Stabbers in NLS(Speedrondes)

DeletedUser79238

Guest
Ik speel nu al een jaar of 4-5 speedrondes. Helaas kom je af en toe vervelende mensen tegen die je vragen om te teamen en die je vervolgens gewoon keihard nuken en overnemen...
Ik ga geen namen noemen, maar zouden we er alsjeblieft voor kunnen zorgen dat er een manier is om deze mensen tegen te gaan.
PS Jo Han, ik heb de namen verwijderd. Ik was op dat moment best wel pissig, maar het lijkt me verstandig om niet te beginnen met vingertje wijzen. Een 'report' knop ingame is volgens mij een beter plan.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
1.468
Stabben is in zekere zin part of the game, dus niet iets voor inno om actie op te ondernemen. Heb je bewijs tegen bovenstaanden? Want er zitten wel een paar bekenden tussen :p
 

DeletedUser79238

Guest
Ik wordt er af en toe gewoon flink zoutig van als je samen gaat werken met iemand en dat je dan opeens al je troepen kwijt bent door een nuke van hem... En als ik eerlijk ben vindt ik dat dat geen deel moet zijn van het spel
 
Reactiescore
133
Helaas is dit een fenomeen wat al heel lang bestaat in de speedwereld. Toen ik begon met speeden, ondervond ik in de 1e jaar wel 50% van de rondes die ik speelde een stab tegen mij. Vervolgens waren het dezelfde spelers die ik toen terug heb gestabt. Dat is de manier om dit tegen tegaan imo.
 
Reactiescore
2.490
Stap 1:
Definieer stabben?

Stap 2: Zoek een regel tegen dit gedrag

Beginnen we bij stap 1 --> Go!
 

DeletedUser79238

Guest
Definitie:
Iemand/stam waarmee je samenwerkt die jou vervolgens gaat aanvallen(of die een vriend aanspoord om aan te vallen).

Regel:
Er moet een 'report' knop komen, waar je iemand kunt reporten voor stabben. Er moet dan wel bewijs geleverd worden(chatbericht, skype, etc.) waar je kunt bewijzen dat je samenwerkte met deze persoon.
 
Reactiescore
2.506
Definitie:
Iemand/stam waarmee je samenwerkt die jou vervolgens gaat aanvallen(of die een vriend aanspoord om aan te vallen).

Regel: