Stabs, Recruits, en CFs van S L

Reactiescore
279
Beste TW-Spelers, VFers, en andere AF-gangers,

Aan mij om maar eens een topic te openen over het spel van S L. Bereid je voor op een lang stuk tekst, en voor degenen die dit niet willen lezen, aan het einde een tl;dr.
Laten we beginnen met een mooi kaartje met daarop de belangrijke spelers/stammen in de post, met de stam china erbij voor t gemak met oriëntatie.
1608542039346.png

Laten we beginnen bij het begin, GeneraI M(Rood gemarkeerd) en zijn MB stam MOTW(Oranje gemarkeerd), waren lid van HQO. Ze zaten niet in de stam, om zo def te kunnen regelen met MOTW, maar op papier waren zij al lid. Vervolgens komt er een recruit vanuit S L(Geel gemarkeerd), deze recruit GeneraI M, en bijbehorende MBs. Dit is een recruit uit vijandelijke stam(HQO), en aan het front van deze stam. Een 2 weken NAP is hier dus minimaal op zijn plaats. Echter kwam er vanuit S L geen enkel aanbod voor deze NAP(onthoud dit, dit komt later nog terug). Dus we zijn met account Oelewapper(Blauw gemarkeerd), zelf achter deze NAP aangegaan. Al snel bleek dat er vanuit de stamleider Draakje t Schoterbos(Donkergroen gemarkeerd) geen interesse was om een NAP aan te vragen, Oelewapper wilt deze NAP nog steeds. Echter vind GeneraI M een NAP van 5 dagen wel voldoende.
Steff = Speler GeneraI M
Ricardo = Speler Oelewapper
1608542833287.png
Na wat gepraat is het maximale wat ze bieden echter een week, en hoger dan dat komt het niet.
Hier het gesprek met GeneraI M
1608543254065.png

En hier het gesprek met S L stamleider Incompetent Coplayers
1608543324711.png


Pfoe dat was deel 1, maar daar houd het niet op natuurlijk. S L Benadert namelijk ook nog de speler Generaal Iroh(Lichtblauw gemarkeerd) in de rim van Oelewapper. Zonder die speler word het wegspelen natuurlijk wel erg lastig!
Incompetent Coplayers 20.12.20 23:00
Goedeavond,

Hoe gaat het daar? Al problemen ondervonden daar met jou ligging?

Generaal Iroh 20.12.20 23:48
Hey daar

Voorlopig gaat alles nog goed hier haha.

CHINA loopt wel weg met dorpen die in gecleared heb maargoed, wat had je verwacht van mensen die 80% def zijn en zelf niet kunnen clearen.

Hoe gaat het daar nog?

-T

Incompetent Coplayers 20.12.20 23:53
Ja inderdaad door de looptijden hebben wij bij hun ook nog niet veel kunnen afpakken, alles voorgeedelt en gestacked.

Gaat wel goed hier, hier en daar een mooi eindelijk een mooie BG afgesloten. Fusies die bijna rond zijn en dan toch wel weer op zoek naar mooie spelers om bij ons toe te voegen.

Generaal Iroh 20.12.20 23:58
Dat had ik wel verwacht, als ik je join kom ik plots wel in een nare situatie. Ik neem aan dat jullie voorlopig niet bevriend zijn met HQ en CHINA. Ik heb wel een nap in het Noorden maar dat is het dan ook.

Incompetent Coplayers 21.12.20 00:01
Met wie heb je een nap momenteel?

Generaal Iroh 21.12.20 00:03
Momenteel heb ik een nap met Clowns

Incompetent Coplayers 21.12.20 00:08
Aangezien jij eerlijk bent, zal ik even onze situatie uitleggen. Hopelijk kan je dit ook voor jezelf houden. Huidige BG die we hebben is met Guards en zeer goed contact met HQO, dus van hun zal je geen last hebben. Voor de daden van Oelewapper kan ik wel niet instaan, aangezien hij een premade is.

Generaal Iroh 21.12.20 00:09
Hoezo premade?

Incompetent Coplayers 21.12.20 00:12
Hij hoort bij een zeer grote groep mensen die samen op deze wereld gestart is.

