Stabs, Recruits, en CFs van S L

Reactiescore
17
Wil toch even de tijd nemen om in te gaan op de stab die in jullie ogen wordt gepleegd.

1608578180731.png

1608578194666.png

Hierboven kan je een klein gedeelte lezen van het gesprek wat ik met Oelewapper heb gehad. Leuk om te zien dat ze eerst aangeven dat ze absoluut niet bij HQO willen blijven, maar daarna geven ze aan dat ze niet de intentie hebben om over te stappen. Dit is nog maar een klein gedeelte van de gesprekken die we hebben gehad. We hebben veel contact met jullie gehad en het is duidelijk dat jullie gebruik maken van HQO om ze daarna aan de kant te schuiven (jullie gebruiken ze door bij ze in de stam te blijven zodat ze jullie nu nog niet aanvallen en jullie makkelijk groot kunnen worden). Dit hebben de spelers van HQO ook door en je snapt zelf dan ook wel dat ze iets tegen je gaan plannen. Of wat zou jij in deze situatie doen als je weet dat je op de lange termijn aan de kant geschoven gaat worden?

Vrijwel iedereen weet dat jullie HQO aan de kant gaan schuiven en andere plannen hebben. Op lange termijn schuiven jullie ze dus aan de kant, geven ze een NAP van 2 tot 4 weken zodat HQO zich voor kan bereiden en jullie vallen ze daarna aan om ze weg te spelen.

De spelers van HQO weten nu dat jullie gebruik van ze maken. Is het dan raar dat ze iets gaan plannen om je weg te spelen? Nee, zeker niet. Ook hoeven ze in mijn ogen geen lange NAP te geven omdat jullie enkel bij ze in de stam zitten om ze te gebruiken. Maar jullie mogen wel plannen hebben om hun aan de kant te schuiven en hun niet om jullie aan de kant te schuiven? Redelijk scheef dit…

Het enige verschil is dat HQO jullie nu op korte termijn aan de kant wil schuiven en jullie dit op de lange termijn wilde doen. Jammer voor jullie dat de timing anders is dan jullie hadden gewild. En omdat nu voor jullie de timing tegen zit, gaan jullie roepen dat het een stab is.
 
Reactiescore
279
Al zou HQO een endgame stam blijven, zouden we niet vertrekken. Zoals ik inderdaad zei, zien wij geen endgame potentieel in HQO, dat zal voor ervaren spelers geen gekke bevinding zijn. Ik kan de ledenlijst hier even voor je neerzetten, maar ik vermoed dat de helft endgame niet meer speelt. Daarnaast zijn er meerdere discutabele recruits geweest vanuit de stamleiding, waar ik mij nog steeds over verbaas.
Leuk dat jij begint over HQO trouwens, eerst join je de stam, en 4 dagen later ben je er al weer weg. Dit ging blijkbaar ook niet even netjes naar een van je oude stamgenoten

Hierbij is Zwoele Toyboys onze MB
1608579722406.png
 
Reactiescore
17
Hoe jullie met HQO omgaan is gewoon niet netjes. Jullie gebruiken ze op dit moment om ze later aan de kant te schuiven. Nu komen ze daarachter en willen ze jullie aan de kant schuiven en dan stabben ze ineens? Kan je me eens uitleggen wat het verschil tussen HQO en Oele is? Het verschil wat ik zie is dat HQO reageert op een speler die enkel in de stam zit om gebruik van ze te maken om ze later aan de kant te schuiven.

Is het raar dat wij niet bij HQO willen blijven? Zoals je zelf al aangeeft konden we op weinig hulp rekenen vanuit HQO. Dan is overstappen van stam geen hele rare beslissing.

Verder over mijn oude stamgenoot hoeven we niet meer te praten. De gehele stam MOTW vond het geen prettige spelers om mee samen te werken en wij hebben toen de knoop doorgehakt om ze uit de stam te zetten. Alle accounts hebben ook aangegeven achter deze beslissing te staan.
 
