Stabers at work?!?

Deleted User - 487969307

Guest
Hahahah wat bij jij zielig makker
Kom blijf nu maar ‍lopen

Persoonlijk, Corus is echt Chill weet niet wat hij jou heeft misdaan maar zonder hem hadden we je al dag 1 weggespeeld!

Nu komen klagen terwijl je zelf kata’s op mensen smijt en gaat lopen na 2 aanvallen


Over de wereldafspraken gesproken, laten we gewoon eens samen zitten en het onderling uitpraten?
Wij bespreken het allemaal samen met Corus, hij doet niks zonder het aan HEEL Method te vragen.
En geloof me hij vraagt het genoeg zodat iedereen mee werkt en mee nadenkt.

Dank aan iedereen en Uncharted run baby run
Jij weet niet waar je over praat kerel.
Corus en chill? Weet niet in welke wereld jij leeft.
Als jullie je niet aan houden moet je niet gaan janken als ik terug ga aanvallen knul :).
Wat zou ik moeten uitpraten? Ik heb mijn account afgestaan aan iemand en dat houdt ik zo.
Hopelijk dat hij jullie nog een paar vieze clusterfucks kan geven.
Ik wist allang dat de aanvallen gingen komen en jullie vieze stabbers waren. Sommigen van jullie leden hebben in ieder geval genoeg ballen gehad om de eeer aan hunzelf te houden.
Door te zeggen hoe het ervoor stond en dat ze wel mee moeten gaan edelen. Dan ben je teminste eerlijk :)
 
Reactiescore
5
Denk het wel :p

Hij moet eens beginnen werken aan zijn mentale gezondheid...

Sinds het begin is hij een farse, arrogante eikel.
Maar eenmaal het aankomt tot het spel zelf heeft hij van iedereen hulp nodig

Meteen om vv blijten en hulp vragen want zelf stelt hij niks voor endan mensen die hem helpen komen uitschelden op het AF,
Hahaha zegt genoeg hoe achterlijk hij is.

Jij weet niet waar je over praat kerel.
Corus en chill? Weet niet in welke wereld jij leeft.
Als jullie je niet aan houden moet je niet gaan janken als ik terug ga aanvallen knul :).
Wat zou ik moeten uitpraten? Ik heb mijn account afgestaan aan iemand en dat houdt ik zo.
Hopelijk dat hij jullie nog een paar vieze clusterfucks kan geven.
Ik wist allang dat de aanvallen gingen komen en jullie vieze stabbers waren. Sommigen van jullie leden hebben in ieder geval genoeg ballen gehad om de eeer aan hunzelf te houden.
Door te zeggen hoe het ervoor stond en dat ze wel mee moeten gaan edelen. Dan ben je teminste eerlijk :)

Enigste wat jij bereikt is dorpen verliezen nu :)
En mensen aanvallen in nb? Slim

En echt katas op smederij en hoofdgebouwen, wat ben jij een topper hè

Gewoon een reuze kleuter met mentale problemen als je het mij vraagt, geen zorgen papa zal je leren snipen


En ach je hebt iemand graag of niet, als jij je niet als een mentaal dode sukkel gedraagt kan je inzien dat je verkeerd bezig bent
 

Deleted User - 487969307

Guest
Enigste wat jij bereikt is dorpen verliezen nu :)
En mensen aanvallen in nb? Slim

En echt katas op smederij en hoofdgebouwen, wat ben jij een topper hè

Gewoon een reuze kleuter met mentale problemen als je het mij vraagt, geen zorgen papa zal je leren snipen


En ach je hebt iemand graag of niet, als jij je niet als een mentaal dode sukkel gedraagt kan je inzien dat je verkeerd bezig bent

Dit zegt alweer genoeg over de leesvaardigheid van de meeste METHOD spelers.
Zoals ik al zei heb ik het account afgegeven, Ik heb daadwerkelijk geen idee over welke aanvallen je het hebt.
Ik heb 1x van iemand hulp gekregen destijds kon ik gewoon niet online zijn. Dan is vv niet zo raar :).
Ik heb even wat random woorden dikgedrukt gemaakt.
Misschien was dat al die tijd wat miste in de communicatie.
 
Reactiescore
5
Dit zegt alweer genoeg over de leesvaardigheid van de meeste METHOD spelers.
Zoals ik al zei heb ik het account afgegeven, Ik heb daadwerkelijk geen idee over welke aanvallen je het hebt.
Ik heb 1x van iemand hulp gekregen destijds kon ik gewoon niet online zijn. Dan is vv niet zo raar :).
Ik heb even wat random woorden dikgedrukt gemaakt.
Misschien was dat al die tijd wat miste in de communicatie.

Weet niet wat jij wil bewijzen maar nu kom je nog dommer voor :D

En kom iedereen in je omgeving wilt je daar weg, hoe zou dat komen denk je?

Misschien eerst aan u eigen commentaar werken voor je komt klagen ;)

In ieder geval, jij bent de grootste pro van tw dat is duidelijk, het is altijd iemand anders die verliest.
Zelfs niet mans genoeg om je verlies toe te geven.
Excuses gaan je niet eeuwig helpen noch hier noch in het echte leven.
 
Reactiescore
5
Jij weet niet waar je over praat kerel.
Corus en chill? Weet niet in welke wereld jij leeft.
Als jullie je niet aan houden moet je niet gaan janken als ik terug ga aanvallen knul :).
Wat zou ik moeten uitpraten? Ik heb mijn account afgestaan aan iemand en dat houdt ik zo.
Hopelijk dat hij jullie nog een paar vieze clusterfucks kan geven.
Ik wist allang dat de aanvallen gingen komen en jullie vieze stabbers waren. Sommigen van jullie leden hebben in ieder geval genoeg ballen gehad om de eeer aan hunzelf te houden.
Door te zeggen hoe het ervoor stond en dat ze wel mee moeten gaan edelen. Dan ben je teminste eerlijk :)

Vince, je moet niet praten man.
Van in het begin ben je al een kind die in een winkel iets wilt en als je het niet krijgt, lig je te janken en tegen alles en iedereen zit aan te trappen.
Want je egoïstisch persoonlijkheid stond/staat nog altijd op nr1.
Toen je clears had gedoneerd op vraag van, liep je niet te klagen van gvd al mijn clears dood gelopen voor niks. Dit kan niet, ik ben boos en je ging vertrekken naar stam bil?
Jij bent gewoon een heel akelig persoon diep van binnen die het niet kan hebben dat ie weer krijgt wat je hebt geoogst vanaf het begin.
Anders moede nog wat stoer doen en hier komen zeggen dat je mee verschillende accounts bezig was hier of het verhaal van je ban waar jij pp van innogames zou gekregen hebben.
Van in het begin hebben we het goed voor u had, jij hebt keer op keer u ruiten uitgegooid.
 

Deleted User - 487969307

Guest
Het bewijst dat je er geen moer van snapt.
Je komt alleen maar haten omdat ik METHOD de dorpen nu niet gratis heb gegeven maar je er iets moeite voor moet doen.
Het is niet alsof ik mijn ego moet voeden uit dit spel zoals de meeste daar.
Ik ga verder ook niet in op de bullshit die je hier komt vertonen.

Nogmaals. De partypoeperscrew method zijn vieze stabbers.
Bewijs is er in overvloed screentjes en dergelijke. Maar ga er geen moeite in steken. De meesten weten het zelf toch wel ;)
 
Reactiescore
5
Het bewijst dat je er geen moer van snapt.
Je komt alleen maar haten omdat ik METHOD de dorpen nu niet gratis heb gegeven maar je er iets moeite voor moet doen.
Het is niet alsof ik mijn ego moet voeden uit dit spel zoals de meeste daar.
Ik ga verder ook niet in op de bullshit die je hier komt vertonen.

Nogmaals. De partypoeperscrew method zijn vieze stabbers.
Bewijs is er in overvloed screentjes en dergelijke. Maar ga er geen moeite in steken. De meesten weten het zelf toch wel ;)

Ik ga me niet meer bezig houden met jou, je bent mentaal veel te zwak voor het te begrijpen :)

En waren die dorpen niet gratis? Oei
Had het eerder gezegd :)
 
Reactiescore
5
Het bewijst dat je er geen moer van snapt.
Je komt alleen maar haten omdat ik METHOD de dorpen nu niet gratis heb gegeven maar je er iets moeite voor moet doen.
Het is niet alsof ik mijn ego moet voeden uit dit spel zoals de meeste daar.
Ik ga verder ook niet in op de bullshit die je hier komt vertonen.

Nogmaals. De partypoeperscrew method zijn vieze stabbers.
Bewijs is er in overvloed screentjes en dergelijke. Maar ga er geen moeite in steken. De meesten weten het zelf toch wel ;)

U haten? Nee man.
Ondanks je genoeg het bloed onder men nagels hebt gehaald, hadden we nog het beste voor jou.
Maar doe nog maar wat blablablabla hier zoals we gewoon zijn.
Maakt niet veel uit.
Your story has ended.
trek er lessen uit voor real life, zou je niet in men vriendenkring Willen hebben.
 