Stam grasmaaiers, Bi DEN en 18+ horen allemaal samen en zitten allemaal samen op een discord om met hun allen dus voor wereldwinst te gaan. Als je nu lid was kan ik je meer vertellen natuurlijk over hoe wij het gaan aanpakken natuurlijk. Maar zo weet je het nu al natuurlijk.

Generaal Iroh 21.12.20 00:22
Dan lijkt het me het inderdaad gemakkelijk om een wereld te winnen alle toppers van vorige werelden samen in een stam. Wij waren deze wereld gestart met de intentie om gewoon wat voor de Fun te spelen. Het begint weer spannend te worden haha.

Maar oele zit toch in HQO?

Incompetent Coplayers 21.12.20 08:18
Ja klopt die zit daar momenteel. Maar heb dus een goede samenwerking met HQO, dat een feit zal worden in de toekomst door een bg uit te werken. Dus jij zal hier hier geen last van hebben, buiten miss oelewapper want die doet veel zijn eigen ding, omdat hij ook niet met de juiste intenties in die stam zit. Maar hier zal natuurlijk wel wat aangedaan worden.

Generaal Iroh 21.12.20 10:28

Gelukkig zit er bij deze nare aanvraag tot samenwerking wat nuttige Informatie, hierdoor word iets bevestigd wat we op Oelewapper namelijk al vermoedden. S L heeft "goed contact" met HQO, en deze zullen dus niet in de weg zitten als we Oelewapper aanvallen. Een klein dingetje... Oelewapper zit ook in HQO en weet niets van deze samenwerking af. Dit is natuurlijk een stab vanuit "Draakje te Schoterbos". Er is vanuit Oelewapper meerdere malen gevraagd wat het contact is met S L, en of ze van plan zijn te stabben. Deze vragen worden natuurlijk niet beantwoord.
Overigens heeft Oelewapper toen GeneraI M nog bij HQO hoorde meerdere malen geopperd om GeneraI M met stamclears te helpen tegen S L. Hier was Draakje te Schoterbos fel op tegen. Als deze aanval dan niet kon gebeuren leek het Oelewapper wel slim om GeneraI M toch in HQO te stoppen om deze met z'n alle te stacken, ook dit wilde Draakje te Schoterbos liever niet.


Dat was deel 2 alweer, dat ging snel, niet? Dan hier nog een sappig stukje leesvoer over S L. De onderste PMs zijn Solis Occasus(uit de stam S L), die even een CF bij oele als intern probeert te regelen bij Road Runner(Roze gemarkeerd).
Solis Occasus. 21.12.20 08:06
Hey

MB van Oelewapper?

Road Runner 21.12.20 08:23
Nee, gewoon weinig zin nog in TW :p

Solis Occasus. 21.12.20 08:24
Ah oei haha, wij willen ook altijd dorpen hoor xp

Road Runner 21.12.20 08:25
Haha dat begrijp ik een lekkere clusterfuck bij Oelewapper !
Ik ga nog een bbdorpje edelen in de rim bij een vriend en dan zal ik het ergens deze week voor bekeken houden

Solis Occasus. 21.12.20 08:31
Okey, hou ons op de hoogte. Ja een cf is wel leuk bij hem. We willen die premade weg uit onze RIM haha.

Nu hoop ik dat spelers uit S L en HQO zich zullen distantiëren van deze stab, aangezien ik me niet kan voorstellen dat iedereen het eens is met deze gang van zaken. Ben ook zeer benieuwd wat de rest van W77 denkt over de huidige speelstijl van S L die gehanteerd word om Oelewapper weg te spelen.
Bedankt voor het lezen van mijn allereerste schandpaal-post!


