Stabs, Recruits, en CFs van S L

Reactiescore
290
Hmm ben ik niet met je eens man, als wij al vantevoren weten dat onze huidige stam tegen ons opgezet wordt, je hebt zelf ook alle PMs mogen ontvangen. En er al gezegd is offensief en defensief geef tot weinig steun te krijgen (in mijn ogen vrije doorgang voor SL) vind ik de gedachtes al genoeg.

Je wordt in Nederland voor sommige kwesties ook al opgepakt voor je het uitgevoerd hebt omdat de gedachte verkeerd is, gelukkig zijn we hier na veel gedoe achter gekomen. Maar anders was het een heel ander verhaal dat weet je zelf ook vriend.
Moest de aanval ooit ervan gekomen zijn dan was deze altijd pas NA een nap gebeurd.
 
Reactiescore
1.363
Reactiescore
279
Reactie blijft uit. Toch achtergekomen dat je verhaal meer een mening is dan daadwerkelijke feiten? Tja je moet iets he.

@Bottenkraker
Zet eerst maar even een fatsoenlijke post neer, waaruit blijkt dat je alle informatie goed hebt doorgelezen. Mag je daarna aan je carrière bij de radio werken ;).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
73
Zet eerst maar even een fatsoenlijke post neer, waaruit blijkt dat je alle informatie goed hebt doorgelezen. Mag je daarna aan een je carrière bij de radio werken ;).
Sinds wanneer moet ik bewijzen dat ik alles gelezen heb, ook al zo’n ongeschreven regel?
Ik heb het gelezen, ik heb een aantal punten van je geciteerd en weerlegd. Jij reageert daar niet op wat enkel wilt zeggen dat je het dus bij het verkeerde eind hebt.

Heb ik het mis? Reageer dan inhoudelijk in plaats van deze loze uitspraken.
 
Reactiescore
3.452
P.S.
Ik weet het fijne niet van de hele situatie, spreek niet voor de stam; ik geef enkel aan dat deze post echt waardeloos is maarja. Dat is P&P ook hé
Hoe wil jij een inhoudelijke sterke reactie ontvangen als dit je laatste zinnen zijn van je relaas?
Heb ik het mis? Reageer dan inhoudelijk in plaats van deze loze uitspraken.
 
Reactiescore
73
Hoe wil jij een inhoudelijke sterke reactie ontvangen als dit je laatste zinnen zijn van je relaas?

Wellicht de rest van de post lezen? Ik heb zijn verhaal gelezen, waarin citaten, gesprekken, screenshots e.d. staan. Hierbij zegt hij dingen die hij in feite in zijn eigen post zelf weerlegd. Daar heb je geen kennis van zaken voor nodig. Alle info die je nodig hebt staat in zijn eigen post. Zijn conclusies op die info klopt niet. Zo moeilijk is dat toch niet?...
 
Reactiescore
37
Wellicht de rest van de post lezen? Ik heb zijn verhaal gelezen, waarin citaten, gesprekken, screenshots e.d. staan. Hierbij zegt hij dingen die hij in feite in zijn eigen post zelf weerlegd. Daar heb je geen kennis van zaken voor nodig. Alle info die je nodig hebt staat in zijn eigen post. Zijn conclusies op die info klopt niet. Zo moeilijk is dat toch niet?...

Om duidelijk te maken wat het woord conclusie inhoud.


https://www.google.com/search?q=Definitie+van+conclusie%27&oq=Definitie+van+conclusie%27&aqs=chrome..69i57j0j0i22i30l6.2955j1j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8 zei:
Een conclusie is een besluit waarin het voorgaande samenkomt. In een betoog, een essay of wetenschappelijke literatuur wordt meestal besloten met een conclusie waarin het voorgaande kernachtig wordt samengevat, de verschillende argumenten tegen elkaar worden afgewogen en tot een uiteindelijk standpunt wordt gekomen.

In mijn optiek is dit zeker niet netjes gespeelt. Zoals jullie waarschijnlijk zelf ook weten was deze aanval door gegaan echter is het nu moreel niet verantwoord om dit door te zetten aangezien jullie dan alleen nog maar meer scheven gezichten gaan krijgen. Het zegt al genoeg hoe Leroy de situatie met Lars afhandeld. Als Dennis momenteel bezig was met TW was dit allemaal niet gebeurd, maar Leroy laat zijn ware aard zien.

Tevens is informatie uitwisselen zeker wel een samenwerking. Informatie is wellicht een van de belangerijkste factors in dit spel. Daarnaast moet ik ook eerlijk toegeven dat je tegenargumenten niet van het beste niveau. Wellicht dieper op de punten in te gaan om voor een fatsoenlijke maar echte discussie te realiseren.
 
