Stabbers Alert!

DeletedUser63354

Guest
Dan gaat het over de reactie over die nieuwe, discutabele recruit inderdaad. Ik zit een wat grotere, toch respectvolle post op te zetten en vraag Plop om verantwoording.

Daar is 0.0 response op gekomen vanuit Plop.
 

DeletedUser69389

Guest
Waar ben je nu mee bezig Martijn het vuurtje blijven aanwakkeren.
Als exPlop speler op 2 accounts niet waargemaakt en dan op Forum constant het vuurtje aanwakkeren tegen je oude stam.
Bahbah.

Infection menig edel uitgeschakeld en op Mymumm ook als enige actief gedefft waar de rest is gaan rennen en Kevin alleen een grote bek kon geven. Jij neemt een stabber pur sang op je acc aan. Tuurlijk verdiend dat een verantwoording. Al weten we wel dat je zelf geen recht doet aan fair play. Het liefste zou je iedereen op 52 verrot slopen met kata´s.
 

DeletedUser77632

Guest
Dan gaat het over de reactie over die nieuwe, discutabele recruit inderdaad. Ik zit een wat grotere, toch respectvolle post op te zetten en vraag Plop om verantwoording.

Daar is 0.0 response op gekomen vanuit Plop.

Kan begrijpen dat het teleurstellend is als je tijd stopt in een post en er niet de gewenste reactie op krijgt maar, wellicht overschat je nu de kracht van het AF. Als ik naar mezelf kijk bijvoorbeeld speel ik al aantal jaartjes TW maar was vrijwel nooit op het AF te vinden. Ik las wel af en toe wat maar postte zelf nooit.

Heb je betreffende spelers/leiders al in-game ge-pmed met je vragen?
 

DeletedUser69389

Guest
Misschien moet je je eens gaan focussen op w50 (Rhei.)en daar al je tijd in gaan steken in plaats van op dit forum.

Geprobeerd Steven, maar nagenoeg geen steun voor gekregen. Naast het feit dat Niek en ik in december al aan de bel hadden getrokken dat het anders moest. Rhei. is helaas een aflopende zaak, want een stam kun je niet vormen met 4 ver afliggende accounts die er nog wel voor willen gaan en willen samenwerken.
 

DeletedUser63354

Guest
Kan begrijpen dat het teleurstellend is als je tijd stopt in een post en er niet de gewenste reactie op krijgt maar, wellicht overschat je nu de kracht van het AF. Als ik naar mezelf kijk bijvoorbeeld speel ik al aantal jaartjes TW maar was vrijwel nooit op het AF te vinden. Ik las wel af en toe wat maar postte zelf nooit.

Heb je betreffende spelers/leiders al in-game ge-pmed met je vragen?

Ikzelf neem het AF niet echt serieus maar als ik niet veel te doen heb wil ik nog wel eens wat doorlezen. (Zeker als ik via skype hoor dat er wat over mijn eigen account gezegd wordt -> rating/lijstjes)
Ik ben dus normaal helemaal niet zo van het P&P, maar omdat ik het idee had dat ik niet de enige ben die last had van de genoemde zaken, dacht ik dat het wellicht handig was om het te plaatsen op een forum waar dan ook iedereen bij kan.

Ik heb (ex?) leider Lucas bijvoorbeeld al een paar keer aangesproken op acties vanuit Plop, maar zoals ik zei zijn er dan 2 mogelijke antwoorden:
'jullie doen het zelf ook' (ook al is dit wellicht totaal niet aan de orde)
of 'er zijn geen afspraken'
of 'dat is niet onze verantwoordelijkheid'

Samenvattend -> Ontwijkende antwoorden.
Het viel mij op dat deze zelfde ontwijkende antwoorden voorkwamen in de skypechat en ook hier op het AF.
 

DeletedUser50691

Guest
Geprobeerd Steven, maar nagenoeg geen steun voor gekregen. Naast het feit dat Niek en ik in december al aan de bel hadden getrokken dat het anders moest. Rhei. is helaas een aflopende zaak, want een stam kun je niet vormen met 4 ver afliggende accounts die er nog wel voor willen gaan en willen samenwerken.

Alsnog hoeveel karakter heeft ut als je dan wel strijdend ten ondergaat...
 

DeletedUser69389

Guest
Alsnog hoeveel karakter heeft ut als je dan wel strijdend ten ondergaat...

Dat is een vraag die je jezelf kunt stellen, maar misschien was er nog wel iets mogelijk. Al zou het alsnog een zeer minieme kans betroffen.
 

DeletedUser76972

Guest
Dan gaat het over de reactie over die nieuwe, discutabele recruit inderdaad. Ik zit een wat grotere, toch respectvolle post op te zetten en vraag Plop om verantwoording.

Daar is 0.0 response op gekomen vanuit Plop.

Bij "Clusterfucks worden als oké beschouwd" haakte ik al af. Je post bestaat uit veel onwaarheden en zogenaamd onwetende stukken en las het als een weer een nieuwe poging plop op deze manier zwart te maken.

Ik voelde me net als mijn stamgenoten blijkbaar niet geroepen tijd en moeite te steken in het weerleggen ervan.
 

DeletedUser63354

Guest
Bij "Clusterfucks worden als oké beschouwd" haakte ik al af. Je post bestaat uit veel onwaarheden en zogenaamd onwetende stukken en las het als een weer een nieuwe poging plop op deze manier zwart te maken.

Ik voelde me net als mijn stamgenoten blijkbaar niet geroepen tijd en moeite te steken in het weerleggen ervan.

Zwartmakerij? Dit zijn de feiten waar ik tegenaan ben gelopen op deze wereld met Plop. Het is gemakkelijk om het weg te wuiven alsof het allemaal niet gebeurd is.
 

DeletedUser50691

Guest
ja maar bij iedere stam zal je altijd weer tegen nieuwe dingen aanlopen
 

DeletedUser61134

Guest
Mijn stam kampte met het probleem dat ik zsm weer leider af wou zijn.
Dus snel fusie gestart zodat hun leiders het werk konden doen :eek:
 
Reactiescore
222
Bij "Clusterfucks worden als oké beschouwd" haakte ik al af. Je post bestaat uit veel onwaarheden en zogenaamd onwetende stukken en las het als een weer een nieuwe poging plop op deze manier zwart te maken.

Ik voelde me net als mijn stamgenoten blijkbaar niet geroepen tijd en moeite te steken in het weerleggen ervan.
Als clusterfucks niet oke zijn volgens jullie, lever die dan in. Eerder dan dat is plop voor clusterfucks.
 

DeletedUser69389

Guest
Wat sneu dat Mathijs nog steeds niet de waarheid durft te erkennen....
 

DeletedUser69389

Guest
Nee een andere. Ontkent het nu op 55. Omdat ik hem op basis van dit gebeuren als iemand heb genoemd die ik niet bij mij in de stam wil hebben.
 
Bovenaan