Nog event voor de luiere mensen onder ons een tl;dr.
S L recruit spelers uit de stam van oele, tegen oele aan, en weigert een NAP van 2 weken te geven. S L probeert daarnaast ook nog een samenwerking aan te gaan met een speler in de rim van Oelewapper. S L probeert CFs interns te regelen in het cluster van Oelewapper. S L heeft een geheime samenwerking met de stam(HQO) waar Oelewapper in zit, in Oelewapper te stabben. Hierbij noem ik in het specifiek nog "Draakje te Schoterbos", de stamleider van HQO.

edit:
Draakje te Schoterbos zou ook nog graag de vv van oele hebben. Dat maakt het wel heel makkelijk natuurlijk.
vv_vraag_draakje.PNG
 
Laatst bewerkt:

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
Lijkt toch allemaal wel heel slecht voor S L hier in dit verhaal. Vrij vies en laag om te willen rekruteren in iemand zijn cluser/ er achter. Wat betreft die NAP voor GeneraI M snap ik die 7 dagen wel, voor deze fase is twee weken een verschil wat je zou kunnen groeien van wel hele grote omvang.

Ik hoop dat S L een goede verklaring heeft of zich gewoon kan zetten tot een redelijke fight. De echte vreemde eend in de bijt hier is denk ik Draakje te Schoterbos... Die is pas echt een verklaring schuldig.

En wat betreft General M zijn overstap, die snap ik wel als je geen off/deff geleverd kan krijgen.
 
Reactiescore
195
Leuk topic, haal ik weer even de stab (cf / valse samenwerking) van S-L boven water van een paar weken geleden, zodat deze ook niet vergeten wordt.

Zou jij dan ook is niet met bewijs moeten komen? CF? MB aan de Rim? & de andere onzin dat je probeert te verkopen.
Maar ik heb geen zin om jouw gesprek van Pm naar het AF te halen, ik heb hier mijn zegje gedaan waarbij ik China feliciteer en mijn mening over jouw geef waarvoor dit Topic dient. Als je verder wilt discussiëren zoek je maar een praat paal.

Hier is je bewijs, de rode cirkel was het dorp van je MB in onze rim + wilde je de stam Ares1 (roos) volledig rekruteren als MB stam, de gele cirkel (zwarte puntjes ) zijn jouw dorpen in ons cluster.
In de spoiler ons gesprek waarin je het zelf toegeeft dat je een MB in onze rim hebt gerekruteerd/aangenomen en dan nog fantastisch arrogant uit de hoek probeert te komen.

Bekijk bijlage 25417

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:44
Mag ik vragen waarom je een MB rekruteert midden in ons cluster op meer dan 15 uur afstand van jou?

Cheesemix 02.12.20 21:44
Toevallig lig ik daar ook? & Mag ik dan vragen waarom jullie de bb dorpjes net naast mij edelen terwijl er 100 andere zijn? & Hij kwam naar mij toe en na een goed gesprek zag ik dit zitten.

Gr
D.

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:46
[PLAYER]Shaf92[/PLAYER] zie geen enkel van jou dorpen in de buurt van deze speler liggen, best wel een rare actie dus.

Cheesemix 02.12.20 21:47
Dorp 2 & 10.

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:49
Zoals ik al zei ligt niet in de buurt, maar als je het op deze manier wilt beginnen spelen met onkruid in onze achtertuin te planten, goed bezig.

Cheesemix 02.12.20 21:51
Onkruid in jullie achtertuin? Ik lig daar al langer dan China bestaat xD
& ik lig jullie niks in de weg toch? Hij stuurde pm naar mij, kon ik niet ruiken toch? & dan nog jullie edelen toch ook lekker dicht naast mij? Hoor je mij meteen klagen bij die x persoon, ik heb contact met 1 iemand van China & die praat nog met fatsoen ;)

Too Hot For This Planet 02.12.20 21:55
Ik praat met fatsoen, ik wijs erop dat MB’s in iemands achtertuin rekruteren niet netjes is ook al heeft die jou aangesproken ben jij nog steeds degene die het aanbod hoort te accepteren of af te wijzen dus om over fatsoen te beginnen, dan had je wel de andere keuze gemaakt.

Waar jij als speler edelt zal me worst wezen maar als je mensen met zulke locaties gaat rekruteren in je hobbit leger is een andere zaak en dat weet je zelf ook wel.

Cheesemix 02.12.20 22:01
Tuurlijk, alsof ik daar geen MB nodig heb? Struikel net zo goed daar op laag Moraal hoor of denkje dat ik alleen bonusdorpjes wil nemen rond die 2dorpjes daar? Dus natuurlijk accepteerde ik dit aanbod!

