Stabkoning Gulmea

DeletedUser69389

Guest
Klinkt als een leuke stam!
Is er nog een plekje open voor mij denk je? :D
Nee Jannick. Gewoon niet meer spelen. Indien je nog zo dom bent om te gaan spelen dan moet je dat met mij op het account. Wij weten allebei dat dat dan geen gelukkig huwelijk wordt hihi.
 
Reactiescore
656

DeletedUser75533

Guest
1550505c17cfd2287ba386d553196c5b.png

Gulmea verlaat de stam DKF.

261e8fca62181506111dcfa77c56bfa6.png

Gulmea edeld ex stamgenoot Lord-PJ van de stam DKF.

Tijdsverschil tussen het leaven en het edelen is 13 uur. Daarbij komt kijken hij enkele uren moest lopen, daarbovenop komt nog eens kijken hij niet met een trein gewerkt heeft en dus meerdere keren op en af heeft zitten lopen (kan aangetoond worden omdat hij diezelfde dag nog een PM naar iemand stuurde in mijn stam om te helpen met vooredelen). Van die 13 uur blijft amper nog wat over en kunnen dus vrijwel stellen hij meteen na het stamleaven is begonnen met aanvallen. M.a.w een stab.

Vervolgens zien we in dit PM gesprek de hoofdspeler Mike op het AF Gulmea die eerder zijn eerdere medespeler Twannie al kickte voor het stabben van Dondal terwijl hij op vakantie was, reageren op hun afgewezen sollicitatie voor de stam.

55ebe3229272624cad6390a1542ce83a.png


Wat hierin opvalt is de tijd waarin hij afgewezen is. Dit is namelijk gebeurd voor hij het dorp van Lord-PJ ge edeld heeft. Dit omdat er al geweten was hij bezig was met het aanvallen van zijn ex stamgenoot. (Dit was nog voor de Dondal stab).

In de PM is ook te zien hoe Mike de eigenaar die 'tegen' stabs is hun stab probeert goed te praten. 'Het was goed voor de groei' en 'ze gingen ons stabben dus wouden ze maar even voor zijn'. Valt weinig serieus te nemen dus.




Graag jezelf kicken van het account. Gulmea kan ook zonder Twannie nog altijd gezien worden als een stabaccount in mijn optiek.


Poh poh poh alles wat ik hier zeg word op de worst case scenario uit zijn verband gehaald... blijkbaar is het allemaal zo grappig & word dit account als hot topic ervaren... die screenshot moet ik eerlijk best om lachen aangezien dat niet de manier is hoe ik mijn berichten afsluit ;) ook was ik die tijd op vakantie.
er is duidelijk dus ook berichten onder mijn naam verstuurd dus ik ga vanaf nu iedereen maar van het account kicken en zal solo verder moeten. 1x neem ik Co's aan gebeurd me dit helaas dat het mijn naam beschadigt probeerde het een beetje recht te trekken ( fout gegaan ) dusja kan er niks anders van maken dan dat mijn account in stab zaken betrokken is...

Met vriendelijke groet,
Mike
 
Reactiescore
3.539
30407aca0d55fd0a2633b82eb4f769fb.png


Op skype heb je nochtans gereageerd op deze PM door er zelf een screen van te nemen en te posten naar mij met onderstaande tekst erbij. Het is je toen niet opgevallen wij het hadden over een stab in de pm en dat jouw handtekening eronder stond terwijl jij deze niet hebt gezet?

Echt heel geloofwaardig komt dat niet over. (Ik wil je best geloven Mike maar het is moeilijk te vatten je zo nalatig zou geweest zijn).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
3.452
Poh poh poh alles wat ik hier zeg word op de worst case scenario uit zijn verband gehaald... blijkbaar is het allemaal zo grappig & word dit account als hot topic ervaren... die screenshot moet ik eerlijk best om lachen aangezien dat niet de manier is hoe ik mijn berichten afsluit ;) ook was ik die tijd op vakantie.
er is duidelijk dus ook berichten onder mijn naam verstuurd dus ik ga vanaf nu iedereen maar van het account kicken en zal solo verder moeten. 1x neem ik Co's aan gebeurd me dit helaas dat het mijn naam beschadigt probeerde het een beetje recht te trekken ( fout gegaan ) dusja kan er niks anders van maken dan dat mijn account in stab zaken betrokken is...

Met vriendelijke groet,
Mike
Wanneer ging je dan op vakantie?
 
Reactiescore
3.452
30407aca0d55fd0a2633b82eb4f769fb.png


Op skype heb je nochtans gereageerd op deze PM door er zelf een screen van te nemen en te posten naar mij met onderstaande tekst erbij. Het is je toen niet opgevallen wij het hadden over een stab in de pm en dat jouw handtekening eronder stond terwijl jij deze niet hebt gezet?

Echt heel geloofwaardig komt dat niet over. (Ik wil je best geloven Mike maar het is moeilijk te vatten je zo nalatig zou geweest zijn).
Ik raad je aan om te stoppen met het verkopen van leugens want het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Eerst Thibault alle schuld in zijn schoenen schuiven terwijl jij perfect op de hoogte was van de stab,en nu wederom keihard tegen de lamp lopen met je leugens ?
Hoe denk jij überhaupt nog serieus genomen te worden na al je leugens en lage manier van spelen?
 
Reactiescore
1.476
Ik raad je aan om te stoppen met het verkopen van leugens want het wordt steeds ongeloofwaardiger.
Eerst Thibault alle schuld in zijn schoenen schuiven terwijl jij perfect op de hoogte was van de stab,en nu wederom keihard tegen de lamp lopen met je leugens ?
Hoe denk jij überhaupt nog serieus genomen te worden na al je leugens en lage manier van spelen?
Waar komt thibault nou weer vandaan?
 
Reactiescore
1.476
Dan is het niet alleen een botter, Maar dus ook nog een stabber.
Thibault is geen botter toch? Early game in elk geval niet, en late game speelde hij naar mijn weten niet meer. Toen flipping pages tegen Vix-V defende speelden er andere mensen op. Maar de claim voor botten vind ik nog steeds dubieus, 2 ms is best te halen, zeker als je genoeg snipeopties hebt.

Edit: niet reageren met een persoonlijke aanval aub, ik weet dat ik zelf niet kan timen. :(
 
Reactiescore
685
Naar mijn weten had Flipping Pages de VV van Mr.Victorius (Die veel edels had omdat die veel dorpen was kwijtgeraakt) en die timde toen alle edels achter clears van zijn stamgenoten op Noobstiaan. Maar dat waren zoveel edels en zo kort achter de clears dat dat onmenselijk was.
Ik dacht dat Thibault dat deed. Maar als ik dat mis heb mijn excuses dan alvast :)

Edit: niet reageren met een persoonlijke aanval aub, ik weet dat ik zelf niet kan timen. :(

Wat denk je weer verkeerd over mij :(
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.321
Van die vv weet ik niks. Hoe zouden mensen uit Vix-V dat weten dan?

En ik denk niet verkeerd over jou hoor, maar er zijn meer mensen uit w59 die mij nog als noobje herinneren. :D
omdat een zekere @Heres20BucksKillMe 1 van de 2 spelers op flipping waren en er mee liep te pochen dat zijn co het allemaal deed vanuit flipping en mr v
 

DeletedUser78972

Guest
Gulmea zijn gewoon stabbers zo te lezen.

Btw thibault draaide destijds die vv van flipping niet maar dat was zoals @maretan al zei @Heres20BucksKillMe Die alles handmatig getimed zegt te hebben zoals heel veel edels op 2 ms lol.
 
Bovenaan