DeletedUser7072
Guest
^ een voorbeeld van iemand die er altijd makkelijk mee weggekomen is. Dat krijg je als je geen lik op stuk beleid hebt.
We zoeken nieuwe moderatoren om het forum te modereren. Druk hier voor meer informatie
Stabben hoort wel bij het spel maar het is natuurlijk wel ***.
Maar wat ik wel merk is dat met de voorbije jaren er meer gebackstabbed word dan vroeger.
Meer verraad, spionnen, ... en al die zooi en dat vind ik het spel wel minder leuk maken.
De laatste wereld waar ik op speelde was w33, daarna ben ik gestopt en ik ben terug begonnen op w58 zowat een maand nadat het begon.
En ik heb vanaf week 1 dat ik terug was al een enorm verschil gezien en niet het goede soort eigenlijk...
Enorm veel backstabs en ik heb meer spionnen gezien in een maand dan in de hele tijd dat ik tw speelde.
Meestal zijn dit wel de spelers dat kapot gaan en nog snel het spel voor iedereen willen verbroten.
De laatste wereld waar ik op speelde was w33, daarna ben ik gestopt en ik ben terug begonnen op w58 zowat een maand nadat het begon.
En ik heb vanaf week 1 dat ik terug was al een enorm verschil gezien en niet het goede soort eigenlijk...
Enorm veel backstabs en ik heb meer spionnen gezien in een maand dan in de hele tijd dat ik tw speelde.
Meestal zijn dit wel de spelers dat kapot gaan en nog snel het spel voor iedereen willen verbroten.
en dat zegt iemand dat w33 heeft gespeeld![]()
Het zal je dan zeker pijn doen, dat ik in DRIVE zat... winnaar van w33![]()
Ik zou graag willen weten of jullie het volgende een stab vinden.
Twee stammen hebben een nap met afspraken ook de mb's niet aan te vallen. Vervolgens plant stam A een aanval op een speler en stuurt de aanvallen, maar 6 uur voor aankomst joint de speler de mb stam van stam B. En wordt stam B boos op stam A wegens het schenden van de nap.
Is dit een stab? Zo ja wat is de oplossing?
Ik zou graag willen weten of jullie het volgende een stab vinden.
Twee stammen hebben een nap met afspraken ook de mb's niet aan te vallen. Vervolgens plant stam A een aanval op een speler en stuurt de aanvallen, maar 6 uur voor aankomst joint de speler de mb stam van stam B. En wordt stam B boos op stam A wegens het schenden van de nap.
Is dit een stab? Zo ja wat is de oplossing?
En Speler B Vraagt andere MB's om snel de dorpen over te nemen van de net gejoinde mb, zodat deze natuurlijk mee vallen onder het nap.
En Speler B zet dan ook meteen def in de dorpen die speler A aanvalt.
En Speler B edelt een dorp voor en gooit er snel ook een recapje achter.
Even een interessante toewending dat dit voor speler B ook de 2e keer is dat dit gebeurt. Je zou denken dat je van fouten leert...
En Speler B Vraagt andere MB's om snel de dorpen over te nemen van de net gejoinde mb, zodat deze natuurlijk mee vallen onder het nap.
En Speler B zet dan ook meteen def in de dorpen die speler A aanvalt.
En Speler B edelt een dorp voor en gooit er snel ook een recapje achter.
Even een interessante toewending dat dit voor speler B ook de 2e keer is dat dit gebeurt. Je zou denken dat je van fouten leert...
https://forum.tribalwars.nl/index.php?threads/top-flop-stam-men.198993/page-15#post-6211783Je zou bijna denken dat ze het expres doen hé
ik ook hoor![]()