Jaja hobbit legers zijn de beste ga even met je onzin ergens anders heen als er niks goed uit kan komen dat wijst op een leuk deftig gesprek.

Zal ook nog eens de gesprekken van je zogenaamde samenwerking fixen. Terwijl je al weken aan het sparen was voor deze mislukte massa en ons aan het lijntje probeerde te houden zoals Dennis met deze PM. (Verzonden, amper 24u voor de mislukte massa)
Dennisthies87 10.12.20 13:45
Beste, betreft ut dorp we hebben gesproken over wat we doen jij gaf aan om deze 3 te willen edelen, dat vond ik in eerste instantie prima maar heb er bij gezegd dat het geen vaste afspraak is zolang we elkaar niet cluster fucken,

Ik heb me daar aan gehouden heb jou niet geclusterd fucked het gesprek staat onder in spoiler,

Nu heb jij vraag tekens in vorm hoe ik dat dorp heb bemachtig,
Het is correct dat ik een overeenkomst heb gesloten om dat het jou toch al is verteld maar die overeenkomst is persoonlijk tussen mij en manowar gemaakt en staat buiten de edel afspraak want het was namelijk geen vaste afspraak

Nu moet ik het goed maken omdat ik een dorp pak die jij graag wou,
Klopt ik wist dat jij die dorpen graag wou, en dat jij graag deze lijn wou pakken maar je hebt daar niks mee gedaan dus ik heb zelf de intentie genomen om dat dorp te bezitten zonder dat ik jou Custer fuck want het ligt in lijn met mijn stam genood zodat wij een mooie rechte lijn hebben

Jij was immers toch noordelijk edelen en daarom niet geintressert in deze dorpen want anders had jij wel eerder actie ondernomen want waarom küt kleine dorpjes edelen dat je 5k dorpen hebt liggen wat je kon pakken...

Voor de rest heb ik geen interesse om jou kant uit te komen hanteer gewoon de dorpen lijn van me stamgenoot zonder dat ik jou daar nee tot last ben of dat wij tussen jou dorpen gaan edelen wij edelen een gezaamlijke vijand weg je moet juist blij zijn dat ze weer dorp minder hebben, dus we gaan op na de volgende dorp



gemaakte mondelinge overeenkomst zonder vaste afspraak.
Bl0ody H3l 03.12.20 11:11[/u]
Mijn lijn is vrij duidelijk en die heb ik ook al aangegeven, dat zijn de dorpen tot en met 474.

Zie dat je ook al een dorp in 473 hebt gepakt, ik verbaas me erover dat je terwijl wij in gesprek zijn gewoon over de lijn heen gaat die je notabene zelf hebt voorgesteld.

Als je idd oprecht rekening met mij had willen houden, had je het op z'n minst even kunnen melden. Nu komt het bij mij over dat je nog ff snel dorpen pakt, en daarna maar kijkt of we eruit kunnen komen, beetje sneaky.

Dit cluster van 3 dorpen zal ik dan ook op termijn overnemen:
[coord]473|547[/coord]
[coord]474|547[/coord]
[coord]473|546[/coord]

Dus verwacht op z'n minst dat je hier wel rekening mee houdt.

Dennisthies87 03.12.20 11:19
Zolang die doelen mij niet aanvallen of laat ik ze liggen maar die 2 dorpen boven jou is voor aansluiting met tigg,

Maar je reageerde gister niet en kan natuurlijk niet wachten tot ik gister antwoord krijg vijanden om jou en mij heen edelen ook door he

Dennisthies87 03.12.20 11:20
Staat woord "gister" te veel in

Bl0ody H3l 03.12.20 11:22
Welke 2 dorpen boven mij bedoel je?

Dennisthies87 03.12.20 11:23
: 1 heb ik al dit is de andere 474|544

Bl0ody H3l 03.12.20 11:36
Daar kan ik mee leven, dat sluit idd beter bij elkaar aan.

Lijkt me goed om ons hier aan te houden. Zeker met het oog op de Premades die onderin liggen.