Reactiescore
3.457
Hoe jullie met HQO omgaan is gewoon niet netjes. Jullie gebruiken ze op dit moment om ze later aan de kant te schuiven.
Wat deed jij precies met Dom Perignon?
Ineens uit de stam kicken hun een 24 uurs nap geven en BINNEN de 24 uur zijn dorp overnemen, hoe durf jij andere spelers te betichten van “mensen gebruiken” terwijl jij hetzelfde doet wat nog een goede stap erger was,lees een stab.
 
Reactiescore
736
Hoe jullie met HQO omgaan is gewoon niet netjes. Jullie gebruiken ze op dit moment om ze later aan de kant te schuiven. Nu komen ze daarachter en willen ze jullie aan de kant schuiven en dan stabben ze ineens? Kan je me eens uitleggen wat het verschil tussen HQO en Oele is? Het verschil wat ik zie is dat HQO reageert op een speler die enkel in de stam zit om gebruik van ze te maken om ze later aan de kant te schuiven.

Is het raar dat wij niet bij HQO willen blijven? Zoals je zelf al aangeeft konden we op weinig hulp rekenen vanuit HQO. Dan is overstappen van stam geen hele rare beslissing.

Verder over mijn oude stamgenoot hoeven we niet meer te praten. De gehele stam MOTW vond het geen prettige spelers om mee samen te werken en wij hebben toen de knoop doorgehakt om ze uit de stam te zetten. Alle accounts hebben ook aangegeven achter deze beslissing te staan.

Kap eens met liegen. Ik heb al het bewijs op het AF gepost, jij beweerd dat iedereen er achter stond? Terwijl een stamgenoot het niet eens wist, hij stuurde me door wat jullie voor onzin op het forum hadden gepost, klopte net niks van.

Daarnaast boden jullie hem ook maar snel een MB/DU schap aan. Jullie hebben alle massa's voor jullie zelf gebruikt en daarna de kleinere spelers geprobeerd te dwingen tot MB/DU schap. Ons account bood weerstand en wij worden gekicked en binnen NAP geedeld. Ga je schamen man, heikneuter.

Je probeert jullie eigen daden alleen maar recht te praten, geen enkele onderbouwing, enkel loze woorden.
 
Reactiescore
73
Woorden verdraaien naar je eigen interpretatie ben je wel goed in. Ik zie vrij weinig bewijzen tot een stab, enkel wat gesprekken waar eigenlijk vrij weinig uit blijkt en al helemaal geen stab vanuit S L uit voort komt.

Beste TW-Spelers, VFers, en andere AF-gangers,

Laten we beginnen bij het begin, GeneraI M(Rood gemarkeerd) en zijn MB stam MOTW(Oranje gemarkeerd), waren lid van HQO. Ze zaten niet in de stam, om zo def te kunnen regelen met MOTW, maar op papier waren zij al lid. Vervolgens komt er een recruit vanuit S L(Geel gemarkeerd), deze recruit GeneraI M, en bijbehorende MBs. Dit is een recruit uit vijandelijke stam(HQO), en aan het front van deze stam. Een 2 weken NAP is hier dus minimaal op zijn plaats.

Zoals hier al meer benoemd. Overbodig, geen stab en een NAP is dus zoals uit je eigen post wel blijkt, wel overlegd. Good job.

Na wat gepraat is het maximale wat ze bieden echter een week, en hoger dan dat komt het niet.

Prima dus!

Incompetent Coplayers 20.12.20 23:00
Goedeavond,

Hoe gaat het daar? Al problemen ondervonden daar met jou ligging?

Generaal Iroh 20.12.20 23:48
Hey daar

Voorlopig gaat alles nog goed hier haha.

CHINA loopt wel weg met dorpen die in gecleared heb maargoed, wat had je verwacht van mensen die 80% def zijn en zelf niet kunnen clearen.