Deleted User - 1502461

Guest
Het bewijst dat je er geen moer van snapt.
Je komt alleen maar haten omdat ik METHOD de dorpen nu niet gratis heb gegeven maar je er iets moeite voor moet doen.
Het is niet alsof ik mijn ego moet voeden uit dit spel zoals de meeste daar.
Ik ga verder ook niet in op de bullshit die je hier komt vertonen.

Nogmaals. De partypoeperscrew method zijn vieze stabbers.
Bewijs is er in overvloed screentjes en dergelijke. Maar ga er geen moeite in steken. De meesten weten het zelf toch wel ;)


Bewijs over hoe jij gespeeld hebt, heb ik inderdaad in overvloed. Ik zal je sparen wat dat betreft ;). Kom tot rust, verlaat de wereld en probeer het op een andere wereld met meerdere accounts en veel PP nog een keer. Wellicht als je qua persoonlijkheid jezelf verbeterd en je wat meer het spel onder de knie krijgt dat je daar wel langer overleefd. Succes!
 

Deleted User - 487969307

Guest
U haten? Nee man.
Ondanks je genoeg het bloed onder men nagels hebt gehaald, hadden we nog het beste voor jou.
Maar doe nog maar wat blablablabla hier zoals we gewoon zijn.
Maakt niet veel uit.
Your story has ended.
trek er lessen uit voor real life, zou je niet in men vriendenkring Willen hebben.

Ik had het niet tegen jou maar White Shadow.
Was jij niet degene die je stamleider adolf hitler noemt? En zegt dat hij zijn mannelijke huisgenoot maar moet gaan zuigen? Ja dat was jij ja.
Pas maar op voordat je de berenput opentrekt. Ik ben coellant geweest voor je ondanks dat je me zwart wilt maken. Geluk voor mij is wel dat zwart de favo kleur van ullie mam is.
Ik heb nooit ergens om gevraagd om iets te mogen. Dus je opmerkingen slaan radicaal nergens op. Maar dat had je zelf ook wel door.

Mooi om te zien dat jullie allemaal zo reageren. De verdediging van dit alles vertelt al meer als fenoeg :)
Tevens kan degene die mijn VV nu heeft ook een hoop lezen. Dus kom niet iedereen hier overtuigen. Ik mag hopen dat hij alle info gebruikt die hij nu heeft :)
 
Reactiescore
73
Erg Nep dit om niet wat erna word gezegd erbij te sturen. Daar word voorstel gedaan waarop akkoord word gegeven
Heel erg ja om een bericht wat hier al meerdere keren staat, weg te laten. Daar wordt voorstel gedaan en GEEN akkoord gegeven.
Althans, “laat me er morgen nog naar kijken” staat bij mij niet als een “ja”, of er dan nog gereageerd wordt of niet.
 

Deleted User - 1502461

Guest
Mooi om te zien dat jullie allemaal zo reageren. De verdediging van dit alles vertelt al meer als fenoeg :)
Tevens kan degene die mijn VV nu heeft ook een hoop lezen. Dus kom niet iedereen hier overtuigen. Ik mag hopen dat hij alle info gebruikt die hij nu heeft :)

Geen probleem ik wijs hem of haar wel op de juiste berichten, Whiskey Freak o nee wacht het is Uncharted nu.
 
Reactiescore
1.647
Heel erg ja om een bericht wat hier al meerdere keren staat, weg te laten. Daar wordt voorstel gedaan en GEEN akkoord gegeven.
Althans, “laat me er morgen nog naar kijken” staat bij mij niet als een “ja”, of er dan nog gereageerd wordt of niet.

Leer hele gesprek lezen, je word met minuut nepper. Zijn haast botox berichten
 
Reactiescore
106
Uncharted.

1. Als je mensen aan de schandpaal wilt nagelen kom dan met concrete bewijzen.

2. Let op je taal.
 
Reactiescore
73
Leer hele gesprek lezen, je word met minuut nepper. Zijn haast botox berichten
Citeer eerst maar eens het "hele gesprek" voor mij, voordat je iets over mijn intelligentie gaat zeggen. Buiten het gene wat ik geciteerd heb, en het gene waar ik op doel in mijn vorige bericht, zijn er geen andere gesprekken hierover neergegooid waaruit duidt dat er wel een NAP is afgesproken. Als dat anders is in jouw ogen laat ik me graag op een normale manier overtuigen, i.p.v. op de kinderachtige wijze waarop je tot nu toe op mij reageert.
 