Dennisthies87 03.12.20 11:41
maar goed zoals ik zij we houden gewoon rekening met elkaar zonder echte vaste afspraak we laten elkaar weten wat we doen kwa edelen want als bijvoorbeeld boogschutters mij aanvalt en dood loopt ga ik natuurlijk terug gooien,

Als iemand in mijn lijn dood loopt op jou zou je dat ook doen maar zolang we maar niet echt gaan cfen,

Ik zorg gewoon puur voor aansluiting met tigg zonder jou in de weg te ligge.

Bl0ody H3l 12.12.20 08:41
Voor de rest heb ik geen interesse om jou kant uit te komen hanteer gewoon de dorpen lijn van me stamgenoot zonder dat ik jou daar nee tot last ben of dat wij tussen jou dorpen gaan edelen wij edelen een gezaamlijke vijand weg je moet juist blij zijn dat ze weer dorp minder hebben, dus we gaan op na de volgende dorp

Bijzondere quote, kan snel veranderen binnen 24 uur...

Dennisthies87 12.12.20 08:43
Was stam actie dat jullie tegen ons wouden en daar voor hulp zochten...

Maar lekker gedeft hoor :)

Bl0ody H3l 12.12.20 08:48
Wel grappig dat jullie dat zeggen, want dat was niet eens het plan :)

Dennisthies87 12.12.20 08:48
Maar lekker gedeft good job

Bl0ody H3l 12.12.20 08:50
Bedankt, gaat aardig in de ODD oplopen!

Zonde van jouw troepen, kon je beter op premades gooien..

Dennisthies87 12.12.20 08:51
Ach staat er ik weekje weer :)

Dennisthies87 12.12.20 08:51
Ja heerlijk voor jou


PS mijn complimenten naar je aanvaller van de dag die je hebt behaald met je eigen clears op elkaar te laten doodlopen.:biggrin:
 
Reactiescore
942
Los van dit alles en dat het overduidelijk niet netjes is, merk ik dat spelers van HQO hun stam verlaten en 2 minuten later een trein sturen op hun ex stamgenoten. Meer concreet: Kingchiel op een lid van Para. Wat heeft HQO hierop te zeggen?

Verder moet jij als Oelewapper voor jezelf uitmaken of je voor je huidige stam (HQO) wilt spelen, of voor je pre-made. Iedereen weet namelijk dat je inderdaad een pre-made bent met AT en nog wat mensen. Ik snap je stamgenoten dus wel dat het kan overkomen dat je gewoon bij hen zit voor bescherming en niet de juiste intenties hebt. Het is natuurlijk niet netjes zoals eerder gezegd, maar jij gaat zelf ook een keuze moeten maken.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
206
Allereerst wil ik een kritische noot plaatsen, ik vind het van stam wisselen in dat stadium enigszins part of the game.
Is het de definitie van fair of erg nobel? Nee.
Zou ik het zelf doen? Absoluut niet.
Maar wanneer wil je het anders doen? In een later stadium maakt het enkel treuriger, dan ben je nog afhankelijker van hoe de stam/accounts zijn ingesteld op elkaar en dreunt een overstap harder aan imo. Het enige dat je dan zou kunnen doen, is eerst die volledige stam breken om daarna pas die ene recruit te maken. Laten we eerlijk zijn, hoe vaak hebben we dat voorbij zien komen? Dat weet jij vanuit W73 ook vast wel denk ik Ricardo.. Neemt natuurlijk niet weg dat het onwijs kut is voor jullie account en je daar mooi klaar mee bent.

Dat gezegd hebbende, ben ik dus wel benieuwd naar de verklaring van SL hoor Ricardo. Heb daar deze wereld kort wat contact mee gehad en kwamen bij mij eerlijk gezegd over als een best sympathieke groep spelers. Bovenal ben ik dan ook benieuwd naar een statement van HQO, want daar zit de echte stab of probleem vind ik. Dat een vijand (SL) hulp probeert te vinden bij het verslaan van een fenomenale tegenstander als @Bottenkraker kan ik nog inkomen ( :wink: ) , even los van of dit al dan netjes is gebeurd/afgehandeld. Maar dat je eigen stam daar willens en wetens in meewerkt en zo'n samenwerking voor een lid afschermt? Wtf, dat moest ik echt een paar keer lezen voordat ik het begreep hoor.

