander.

Als het merendeel (ik lees hier en daar effectief 70%) hier tegenstander van is kan je perfect met 50% + 70% van 50% = 3/4 van de wereld toch 1/4 die de UNI's wilt uitbouwen klein houden?

It's a part of the game. Flexibiliteit tonen in zo'n situaties is altijd de best oplossing.
Het leven is ook zo, eerlijkheid is een kostbaar goed dat je niet vaak vindt. Flexibiliteit is een goede oplossing hiervoor.
Coping heet zoiets in de psychologie, is er wel interessante literatuur over trouwens.

Zo simpel is het dus niet. Ze hoeven de uni maar 20 dagen gestacked te houden en de wereld is klaar. Dit kunnen wij nooit optijd regelen, daar hebben de overblijvers veel te veel def voor.
 
Reactiescore
180
Laat dan maar even zien wat Stan hier mee te maken heeft. Zo lang je niks aan kunt tonen ga ik er van uit dat er ook niks is. Dat hij Walk geinformeerd heeft kun je verschillende meningen over hebben; goed of niet goed. Wat echter buiten kijf staat is dat jij, samen met het groepje wat voor uni uppen is, Stan gigantisch voor het blok heeft gezet en een keuze heeft doen laten maken die geen enkele stamleider wil maken. Dus tot zover treft naar mijn mening Stan geen enkel blaam. Of jij moet nog met interessante informatie aan komen.

ik zeg toch net dat ik stan volledig buiten beschouwing laat, hij heeft gehandeld in functie van belang van cave en w69, ik in die van mezelf
 
Reactiescore
2.367
Dat de spelers van Cave, inclusief co's waarbij het account geen unanieme mening heeft, dan zelf de stam leaven en een eigen stam maken/joinen bij de tegenstander.

Als het merendeel (ik lees hier en daar effectief 70%) hier tegenstander van is kan je perfect met 50% + 70% van 50% = 3/4 van de wereld toch 1/4 die de UNI's wilt uitbouwen klein houden?

It's a part of the game. Flexibiliteit tonen in zo'n situaties is altijd de best oplossing.
Het leven is ook zo, eerlijkheid is een kostbaar goed dat je niet vaak vindt. Flexibiliteit is een goede oplossing hiervoor.
Coping heet zoiets in de psychologie, is er wel interessante literatuur over trouwens.
Nee dat kun je niet; Bash maar eens door een stack van 6 miljoen+ deff, om er maar een getal op te plakken.
75% =/= 75% van de accounts. Aangezien Mathieu veel mensen achter zich heeft kunnen krijgen die accountbeheerder zijn (email op hun naam), is de verdeling niet zoals het bij de stemming zat.
 
Bovenaan