Stabbers Alert!

DeletedUser63354

Guest
Maar er is geen mogelijkheid te bewijzen dat het niet gewoon een speler is die een hekel aan jou heeft en de buur aardig vind :p
Tis misschien raar, maar je overtreed geen enkele regel :eek:

Het werd pas een probleem toen Shithappens in mijn cluster bb's en spelers begon te OSen en ik zijn VV's en mb platkatte :p ghehe

Naja het gaat er ook om dat je je zo goed mogelijk aan de regels probeert te houden en dat je dus NIET de grenzen opzoekt. Dat was de hele kern van de post.

Doe het omdat het het spel leuker maakt en ga dan niet kijken waar de mazen in de regeltjes liggen.
 

DeletedUser61134

Guest
Naja het gaat er ook om dat je je zo goed mogelijk aan de regels probeert te houden en dat je dus NIET de grenzen opzoekt. Dat was de hele kern van de post.

Doe het omdat het het spel leuker maakt en ga dan niet kijken waar de mazen in de regeltjes liggen.

We zijn allemaal mensen.
Wie eens mens vertrouwd kan een mes in de rug verwachten :p
 

DeletedUser63354

Guest
We zijn allemaal mensen.
Wie eens mens vertrouwd kan een mes in de rug verwachten :p

Ja maargoed jullie begrijpen wat ik bedoel. Als men met mij dit soort afspraken zou maken, dan zouden ze nooit verbroken worden.
 
Reactiescore
1.853
Dat je überhaupt moeite doet om er serieus op te reageren. Ik had je verstandiger geacht.
 

DeletedUser61134

Guest
Ja maargoed jullie begrijpen wat ik bedoel. Als men met mij dit soort afspraken zou maken, dan zouden ze nooit verbroken worden.

Mensen zoals jou zijn de reden dat ik telkens aan de winnende partij zit :eek:
Ik ben zelf van mening dat je CF's kan verwachten (vooral bij de mensen die nooit op AF komen) en ik ben dus erg op clusters schoonhouden. Dan maar 2 clears dood op een def noobje, niemand die je kan lastigvallen,


Dat je überhaupt moeite doet om er serieus op te reageren. Ik had je verstandiger geacht.

Awww, iemand anders krijgt aandacht.
Ik quote jou ook wel ff om je jaloezie te stillen <3
 
Reactiescore
1.367
Helaas, weer eens gestabt geweest door "LS" (de MB stam van "DS")



Mijn stamgeschiedenis:
2da38b47a60bd0245dbd0d66a2030d09.png

Crolvax:
185038662fe880e444d63cc4028529d8.png

1f8d7cf2672a32496dd9700d814bf380.png

77b008024828940d8ffda1f0a0f599c4.png



a5d2e1a74d9650bb897e72152e6c4c82.png
 

DeletedUser63354

Guest
Kijk eens naar verleden.
Meer dan 50% vd werelden zijn gewonnen met wel ergens vuil spel ^^

Ik vind een paar spelers edelen in een cluster mild :p


Er zijn al zoveel moorden in de wereld geweest. Betekent dat dat we het moeten toestaan?
 
Reactiescore
967
Laat ik voorop stellen dat Rayan inviten nooit had moeten gebeuren, maar dat ik dat in belang van Rank 1 had gedaan en Cona dat erg graag wilde. Maar afgezien vn het feit dat het beide retards zijn (Rayan en Mathijs) zijn er voor de rest weinig parallellen te vinden en is Mathijs nog een flink stuk erger. Die vergelijk ik meer met gewoonthijs en gollem.

Ach jullie hebben zelf op de blaren moeten zitten voor deze actie en ik ga ervan uit dat Plop dit vroeg of laat ook gaat moeten;)
 
Reactiescore
215
Waar ben je nu mee bezig Martijn het vuurtje blijven aanwakkeren.
Als exPlop speler op 2 accounts niet waargemaakt en dan op Forum constant het vuurtje aanwakkeren tegen je oude stam.
Bahbah.
 

DeletedUser63354

Guest
Jullie geven geen reactie, zoals dit altijd gebeurd is bij Plop. Durven jullie geen verantwoording af te leggen ofzo?
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.140
Zou niet weten wie die hele gast is. Maar het is wel schrijnend op dit AF dat men allemaal contra plop is. Like I give a shit. :D
 

DeletedUser63354

Guest
Er is gevraagd om een reactie bij mijn post oa. Ik vraag me af of jullie geen verantwoordelijkheid durven af te leggen (jij zit in Plop toch?), want op de kleinere posts wordt wel gereageerd.
 

DeletedUser77632

Guest
Haha nee ik zit niet in Plop.

De enige die een reactie kan geven lijkt me de speler in kwestie of het account in kwestie.

Ik denk dat het ook wel de tendens van deze tijd is om te proberen mekaar onder uit te halen en zulke dingen. Jammer dat er niet meer samen gelachen kan worden en mekaar complimenten geven en zulke dingen. Nu geldt dit natuurlijk niet voor iedereen want er zijn ook mensen die dingen objectief benaderen. Maar oh oh wat zitten er zuurpruimen bij hier zeg.
 
Bovenaan