Hoe gaat het daar nog?

-T

Incompetent Coplayers 20.12.20 23:53
Ja inderdaad door de looptijden hebben wij bij hun ook nog niet veel kunnen afpakken, alles voorgeedelt en gestacked.

Gaat wel goed hier, hier en daar een mooi eindelijk een mooie BG afgesloten. Fusies die bijna rond zijn en dan toch wel weer op zoek naar mooie spelers om bij ons toe te voegen.

Generaal Iroh 20.12.20 23:58
Dat had ik wel verwacht, als ik je join kom ik plots wel in een nare situatie. Ik neem aan dat jullie voorlopig niet bevriend zijn met HQ en CHINA. Ik heb wel een nap in het Noorden maar dat is het dan ook.

Incompetent Coplayers 21.12.20 00:01
Met wie heb je een nap momenteel?

Generaal Iroh 21.12.20 00:03
Momenteel heb ik een nap met Clowns

Incompetent Coplayers 21.12.20 00:08
Aangezien jij eerlijk bent, zal ik even onze situatie uitleggen. Hopelijk kan je dit ook voor jezelf houden. Huidige BG die we hebben is met Guards en zeer goed contact met HQO, dus van hun zal je geen last hebben. Voor de daden van Oelewapper kan ik wel niet instaan, aangezien hij een premade is.

Generaal Iroh 21.12.20 00:09
Hoezo premade?

Incompetent Coplayers 21.12.20 00:12
Hij hoort bij een zeer grote groep mensen die samen op deze wereld gestart is.

Stam grasmaaiers, Bi DEN en 18+ horen allemaal samen en zitten allemaal samen op een discord om met hun allen dus voor wereldwinst te gaan. Als je nu lid was kan ik je meer vertellen natuurlijk over hoe wij het gaan aanpakken natuurlijk. Maar zo weet je het nu al natuurlijk.

Generaal Iroh 21.12.20 00:22
Dan lijkt het me het inderdaad gemakkelijk om een wereld te winnen alle toppers van vorige werelden samen in een stam. Wij waren deze wereld gestart met de intentie om gewoon wat voor de Fun te spelen. Het begint weer spannend te worden haha.

Maar oele zit toch in HQO?

Incompetent Coplayers 21.12.20 08:18
Ja klopt die zit daar momenteel. Maar heb dus een goede samenwerking met HQO, dat een feit zal worden in de toekomst door een bg uit te werken. Dus jij zal hier hier geen last van hebben, buiten miss oelewapper want die doet veel zijn eigen ding, omdat hij ook niet met de juiste intenties in die stam zit. Maar hier zal natuurlijk wel wat aangedaan worden.

Generaal Iroh 21.12.20 10:28

Gelukkig zit er bij deze nare aanvraag tot samenwerking wat nuttige Informatie

Weer zo'n mooie verdraaiing! Nergens word hier een samenwerking gesuggereerd. Er wordt enkel informatie uitgewisseld. Generaal Iroh geeft ook enkel ZELF aan dat een join hem in een nare positie zou brengen. Hier wordt door Incompetent Players niet eens op gereageerd. Oh zo mooi de woorden weer verdraaid dus.

De onderste PMs zijn Solis Occasus(uit de stam S L), die even een CF bij oele als intern probeert te regelen bij Road Runner(Roze gemarkeerd).
Solis Occasus. 21.12.20 08:06
Hey

MB van Oelewapper?

Road Runner 21.12.20 08:23
Nee, gewoon weinig zin nog in TW :p

Solis Occasus. 21.12.20 08:24
Ah oei haha, wij willen ook altijd dorpen hoor xp

Road Runner 21.12.20 08:25
Haha dat begrijp ik een lekkere clusterfuck bij Oelewapper !
Ik ga nog een bbdorpje edelen in de rim bij een vriend en dan zal ik het ergens deze week voor bekeken houden

Solis Occasus. 21.12.20 08:31
Okey, hou ons op de hoogte. Ja een cf is wel leuk bij hem. We willen die premade weg uit onze RIM haha.

