Stabkoning Gulmea

DeletedUser64057

Guest
Gast, stabben is gewoon zwaar triest.
En dit is echt een duidelijke stab, boeit me geen reet dat je dan zegt dat je hem aanvalt omdat hij in de buurt een cluster bouwt.
Je geeft hem daarover een akkoord dan moet je ook achteraf niet gaan janken.

Elke stam die jou aanneemt zal ik niet meer serieus nemen deze wereld.
 

DeletedUser79219

Guest
@Twannie.

Lord-PJ gestopt? geloof er geen hol van. Vooral niet als mij word gevraagd of ik kan vooredelen. Als deze speler daadwerkelijk gestopt was had acc Gulmea niet zo'n haast gehad met edelen.

Screenshot_20190213-065447_Samsung Internet.jpg

Had zelf ook al aangeven dat dit niet zo netjes was. Een speler edelen die iets daarvoor nog een stamgenoot was.
 
Reactiescore
3.452
@Twannie.

Lord-PJ gestopt? geloof er geen hol van. Vooral niet als mij word gevraagd of ik kan vooredelen. Als deze speler daadwerkelijk gestopt was had acc Gulmea niet zo'n haast gehad met edelen.

Bekijk bijlage 14098

Had zelf ook al aangeven dat dit niet zo netjes was. Een speler edelen die iets daarvoor nog een stamgenoot was.

Pak ze Harry!
 
Reactiescore
3.541
Hahaha geef me ff tijd een vriend van hem die hem in rl kent zal hier wel een bericht posten

Dus je komt zo met een uitleg dat je het dorp mocht hebben of met dat die speler gestopt was. Toch verliet je de stam om hem vervolgens meteen te edelen, toch vroeg je iemand om voor te edelen.

Benieuwd welk verhaal we te horen gaan krijgen.
 
Reactiescore
300
Hoor je lordpj klagen?

Je bemoeid je met iets waar je niks van afweet indien het een stab was had hij het al lang opt forum gezet.

We hebben dit dorpje correct genomen en hij had er geen probleem mee.. wat is je probleem fan hiermee als ik vragen mag ?
 
Reactiescore
3.452
Hoor je lordpj klagen?

Je bemoeid je met iets waar je niks van afweet indien het een stab was had hij het al lang opt forum gezet.

We hebben dit dorpje correct genomen en hij had er geen probleem mee.. wat is je probleem fan hiermee als ik vragen mag ?
Probleem met jullie is dat jullie stabbers zijn.
Hoop dat jullie snel jullie karma krijgen
 

DeletedUser75533

Guest
Wat een gedoe op de vroege morgen! ookal heb ik me met niks van dit alles bezig gehouden weet ik het hoognodigen om toch te kunnen reageren... uit mijn verleden is er toch duidelijk dat de NL server vol zit met backstabbers het leukste vind ik om te lezen dat iedereen zich hier scheinheilig gedraagt :D
ik zie de stoere praat en dreigementen van Chess al komen ookal hebben ze geen idee naar het echte verhaal maar best lets see how this shit will turn out ?

Met vriendelijke groet,
Mike

Edit: Over het Gino verhaal dat snap ik zelf ook niet we hadden afgesproken om te merge en zodoende gedaan op het moment dat wij zijn dorp hebben gekregen hebben we 0 contact met hem weten te krijgen op Discord tot de dag van vandaag is nog onduidelijk waarom
 
Reactiescore
3.452
uit mijn verleden is er toch duidelijk dat de NL server vol zit met backstabbers het leukste vind ik om te lezen dat iedereen zich hier scheinheilig gedraagt :D
??
Ik snap werkelijk waar niets van wat je schrijft( net zo beroerd als je co btw)
Wie is hier nu de “scheinheil” , leg eens uit?
 

DeletedUser75533

Guest
??
Ik snap werkelijk waar niets van wat je schrijft( net zo beroerd als je co btw)
Wie is hier nu de “scheinheil” , leg eens uit?
Ben zelf net terug van vakantie en ben even alles aan het nakijken en terug lezen wat er nou gebeurd is... en hiernaar handelen als er echt gebackstabbed is zal er een consequentie zijn voor diegene verantwoordelijk
 
Reactiescore
3.452
en wat doet hij hij edeld weer een dorpje in ons cluster. Terwijl dit de de druppel was en dan hebben beslist om hem te edelen.

en dan een dorpje kiest naast zijn dorpje midden in ons cluster was dit genoeg reden voor het team om hem te edelen.
Kijk even naar de screens die de gedupeerde heeft laten zien hier.
Hij overlegt duidelijk met jullie over dat dorp,hij wilde het clearen voor jullie en Gulmea zegt vervolgens dat hij dat dorp mag edelen.
Lijkt mij meer dan genoeg bewijs om te doen concluderen dat dit een mega vieze aktie is vanaf jullie account,tevens tijdens een samenwerking zomaar aanvallen??
 