Reactiescore
290
Om duidelijk te maken wat het woord conclusie inhoud.

In mijn optiek is dit zeker niet netjes gespeelt. Zoals jullie waarschijnlijk zelf ook weten was deze aanval door gegaan echter is het nu moreel niet verantwoord om dit door te zetten aangezien jullie dan alleen nog maar meer scheven gezichten gaan krijgen. Het zegt al genoeg hoe Leroy de situatie met Lars afhandeld. Als Dennis momenteel bezig was met TW was dit allemaal niet gebeurd, maar Leroy laat zijn ware aard zien.

Tevens is informatie uitwisselen zeker wel een samenwerking. Informatie is wellicht een van de belangerijkste factors in dit spel. Daarnaast moet ik ook eerlijk toegeven dat je tegenargumenten niet van het beste niveau. Wellicht dieper op de punten in te gaan om voor een fatsoenlijke maar echte discussie te realiseren.

Voordat je iemand anders de les komt spellen, lees zelf ook even de argumenten uit de andere post waar de argumenten duidelijk spreken dat Leroy handelt hoe een stamleider voor stambelang moet handelen. Focus je niet op de posts van het olijke kliekje ;)
 
Reactiescore
37
Voordat je iemand anders de les komt spellen, lees zelf ook even de argumenten uit de andere post waar de argumenten duidelijk spreken dat Leroy handelt hoe een stamleider voor stambelang moet handelen. Focus je niet op de posts van het olijke kliekje ;)

Ik weet hoe Leroy handelt, want ik zit zelf met hem in een discord groep. Er is zelfs door Leroy en meerdere uit jullie stam na het overstappen van Jason gevraagd of er meer spelers konden joinen. Ik heb totaal geen haat richting S L maar heb 'm ook meerdere keren aangesproken op gedrag wat ik persoonlijk niet vind kunnen. Maar dat is mijn mening en ik zal ook altijd jullie mening respecteren maar daar zelf geen begrip voor hebben.
 
Reactiescore
242
Ik weet hoe Leroy handelt, want ik zit zelf met hem in een discord groep. Er is zelfs door Leroy en meerdere uit jullie stam na het overstappen van Jason gevraagd of er meer spelers konden joinen. Ik heb totaal geen haat richting S L maar heb 'm ook meerdere keren aangesproken op gedrag wat ik persoonlijk niet vind kunnen. Maar dat is mijn mening en ik zal ook altijd jullie mening respecteren maar daar zelf geen begrip voor hebben.

Het aller leukste is nog, Path heeft meerdermaals gevraagd om te mogen joinen, ook na het joinen van jason :’) en nu al die haat jegens de pre-made dat het boosters zijn en weet ik veel wat. Wellicht het jongetje wat het laatst gekozen werd met trefbal vroeger
 
Reactiescore
290
Het aller leukste is nog, Path heeft meerdermaals gevraagd om te mogen joinen, ook na het joinen van jason :’) en nu al die haat jegens de pre-made dat het boosters zijn en weet ik veel wat. Wellicht het jongetje wat het laatst gekozen werd met trefbal vroeger
Haha Rickert toch, lekker dat je weer op de man speelt. (Hoop voor je dat je dat toch kon met trefbal)
Je mag me trouwens die meerdermaals eens bewijzen graag. het klopt dat wij bij het begin van de wereld toen wij nog niet in S L zaten, gepolst hadden of er nog plaats was. Daarna kwam het enkel ter sprake toen we te horen kregen dat Jason ons wilde verlaten. Logisch toch niet? Of moeten wij zomaar alles laten begaan en opgeven?
 
Reactiescore
73
En jij weerlegt ze met bewijzen?
Of ook alleen maar met loze uitspraken?
Ik geef niet aan dat heel de situatie niet zuiver is. Maar het geen wat hij ZEGT is niet hetgeen wat in de door hem zelf geposte citaten en/of screenshots staat. Lezen is ook een vak blijkbaar... Ik weerleg dus niet de feiten maar simpelweg zijn uitspraken.
 
Reactiescore
242
Haha Rickert toch, lekker dat je weer op de man speelt. (Hoop voor je dat je dat toch kon met trefbal)
Je mag me trouwens die meerdermaals eens bewijzen graag. het klopt dat wij bij het begin van de wereld toen wij nog niet in S L zaten, gepolst hadden of er nog plaats was. Daarna kwam het enkel ter sprake toen we te horen kregen dat Jason ons wilde verlaten. Logisch toch niet? Of moeten wij zomaar alles laten begaan en opgeven?

praat dan niet zo negatief over de stam terwijl je er zelf bij wilt :’)
 
Bovenaan