Stabkoning Gulmea

DeletedUser75533

Guest
applausje voor de clowntjes voor het opruimen van het ongedierte
Lol... side note ik heb mijn dorpen afgestaan aan CoI...
Hierbij verlaat ik wereld 66 ook:

Er zijn Co spelers geweest op het account die de reputatie geschonden hebben en wegens tijdgebrek ga ik geen solo account spelen C100 heeft onderandere ook een leuke naam gekregen en het gezellige contact met CoI heeft mijn besluit gemaakt om mijn dorpen aan hen te schenken...
Ookal heb ik er niks mee te maken gehad neem ik toch de schuld op me dat ik mensen op het account heb laten spelen die deze acties hebben gedaan en daarvoor spijt het me naar de gedupeerde!
Chess zet hem op en maak er een leuke wereld van jongen ;) De " Stabking" treed hierbij af.
 
Reactiescore
3.541
Een oogje toeknijpen als je co's aan het stabben zijn staat niet gelijk aan 'er niets mee te maken hebben'.

In ieder geval veel plezier met al wat je nog gaat doen.
 

DeletedUser75533

Guest
Een oogje toeknijpen als je co's aan het stabben zijn staat niet gelijk aan 'er niets mee te maken hebben'.

In ieder geval veel plezier met al wat je nog gaat doen.

Heel eerlijk gezegt heb ik me alleen beziggehouden op .net ik heb wel op de app wat voorbij zien komen maar er niet zo opgelet en liet hun het maar regelen... maarja zoals ik al zei ik ben de account eigenaar dus eindverantwoordelijke helaas.
 
Reactiescore
3.541
Ik heb in een PM gemeld jullie gestabt hebben. Jij hebt er op Skype nog een reactie op gegeven.

Dat was tijden voor je u co's ging ontslaan. Dat deed je pas toen dit AF topic kwam.
 
Bovenaan