DeletedUser78856

Guest
Hoi lieve mensen,

Blackmilll hier, samen met Heatman stamleiding van DKF, waar LordPJ in zat. Eerst en vooral wil ik over de hele Dondal situatie niets kwijt, want daar weet ik ook niets vanaf.
Gulmea is in onze stam IRL vrienden gekomen als een mooie versterking. Al snel zat bij enkele vrienden redelijk wat verval op de activiteit , waardoor de stam die erg sterk begonnen was en ideaal leek voor Gulmea om effen in mee te draaien.
Plots verliet Gulmea onze stam en wat later kwamen er ook aanvallen binnen. Inderdaad. Maar is er dan sprake van backstabben? Moet hij dan eerst vragen of hij mag aanvallen? Bende meisjes allemaal... Als het niet goed gaat met een stam ga je daar weg. Dat het netter kon, absoluut! Maar we spelen toch wel tribalwars en geen vriendschapsspelletje.
Daarnaast was Gulmea inderdaad lid van DKF maar zijn er amper samenwerkingen geweest. Gebackstabbed? Vertrouwen moet eerst worden opgebouwd vooraleer je het kunt schaden, en dat was amper gebeurd. Uiteraard had ik het ook liever anders gezien, maar om Gulmea nu aan een schandpaal te nagelen, dat lijkt me er ver over.
Anyway dat is althans mijn mening, en ik heb ook geen hard feelings tegenover Gulmea, evenals Heatman, die nu opnieuw samenwerkt met hun.

PS. ik ben hier enkel even om mijn gedacht te spuien. Tijd en zin om hier lange gesprekken aan te gaan heb ik niet
Blackmilll out.
 
Reactiescore
3.452
Maar is er dan sprake van backstabben? Moet hij dan eerst vragen of hij mag aanvallen? Bende meisjes allemaal.
Gulmea beweert dat hij mocht internen,bij deze dus ontkracht door jouw woorden;-)
Twee maal keihard liegen op het af staat ze zeker niet netjes,sterker nog ik hoop dat w66 ziet wat een onbetrouwbare spelers dit zijn en zich tig keer bedenken om afspraken te maken met deze speler!
 

DeletedUser75533

Guest
Gulmea beweert dat hij mocht internen,bij deze dus ontkracht door jouw woorden;-)
Twee maal keihard liegen op het af staat ze zeker niet netjes,sterker nog ik hoop dat w66 ziet wat een onbetrouwbare spelers dit zijn en zich tig keer bedenken om afspraken te maken met deze speler!
Ik vind jou zwartgemaak anders ook niet zo netjes...

Er is besproken onder de andere medespelers en mij en hebben besloten T van het account te kicken wegens het backstabben en niet nakomen van afspraken. ik voel me zeer schuldig dat dit onder mijn naam is gedaan en hoop ergens iets te kunnen oplossen. er hadden ook duidelijkere afspraken gemaakt moeten worden maar samenwerking is samenwerking en niet zomaar turnen!
 
Reactiescore
3.452
Ik vind jou zwartgemaak anders ook niet zo netjes...

Er is besproken onder de andere medespelers en mij en hebben besloten T van het account te kicken wegens het backstabben en niet nakomen van afsprake
Ik attendeer spelers erop dat er een stabber is wat resulteert in een kick van account Gulmea.
Jij geeft zelf aan dat hij gestabbed heeft en komt af dat ik aan zwartmakerij doe?
En daar gaat je geloofwaardigheid;-)
 

DeletedUser79332

Guest
Ik vind jou zwartgemaak anders ook niet zo netjes...

Er is besproken onder de andere medespelers en mij en hebben besloten T van het account te kicken wegens het backstabben en niet nakomen van afspraken. ik voel me zeer schuldig dat dit onder mijn naam is gedaan en hoop ergens iets te kunnen oplossen. er hadden ook duidelijkere afspraken gemaakt moeten worden maar samenwerking is samenwerking en niet zomaar turnen!

Hebben jullie dit niet aan jezelf te danken als je als acc zijnde dit doet?
 

DeletedUser75533

Guest
Ik attendeer spelers erop dat er een stabber is wat resulteert in een kick van account Gulmea.
Jij geeft zelf aan dat hij gestabbed heeft en komt af dat ik aan zwartmakerij doe?
En daar gaat je geloofwaardigheid;-)
Je snapt wat ik bedoel... je hoeft het account niet helemaal de grond in te trappen om de acties van 1 speler ervan?
 
Bovenaan