Stabbers Alert!

DeletedUser78151

Guest
Nee een andere. Ontkent het nu op 55. Omdat ik hem op basis van dit gebeuren als iemand heb genoemd die ik niet bij mij in de stam wil hebben.
Ik ontken niets...
Waar haal je dat nu weer ? Nog niet genoeg drama gemaakt ?
Je bent echt heel goed bezig man... Proficiat! Hoop dat je je leven nu voldaan voelt.

Mathijs

Lees nog eens goed mijn post Martijn ...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69389

Guest
Ik ontken niets...
Waar haal je dat nu weer ? Nog niet genoeg drama gemaakt ?
Je bent echt heel goed bezig man... Proficiat! Hoop dat je je leven nu voldaan voelt.

Mathijs

Zou ik toch je eigen reacties op 55 nog eens nalezen. Ik krijg op skype zelfs steunbetuigingen binnen.
 

DeletedUser78151

Guest
Het begint te grappig te worden ;)
Ik snap niet dat er mensen zo dom kunnen zijn.
Ik heb mijn verhaal gedaan daar. Ik heb niets ontkent.
Ik heb gezegd hoe die dagen voor mij waren en dat heb ik zelfs al bewezen. Dat is het bewijs dat jij niet wil zien.
Als je mijn bewijzen ziet en mijn verhaal erbij dan zou je heel anders denken maar jij wil niet anders denken jij wil alleen jouw manier.
bv Zoals Trump de klimaatopwarming ontkent en de bewijzen niet wil zien zo ben jij nu bezig.

Mathijs
 

DeletedUser61134

Guest
Mooi hoe Martijn meestal onnodig lange posts heeft en nu onnodig kortaf is.
 

DeletedUser77793

Guest
Wie weet leest hier iemand de berichten, w52 dus nog steeds een stab wereld !!!
Een nap afgesproken tussen 2 spelers wordt plots genegeerd.... tw een leuk spelletje zeggen ze dan???

Stam bellum heeft iedereen aangetrokken om wereld te beeindigen, maar ze laten lafaards gewoon begaan en doen alsof het normaal is, als de wereld dan toch gedaan is stop dan allen met laf doen en laat iedereen met rust, zoniet reageer dan en voer dan oorlog op een eerlijke manier...
 
Bovenaan