Nu hoop ik dat spelers uit S L en HQO zich zullen distantiëren van deze stab

Stab? Jij tovert iets uit het niets lijkt wel. Road runner geeft aan te stoppen, tuurlijk wil je dan zijn dorpen. Hier worden ook echt harde afspraken gemaakt zoals je wel ziet. Not. Eerder wat gegrap en that's it. Als je daar een stab van kan maken dan kan ik van sinterklaas ook Geert Wilders maken en andersom. Wat een onzin zeg.

Bedankt voor het lezen van mijn allereerste schandpaal-post!

Hopelijk de laatste als het van deze lage kwaliteit is! Je zou zo bij de radio kunnen; die geven ook altijd de meest waanzinnig nutteloze informatie waar niemand wat aan heeft.

Fijne avond!

P.S.
Ik weet het fijne niet van de hele situatie, spreek niet voor de stam; ik geef enkel aan dat deze post echt waardeloos is maarja. Dat is P&P ook hé ;)
 
Reactiescore
279
Hoe jullie met HQO omgaan is gewoon niet netjes. Jullie gebruiken ze op dit moment om ze later aan de kant te schuiven. Nu komen ze daarachter en willen ze jullie aan de kant schuiven en dan stabben ze ineens? Kan je me eens uitleggen wat het verschil tussen HQO en Oele is? Het verschil wat ik zie is dat HQO reageert op een speler die enkel in de stam zit om gebruik van ze te maken om ze later aan de kant te schuiven.

Is het raar dat wij niet bij HQO willen blijven? Zoals je zelf al aangeeft konden we op weinig hulp rekenen vanuit HQO. Dan is overstappen van stam geen hele rare beslissing.

Verder over mijn oude stamgenoot hoeven we niet meer te praten. De gehele stam MOTW vond het geen prettige spelers om mee samen te werken en wij hebben toen de knoop doorgehakt om ze uit de stam te zetten. Alle accounts hebben ook aangegeven achter deze beslissing te staan.

Het verschil tussen Oele en HQO(of eigenlijk draakje, de rest heeft er niet bijzonder veel mee te maken), is dat Oele geen afspraken maakt met vijanden van HQO om alvast spelers van HQO te edelen terwijl Oele zich aan de zijlijn houd. Als HQO nu incs krijgt, zouden wij gewoon helpen.

Ook hebben we met Oele al aangeboden om jou destijds te stacken of clears te doneren. Alleen draakje(degene met afspraken met S L) wilde dit niet. Naast ons, waren ze jullie dus ook al aan het stabben.
 
Reactiescore
986
@materlotti wie ben je eigenlijk en op welk account speel je? ik zie zoveel bullshit van je voorbij komen in dit topic. Alsmaar irrelevant lopen scheeuwen. En er reageert ook helemaal niemand op je :')

Moest je ogen in je domme kop hebben zou je zien dat ik gewoon op de naam materlotti speel op W77 maar goed aangezien je met 4 hersencellen zover niet geraakt zal ik het nog maar eens voor je uit typen. Verder wordt er constant op gereageerd en hier en daar ontvang ik ook wat bedankjes, maar goed het feit dat je dit niet ziet is natuurlijk weer het gevolg van het gebrek aan ogen in je domme kop. Groetekes.
 
Reactiescore
279
Woorden verdraaien naar je eigen interpretatie ben je wel goed in. Ik zie vrij weinig bewijzen tot een stab, enkel wat gesprekken waar eigenlijk vrij weinig uit blijkt en al helemaal geen stab vanuit S L uit voort komt.



Zoals hier al meer benoemd. Overbodig, geen stab en een NAP is dus zoals uit je eigen post wel blijkt, wel overlegd. Good job.



Prima dus!