Reactiescore
1.647
Citeer eerst maar eens het "hele gesprek" voor mij, voordat je iets over mijn intelligentie gaat zeggen. Buiten het gene wat ik geciteerd heb, en het gene waar ik op doel in mijn vorige bericht, zijn er geen andere gesprekken hierover neergegooid waaruit duidt dat er wel een NAP is afgesproken. Als dat anders is in jouw ogen laat ik me graag op een normale manier overtuigen, i.p.v. op de kinderachtige wijze waarop je tot nu toe op mij reageert.

Je kan ook gewoon de moeite doen de eerste post te lezen? Waarin duidelijk staat:

Narcissistic Illy 10.08.20 18:39
Ja het is een dynamische wereld.

Wil je een persoonlijke NAP afspreken om Expo aan te pakken?

Shumway 10.08.20 19:03
Dat vind ik prima, zolang we wel wat kunnen afspreken over de edelgebieden. IK ga in feite oostelijk/noordoostelijk.

Narcissistic Illy 10.08.20 19:07
Laten we dan even twee coordinaten afspreken waar van ik niet meer zuiderlijk ga en oosterlijk en jij niet meer noordelijk en westelijk.

Is dit https://www.mupload.nl/img/u559fm3.png acceptabel voor jou?

Shumway 10.08.20 19:08
Ja fine
 
Reactiescore
73
Je kan ook gewoon de moeite doen de eerste post te lezen? Waarin duidelijk staat:

Narcissistic Illy 10.08.20 18:39
Ja het is een dynamische wereld.

Wil je een persoonlijke NAP afspreken om Expo aan te pakken?

Shumway 10.08.20 19:03
Dat vind ik prima, zolang we wel wat kunnen afspreken over de edelgebieden. IK ga in feite oostelijk/noordoostelijk.

Narcissistic Illy 10.08.20 19:07
Laten we dan even twee coordinaten afspreken waar van ik niet meer zuiderlijk ga en oosterlijk en jij niet meer noordelijk en westelijk.

Is dit https://www.mupload.nl/img/u559fm3.png acceptabel voor jou?

Shumway 10.08.20 19:08
Ja fine

Dank voor je bericht. Gezien de 8 pagina's verder, was me dit bericht inderdaad ontschoten.

Om een of andere reden wil hij de berichten niet goed quoten, dus even gecopypaste;

Narcissistic Illy 10.08.20 18:39
Ja het is een dynamische wereld.

Wil je een persoonlijke NAP afspreken om Expo aan te pakken?

Shumway 10.08.20 19:03
Dat vind ik prima, zolang we wel wat kunnen afspreken over de edelgebieden. IK ga in feite oostelijk/noordoostelijk.

Narcissistic Illy 10.08.20 19:07
Laten we dan even twee coordinaten afspreken waar van ik niet meer zuiderlijk ga en oosterlijk en jij niet meer noordelijk en westelijk.

Is dit https://www.mupload.nl/img/u559fm3.png acceptabel voor jou?

Shumway 10.08.20 19:08
Ja fine

Narcissistic Illy 10.08.20 20:23
Als je het er niet mee eens bent mag je het ook zeggen ;)

Narcissistic Illy 10.08.20 20:23
Alles is bespreekbaar

Shumway 10.08.20 21:30
Thanks

Shumway 10.08.20 21:30
Ik antwoord zo weer ff

Shumway 10.08.20 23:01
Yo, ik heb toch besloten m'n maatjes te volgen naar NAW, misschien niet de beste keuze, maar ik heb loyaliteit gewoon hoog in het vaandel staan.
Als je hierdoor wilt afzien van een PBG begrijp ik dat.

Grtz Marco

Narcissistic Illy 10.08.20 23:18
Dat is volkomen logisch als de rest ook gaat.

Wat zullen we afspreken met de PBG, opzegtermijn van 2 weken?

Shumway 10.08.20 23:18
Ja prima, en de afgesproken edellijnen dan

Narcissistic Illy 10.08.20 23:21
Als jij niet tevreden bent met die op dat kaartje hoor ik graag een tegenvoorstel :)

Shumway 10.08.20 23:25
Laat me anders morgen er nog ff naar kijken, ok?