Ben benieuwd wat de gedachten gang hierachter is, want daar moet wel een verhaal achter steken lijkt mij.
 
Reactiescore
487
Los van dit alles en dat het overduidelijk niet netjes is, merk ik dat spelers van HQO hun stam verlaten en 2 minuten later een trein sturen op hun ex stamgenoten. Meer concreet: Kingchiel op een lid van Para. Wat heeft HQO hierop te zeggen?

Verder moet jij als Oelewapper voor jezelf uitmaken of je voor je huidige stam (HQO) wilt spelen, of voor je pre-made. Iedereen weet namelijk dat je inderdaad een pre-made bent met AT en nog wat mensen. Ik snap je stamgenoten dus wel dat het kan overkomen dat je gewoon bij hen zit voor bescherming en niet de juiste intenties hebt. Het is natuurlijk niet netjes zoals eerder gezegd, maar jij gaat zelf ook een keuze moeten maken.

Kingchiel heeft dit helemaal uit zichzelf gehandeld zonder eerst met ons te overleggen. Op moment dat die al aan het aanvallen was heeft hij hierover wat gemeld. Ik heb hierop gereageerd dat dit niet netjes is (ik ben geen stamleiding of iets maar gewoon een noobje die toevallig in de stam zit haha) verder ben ik er niet meer mee bezig geweest, vanwege het gedoe tussen SL, draakje en oelewapper. Ik kan hier geen duidelijke verklaring voor geven..


Verder over een backstab op het account van oele, is vanaf mijn account geen sprake van! Maar ik kan niet voor andere mensen spreken aangezien ik er beetje achterkom dat beide spelers een dubbele agenda lijken te hebben.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
279
Allereerst wil ik een kritische noot plaatsen, ik vind het van stam wisselen in dat stadium enigszins part of the game.
Is het de definitie van fair of erg nobel? Nee.
Zou ik het zelf doen? Absoluut niet.
Maar wanneer wil je het anders doen? In een later stadium maakt het enkel treuriger, dan ben je nog afhankelijker van hoe de stam/accounts zijn ingesteld op elkaar en dreunt een overstap harder aan imo. Het enige dat je dan zou kunnen doen, is eerst die volledige stam breken om daarna pas die ene recruit te maken. Laten we eerlijk zijn, hoe vaak hebben we dat voorbij zien komen? Dat weet jij vanuit W73 ook vast wel denk ik Ricardo.. Neemt natuurlijk niet weg dat het onwijs kut is voor jullie account en je daar mooi klaar mee bent.

Dat gezegd hebbende, ben ik dus wel benieuwd naar de verklaring van SL hoor Ricardo. Heb daar deze wereld kort wat contact mee gehad en kwamen bij mij eerlijk gezegd over als een best sympathieke groep spelers. Bovenal ben ik dan ook benieuwd naar een statement van HQO, want daar zit de echte stab of probleem vind ik. Dat een vijand (SL) hulp probeert te vinden bij het verslaan van een fenomenale tegenstander als @Bottenkraker kan ik nog inkomen ( :wink: ) , even los van of dit al dan netjes is gebeurd/afgehandeld. Maar dat je eigen stam daar willens en wetens in meewerkt en zo'n samenwerking voor een lid afschermt? Wtf, dat moest ik echt een paar keer lezen voordat ik het begreep hoor.

Ben benieuwd wat de gedachten gang hierachter is, want daar moet wel een verhaal achter steken lijkt mij.
Stam wisselen hoort er absoluut bij. Maar een NAP van 2 weken dan natuurlijk ook ;). Fijn je weer te zien trouwens Jorn! Kom je op oele deffen na de kerststop? Heb gehoord dat we incs gaan krijgen
 
Reactiescore
942
2 weken is in dit stadium gewoon veel te veel. Een week is prima. Dat jij 2 weken beter vindt snap ik maar dat is zeker niet de norm ofzo. In een week kun je al prima alles op orde hebben. Op dat vlak vind ik dat er zeker geen stab is.
 