Weer zo'n mooie verdraaiing! Nergens word hier een samenwerking gesuggereerd. Er wordt enkel informatie uitgewisseld. Generaal Iroh geeft ook enkel ZELF aan dat een join hem in een nare positie zou brengen. Hier wordt door Incompetent Players niet eens op gereageerd. Oh zo mooi de woorden weer verdraaid dus.



Stab? Jij tovert iets uit het niets lijkt wel. Road runner geeft aan te stoppen, tuurlijk wil je dan zijn dorpen. Hier worden ook echt harde afspraken gemaakt zoals je wel ziet. Not. Eerder wat gegrap en that's it. Als je daar een stab van kan maken dan kan ik van sinterklaas ook Geert Wilders maken en andersom. Wat een onzin zeg.



Hopelijk de laatste als het van deze lage kwaliteit is! Je zou zo bij de radio kunnen; die geven ook altijd de meest waanzinnig nutteloze informatie waar niemand wat aan heeft.

Fijne avond!

P.S.
Ik weet het fijne niet van de hele situatie, spreek niet voor de stam; ik geef enkel aan dat deze post echt waardeloos is maarja. Dat is P&P ook hé ;)
En ik hoop dat deze hele post een grap is, of moet ik nu oprecht gaan reageren?
 
Reactiescore
493
Hoe jullie met HQO omgaan is gewoon niet netjes. Jullie gebruiken ze op dit moment om ze later aan de kant te schuiven. Nu komen ze daarachter en willen ze jullie aan de kant schuiven en dan stabben ze ineens? Kan je me eens uitleggen wat het verschil tussen HQO en Oele is? Het verschil wat ik zie is dat HQO reageert op een speler die enkel in de stam zit om gebruik van ze te maken om ze later aan de kant te schuiven.

Is het raar dat wij niet bij HQO willen blijven? Zoals je zelf al aangeeft konden we op weinig hulp rekenen vanuit HQO. Dan is overstappen van stam geen hele rare beslissing.

Verder over mijn oude stamgenoot hoeven we niet meer te praten. De gehele stam MOTW vond het geen prettige spelers om mee samen te werken en wij hebben toen de knoop doorgehakt om ze uit de stam te zetten. Alle accounts hebben ook aangegeven achter deze beslissing te staan.

Weinig hulp? Er is aan mij nooit iets gevraagd over hulp? Dus hoe kom je erbij dat er weinig hulp werd geboden vanuit de stam? Als jij hulp nodig had gehad had je van mij zeker hulp gekregen.
 
Reactiescore
17
Het verschil tussen Oele en HQO(of eigenlijk draakje, de rest heeft er niet bijzonder veel mee te maken), is dat Oele geen afspraken maakt met vijanden van HQO om alvast spelers van HQO te edelen terwijl Oele zich aan de zijlijn houd. Als HQO nu incs krijgt, zouden wij gewoon helpen.

Ook hebben we met Oele al aangeboden om jou destijds te stacken of clears te doneren. Alleen draakje(degene met afspraken met S L) wilde dit niet. Naast ons, waren ze jullie dus ook al aan het stabben.

Wanneer er een account alleen maar inzit om veilig te zitten en je weet dat dit account uiteindelijk ergens anders naar toe gaat. Wat doe je dan? Je weet dat je gebruikt wordt en 99 van de 100 spelers zullen dan de keuze maken om een plan te maken om dit account zo snel mogelijk weg te spelen.

Is in mijn ogen dus niet heel raar dat ze in gesprek gaan met andere spelers om jullie weg te spelen. Netjes is het natuurlijk niet, maar dat is dat van jullie ook niet ;)

Weinig hulp? Er is aan mij nooit iets gevraagd over hulp? Dus hoe kom je erbij dat er weinig hulp werd geboden vanuit de stam? Als jij hulp nodig had gehad had je van mij zeker hulp gekregen.

Hebben van Oele te horen gekregen dat we niet op hulp moesten rekenen.
 