Narcissistic Illy 10.08.20 23:27
In orde

1. "Prima, ZOLANG". Dat wil dus zeggen dat er een voorwaarde aan vast hangt.
2. "Ja fine", lijkt erop dat het rond is?
3. Vanuit Shumway blijkt dus dat het in zijn ogen nog niet rond is. ("Als je hierdoor wilt afzien van een PBG")
4. "Zullen we afspreken", en vanuit Narcissistic Illy is dit niet anders. Zullen afspreken, is dus nog niks afgesproken. BEIDE geven dus aan dat er nog niks is afgesproken.
5. "Laat me anders morgen er nog ff naar kijken, ok?" - En wederom, nog steeds geen bevestiging. Er is dus niks afgesproken, behalve dat ALS ze een PBG zouden aangaan, dat dit een opzegtermijn van 2 weken zou hebben. Een contractvoorstel vanuit een werkgever is ook niet definitief zodra je het krijgt. Dat moet door beide bevestigd worden. In dit geval is het door beide bevestigd dat het er NIET is.

Je geeft aan dat ik het hele gesprek moet lezen, zelf citeer je nu ook een klein gedeelte ervan en laat letterlijk woorden die naast het dikgedrukte (in jouw citaat) staan, buiten beschouwing.

Nogmaals, ik laat me graag overtuigen en daarin maakt het me ook niet uit als ik geen gelijk heb. Maar tenzij er nog andere gesprekken hebben plaatsgevonden, blijkt uit het huidige gesprek dat er niks is afgesproken. Beide hebben dus niet gestabbed en daarmee is dit dus een vrij nutteloze discussie, gezien de feiten er liggen.

- EDIT -

Om zelf niet ook informatie buiten beschouwing te laten. Shumway geeft wel een akkoord op de opzegtermijn. Daarmee is echter nog niks afgesproken behalve een van de voorwaardes.
 
Reactiescore
1.647

Dank voor je bericht. Gezien de 8 pagina's verder, was me dit bericht inderdaad ontschoten.

Om een of andere reden wil hij de berichten niet goed quoten, dus even gecopypaste;



1. "Prima, ZOLANG". Dat wil dus zeggen dat er een voorwaarde aan vast hangt.
2. "Ja fine", lijkt erop dat het rond is?
3. Vanuit Shumway blijkt dus dat het in zijn ogen nog niet rond is. ("Als je hierdoor wilt afzien van een PBG")
4. "Zullen we afspreken", en vanuit Narcissistic Illy is dit niet anders. Zullen afspreken, is dus nog niks afgesproken. BEIDE geven dus aan dat er nog niks is afgesproken.
5. "Laat me anders morgen er nog ff naar kijken, ok?" - En wederom, nog steeds geen bevestiging. Er is dus niks afgesproken, behalve dat ALS ze een PBG zouden aangaan, dat dit een opzegtermijn van 2 weken zou hebben. Een contractvoorstel vanuit een werkgever is ook niet definitief zodra je het krijgt. Dat moet door beide bevestigd worden. In dit geval is het door beide bevestigd dat het er NIET is.

Je geeft aan dat ik het hele gesprek moet lezen, zelf citeer je nu ook een klein gedeelte ervan en laat letterlijk woorden die naast het dikgedrukte (in jouw citaat) staan, buiten beschouwing.

Nogmaals, ik laat me graag overtuigen en daarin maakt het me ook niet uit als ik geen gelijk heb. Maar tenzij er nog andere gesprekken hebben plaatsgevonden, blijkt uit het huidige gesprek dat er niks is afgesproken. Beide hebben dus niet gestabbed en daarmee is dit dus een vrij nutteloze discussie, gezien de feiten er liggen.

- EDIT -

Om zelf niet ook informatie buiten beschouwing te laten. Shumway geeft wel een akkoord op de opzegtermijn. Daarmee is echter nog niks afgesproken behalve een van de voorwaardes.

Waar zeg ik dat het een stab is?

Zoals ik enkel al eerder uitlegde en ook tegen jouw net:


Er is sprake van een overeenkomst enkel de exacte invulling kan over worden gediscussieerd. Nergens zegt iemand er vanaf te zien. Er word op einde gewoon een aflopende NAP afgesproken volgens het eerder genoemde kaartje. Ondanks dat Shumway zegt dat morgen nog naar kijkt betekend dit niet opeens dat hierdoor niet rond is. Als iemand later zwijgt, stemt hij in, oftewel wat er daarna gezegd is doet er totaal niet toe? Er is sprake dat er dus eerst word gesproken over een langdurige samenwerking, uiteindelijk loopt het af in een NAP van 2 weken volgens de eerder genoemde kaart. Enkel is hetgeen waar nu de schoen wrikt dat Illy niet zich aan zijn eigen kaart heeft gehouden, maar om dit stab te noemen gaat mij sinds begin al te ver.
 
Bovenaan