Deleted User - 81360

Guest
tenor.gif
 
Reactiescore
363
2 weken is in dit stadium gewoon veel te veel. Een week is prima. Dat jij 2 weken beter vindt snap ik maar dat is zeker niet de norm ofzo. In een week kun je al prima alles op orde hebben. Op dat vlak vind ik dat er zeker geen stab is.

Zeker hoor, snap je punt goed. Enkel is het wel een feit dat ons verzoek van de NAP samenhangt met de andere punten die genoemd worden in de eerste post.

Wat mij zelf een ander idee geeft van de ene week.
 
Reactiescore
17
GeneraI M hier. Ik ga enkel in op onze overstap naar SL.

Je beschrijft zelf goed wat er heeft gespeeld tussen HQO en GeneraI M, is het voor ons dan ook raar om naar een andere stam te gaan? Nee, in mijn ogen niet (en ik ga er vanuit dat de meeste achter deze beslissing zullen staan). Eerst wil HQO ons niet helpen en moeten we het alleen maar opnemen tegen SL, dan stappen we over en wil HQO ineens een NAP van 14 dagen hebben. Heb je zelf al door hoe dit klinkt? In deze situatie hadden we niet eens een NAP aan hoeven bieden (toch wel gedaan omdat dit ons zelf ook goed uitkomt).

Toch stelde ik een NAP voor van 5 dagen waar ook een screen van is. Doordat jullie daar maar over door bleven gaan en een NAP wilde van 14 dagen bla bla bla, gaf ik aan dat ik 7 dagen ook meer dan voldoende vind. Je laat alleen niet het einde van het gesprek zien. Later is te lezen dat ik HQO een NAP wil aanbieden van maar liefst 8 dagen, 4 uur, 56 minuten en 39 seconde (tot 27-12 na het toetreden van SL). Nu je toch zo je best hebt gedaan om de NAP langer te maken, wil ik best de NAP verlengen. Laten we afspreken dat we de NAP 8 dagen, 5 uur, 26 minuten en 39 seconde maken?
 
Reactiescore
279
GeneraI M hier. Ik ga enkel in op onze overstap naar SL.

Je beschrijft zelf goed wat er heeft gespeeld tussen HQO en GeneraI M, is het voor ons dan ook raar om naar een andere stam te gaan? Nee, in mijn ogen niet (en ik ga er vanuit dat de meeste achter deze beslissing zullen staan). Eerst wil HQO ons niet helpen en moeten we het alleen maar opnemen tegen SL, dan stappen we over en wil HQO ineens een NAP van 14 dagen hebben. Heb je zelf al door hoe dit klinkt? In deze situatie hadden we niet eens een NAP aan hoeven bieden (toch wel gedaan omdat dit ons zelf ook goed uitkomt).

Toch stelde ik een NAP voor van 5 dagen waar ook een screen van is. Doordat jullie daar maar over door bleven gaan en een NAP wilde van 14 dagen bla bla bla, gaf ik aan dat ik 7 dagen ook meer dan voldoende vind. Je laat alleen niet het einde van het gesprek zien. Later is te lezen dat ik HQO een NAP wil aanbieden van maar liefst 8 dagen, 4 uur, 56 minuten en 39 seconde (tot 27-12 na het toetreden van SL). Nu je toch zo je best hebt gedaan om de NAP langer te maken, wil ik best de NAP verlengen. Laten we afspreken dat we de NAP 8 dagen, 5 uur, 26 minuten en 39 seconde maken?
Draakje(Stamleiding) wilt niet een NAP, dat zou natuurlijk slecht uitkomen met de stab op oele die gepland staat. Ik verwijt jullie ook nergens dat je overstapt van stam. Een NAP van 2 weken voor een enemy front recruit is daarentegen vrij normaal. Overigens hebben wij er keihard voor gepleit om jullie vol te stacken en clears op S L te gooien, en hebben ook toegezegd dit voor jullie te doen. Dus dat je geen hulp zou krijgen is enorme onzin.