Reactiescore
3.457
Wat gaat de stam Sl nu eigenlijk doen met General M nu is gebleken dat ze een stab hebben gepleegd?
Een kick uit de stam lijkt mij de juiste keuze
 
Reactiescore
279
Wanneer er een account alleen maar inzit om veilig te zitten en je weet dat dit account uiteindelijk ergens anders naar toe gaat. Wat doe je dan? Je weet dat je gebruikt wordt en 99 van de 100 spelers zullen dan de keuze maken om een plan te maken om dit account zo snel mogelijk weg te spelen.

Is in mijn ogen dus niet heel raar dat ze in gesprek gaan met andere spelers om jullie weg te spelen. Netjes is het natuurlijk niet, maar dat is dat van jullie ook niet ;)



Hebben van Oele te horen gekregen dat we niet op hulp moesten rekenen.
Dit laatste heeft oele van Draakje te Schoterbos te horen gekregen ;). Zal je je huidige stam dus even voor moeten uithoren
 

Combino Pastasaus

Beste Spelleider 20/21
Reactiescore
2.019
Al zou HQO een endgame stam blijven, zouden we niet vertrekken. Zoals ik inderdaad zei, zien wij geen endgame potentieel in HQO, dat zal voor ervaren spelers geen gekke bevinding zijn. Ik kan de ledenlijst hier even voor je neerzetten, maar ik vermoed dat de helft endgame niet meer speelt. Daarnaast zijn er meerdere discutabele recruits geweest vanuit de stamleiding, waar ik mij nog steeds over verbaas.
Leuk dat jij begint over HQO trouwens, eerst join je de stam, en 4 dagen later ben je er al weer weg. Dit ging blijkbaar ook niet even netjes naar een van je oude stamgenoten

Hierbij is Zwoele Toyboys onze MB
Bekijk bijlage 25615
Ik zie daar dat venaldo het zwaar te verduren heeft gekregen de laatste tijd, welke pro's zouden hem het vuur aan de schenen gelegd hebben???
 
Reactiescore
2.477
Is gewoon laag spel in mijn optiek. Ook verdomd raar om de vinger nu te gaan wijzen richting Oele, als ze transparant zijn naar hun huidige stam en bij het overstappen naar hun premade netjes een 2 weken NAP aanbieden is er niets vies aan.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
17
Zo transparant is Oele niet geweest. Wel kan ik snappen dat je het ziet als laag spel. Vanuit Oele verdient het geen schoonheidsprijs en vanuit Draakje ook niet. Maar er kan op dit moment niet gezegd worden dat er is gestabt want er is nog geen enkele aanval richting Oele gegaan.

Wel vind ik het een goede zet dat ze naar het AF zijn gestapt. Hiermee vergroten ze namelijk de kans dat het netjes afgesloten gaat worden.
 
Reactiescore
3.457
Wel vind ik het een goede zet dat ze naar het AF zijn gestapt. Hiermee vergroten ze namelijk de kans dat het netjes afgesloten gaat worden.
Hoe ga jij je stab oplossen?
Je biedt een nap aan en voordat de nap is afgelopen heb je zijn dorp al geedeld
 
Reactiescore
363
Maar er kan op dit moment niet gezegd worden dat er is gestabt want er is nog geen enkele aanval richting Oele gegaan.

Hmm ben ik niet met je eens man, als wij al vantevoren weten dat onze huidige stam tegen ons opgezet wordt, je hebt zelf ook alle PMs mogen ontvangen. En er al gezegd is offensief en defensief geef tot weinig steun te krijgen (in mijn ogen vrije doorgang voor SL) vind ik de gedachtes al genoeg.

Je wordt in Nederland voor sommige kwesties ook al opgepakt voor je het uitgevoerd hebt omdat de gedachte verkeerd is, gelukkig zijn we hier na veel gedoe achter gekomen. Maar anders was het een heel ander verhaal dat weet je zelf ook vriend.
 
Bovenaan