Stabbers gezocht!

Reactiescore
44
**Stabbers GEZOCHT**

1588704129140.png


Situatiebeschrijving:
Beste AF lezers, Globe is op zoek naar Stabbers! Globe is een stam die op het moment van schrijven de onbetwiste nummer 1 is op wereld 72. We staan met maar liefst 12.1 miljoen punten boven aan de ranglijst. De nummer 2 Fresh heeft een kleine 11.3 miljoen punten en doet samen met de andere stammen in de top 5 niks anders dan Fair spelen. Hierdoor is het voor ons een makkie om de wereld te winnen. Echter moet dit niet binnen de normen en waarden gebeuren. Hierdoor zijn wij op zoek naar spelers die ons hierin ondersteunen.

Wat is Globe?
Globe is een stam die staat voor schemerigheid naar de buitenwereld. We maken gebruik van stabbers om het doel te bereiken dat wij voor ogen hebben. Het werk is dus heel erg gevarieerd. Aanvallen van andere stammen staat op ons lijsjte maar wel pas eerst stabbers recruiten zodat ze wellicht info door kunnen spelen aan ons en dan terwijl die gebruikt maakt van alle diplomatie binnen de stam in zijn voordeel, vol op zijn voormalige BG knalt. Dit komt omdat wij lekker wachten tot de rest van de stammen (Motr, 1C en Fresh), omdat zij wel gwn aan fair spel doet.

Wat zoeken wij?
Wat we zoeken is vrij simpel:
- Spelers die in staat zijn tot stab.
- Spelers die mooie ligging heeft in ons huidige diplomatie.
- Spelers die geen karakter hebben en daardoor het spel voor andere mensen willen verpesten.
- Spelers die geen inlevingsmorgen hebben.
- Spelers die de resterende 3 bb's in ons stamcluster kunnen uitbouwen.

Wat hebben wij te bieden?
Dit is natuurlijk wat ingewikkelder, maar alsnog goed te beschrijven:
- Omari Noonan als idioot die het voor ons opneemt tegen de rest
- Slechte reputatie
- Een wereldwinst die niks waard is

Contact
Ik kan het me niet voorstellen, maar mocht je interesse hebben dan sturen wij je gelijk een invite.
Uiteraard krijg je alle tijd om alle info door te spelen en NAP's te fixen bij andere partijen.

Met vriendelijk groet,

Zeus the great​

Disclaimer
Dit is geen topic/oproep tot discussie.
Inhoudelijk kan er hier Global Stabbings gereageerd worden.

© Omari Noonan: Fresh zoekt Interns!
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
53
Wow hier wordt flink overdreven.
- Nergens kun je enige info zien die is gelekt vanuit 1C naar Globe door Ruvon. Dus vraag me af of dit daadwerkelijk gebeurd is?
- Het aanvallen van een voormalige BG is natuurlijk niet netjes, maar hoe wil Globe dit anders oplossen dan hoe ze nu doen? Eenzijdige NAP en excuses lijken me quiete fair.

En @Coruscant, jij bent toch wel een next level sensatiezoeker. Weet niet hoe dit alles jou beïnvloed maar volgens mij heb je nu slapeloze nachten van al deze gebeurtenissen...
 
Reactiescore
286
Wow hier wordt flink overdreven.
- Nergens kun je enige info zien die is gelekt vanuit 1C naar Globe door Ruvon. Dus vraag me af of dit daadwerkelijk gebeurd is?
- Het aanvallen van een voormalige BG is natuurlijk niet netjes, maar hoe wil Globe dit anders oplossen dan hoe ze nu doen? Eenzijdige NAP en excuses lijken me quiete fair.

En @Coruscant, jij bent toch wel een next level sensatiezoeker. Weet niet hoe dit alles jou beïnvloed maar volgens mij heb je nu slapeloze nachten van al deze gebeurtenissen...
Ik wil je graag verwijzen met inhoud op deze post te reageren:
Global Stabbings.

Ik vraag me af hoe je excuses en een eenzijdige NAP voldoende vind, voor iemand die nog in een vijandelijke stam zit en er al plannen gemaakt worden met die speler.

Maar gelieve daar te reageren en niet op deze troll post.
 
Reactiescore
760
Gwn lachwekkend hoeveel topics er gemaakt moeten worden
 
Reactiescore
306
Ik wed dat het allemaal de schuld is van Kapitrein.

Kapitrein flop x
 
Reactiescore
225
Wow hier wordt flink overdreven.
- Nergens kun je enige info zien die is gelekt vanuit 1C naar Globe door Ruvon. Dus vraag me af of dit daadwerkelijk gebeurd is?
- Het aanvallen van een voormalige BG is natuurlijk niet netjes, maar hoe wil Globe dit anders oplossen dan hoe ze nu doen? Eenzijdige NAP en excuses lijken me quiete fair.

En @Coruscant, jij bent toch wel een next level sensatiezoeker. Weet niet hoe dit alles jou beïnvloed maar volgens mij heb je nu slapeloze nachten van al deze gebeurtenissen...

Je bent vast een speler van Globe.
Denk je eens in op wat voor misselijkmakende manier de vijand nu weer versterking heeft aangetrokken, kan je niet wegwuiven met een 5 daagse eenzijdige nap en sorry.
 
Reactiescore
534
Succes met zoeken! Als ik geen forummod was op deze wereld had ik me wellicht aangemeld.
 
Bovenaan