De hulp die jullie niet toekregen van de rest van de stam, is omdat Draakje te Schoterbos dit niet zag zitten, en die heeft blijkbaar al afspraken met jouw huidige stam, S L
 
Reactiescore
942
Verder moet jij als Oelewapper voor jezelf uitmaken of je voor je huidige stam (HQO) wilt spelen, of voor je pre-made. Iedereen weet namelijk dat je inderdaad een pre-made bent met AT en nog wat mensen. Ik snap je stamgenoten dus wel dat het kan overkomen dat je gewoon bij hen zit voor bescherming en niet de juiste intenties hebt. Het is natuurlijk niet netjes zoals eerder gezegd, maar jij gaat zelf ook een keuze moeten maken.

Ga je hier nog op reageren @Bottenkraker ?
 
Reactiescore
279
Ga je hier nog op reageren @Bottenkraker ?
Als wij in HQO zitten, spelen wij in die tijd gewoon voor HQO. Kan je overigens terugzien na de recruit van Draakje te Schoterbos, namelijk Cornelis Prul. Wellicht ken je hem van de volgende post: https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/oneerlijk-spel-anno-2020.205132/

Deze speler was, zoals oele al tegen Draakje zei, met de eerste incomings weg. Toen hebben wij nog voorgesteld om 24/7 de vv te draaien om te deffen(hier hebben wij zelf overigens geen baat bij). Helaas dacht cornelis dat we m hiermee zouden hacken, en was de vv vrij snel weer weggenomen
 
Reactiescore
290
Leuke clickbait met je titel, maar ik kan oprecht geen stab vinden van S L? Als ik jouw post begrijp is het draakje dat een stab pleegt volgens jou.
Waarom beschuldig jij dan S L?
 
Reactiescore
279
Leuke clickbait met je titel, maar ik kan oprecht geen stab vinden van S L? Als ik jouw post begrijp is het draakje dat een stab pleegt volgens jou.
Waarom beschuldig jij dan S L?
Omdat S L de afspraken met Draakje maakt? En de hele rest van de post gaat over S L.
Nog wat leuks: Draakje wilde dus geen def/clears leveren voor GeneraI M toen deze nog bij HQO hoorde. Dit lijkt me ook onderdeel van de afspraken die S L en Draakje te Schoterbos maken?
 
Reactiescore
290
Omdat S L de afspraken met Draakje maakt? En de hele rest van de post gaat over S L.
Nog wat leuks: Draakje wilde dus geen def/clears leveren voor GeneraI M toen deze nog bij HQO hoorde. Dit lijkt me ook onderdeel van de afspraken die S L en Draakje te Schoterbos maken?
Wederom giswerk? Ik vind de "bewijzen" die je aanhaalt omtrent de stab die draakje en S L plegen maar mager. Daarbij is er eigenlijk nog helemaal niets gebeurd als ik het goed begrijp?

Verder kan je klagen over de CF maar daar zijn ten eerste nog geen afspraken rond gemaakt, ten tweede wordt het dorpje aangeboden aan solis? Wat moet hij doen dan? Dit komen aangeven bij jou en jou het dorpje maar geven?
 
Reactiescore
279
Wederom giswerk? Ik vind de "bewijzen" die je aanhaalt omtrent de stab die draakje en S L plegen maar mager. Daarbij is er eigenlijk nog helemaal niets gebeurd als ik het goed begrijp?

Verder kan je klagen over de CF maar daar zijn ten eerste nog geen afspraken rond gemaakt, ten tweede wordt het dorpje aangeboden aan solis? Wat moet hij doen dan? Dit komen aangeven bij jou en jou het dorpje maar geven?
Er zijn ook geen afspraken over kata's. Zolang die er niet zijn mogen we elkaar plat kata'en dus? Dat er geen afspraken zijn houd niet ineens in dat je CFs gaat pakken. En hoe is het bewijs mager? Ze weigeren OS of clears te sturen op S L, en stamleiding van S L geeft aan dat generaal Iroh niet tegengewerkt zou worden door HQO als ze Oelewapper zouden aanvallen, omdat er goed contact is,
 
Bovenaan