Stabbers Alert!

DeletedUser3435

Guest
Hé joh, ga dit eens bij een ander topic overleggen. Wij zijn hier al de voetbaluitslagen aan het bespreken!
Mooie woordkeuze, ik denk dat Trump het ook zou kunnen appreciëren. Shttt nu, ik heb op W50 al genoeg contact met noobs gehad.
 

DeletedUser76151

Guest
Jij schat elke stam waar jij in gespeeld hebt hoger in, helaas heb je op W50 bewezen dat er niks minder waar is. Zeker Fide niet, daar spelen een hele hoop spelers van Rhei in dus dat zegt ook al weer genoeg. Fire van W47 zou Mystic klaarblijkelijk de beste speler zijn dus daar moet ik dan ook eventjes om lachen. Ik denk ook dat het lang geleden is dat een stam zo hard en snel weggespeeld is zoals Rhei dus dat zal wel een reden hebben.

Hetzelfde valt voor jou te zeggen, elke stam waar jij in hebt gezeten schat je hoger in, nogal subjectief dus. Ik kan met 100% zekerheid stellen dat Fire meer kwaliteit had dan Karma, Dat Fide een twijfel geval is kan ik me nog wel in vinden door de paar tegenslagen dat ze hebben gehad. Tevens is mijn aandeel in Fide niet erg groot dus het 'elke stam waar jij in hebt gespeeld schat je hoger in' argument kan ook van tafel, anders had ik hier ook WAO en Finity neergezet om maar een voorbeeld te noemen. Dat er een hele hoop Fide spelers in Rhei spelen klopt ook al zeker niet. Ik tel er 3, waarvan 2 zwaar inactief.
Dat het erg lang geleden is dat een stam zo snel is weggespeeld als Rhei, komt vooraal door Rhei zelf ipv door Karma.
Hoe kom je erbij dat Mystic de beste speler van W47 was? De nominaties in het Einde vd wereld topic slaan vooral op het Defwerk van Emile. Overigens zaten er kwalitatief betere spelers op andere accounts, zoals Krondor, Sotr en Noire. Alleen heeft Prins Pils samen met Der Eisbar de meeste actie gehad, vandaar de nominaties.
 

DeletedUser71618

Guest
Jij schat elke stam waar jij in gespeeld hebt hoger in, helaas heb je op W50 bewezen dat er niks minder waar is. Zeker Fide niet, daar spelen een hele hoop spelers van Rhei in dus dat zegt ook al weer genoeg. Fire van W47 zou Mystic klaarblijkelijk de beste speler zijn dus daar moet ik dan ook eventjes om lachen. Ik denk ook dat het lang geleden is dat een stam zo hard en snel weggespeeld is zoals Rhei dus dat zal wel een reden hebben.

Wat een drogredenen op een rijtje over Fire, nu is het tijd voor een onderbouwing. Ten eerste wordt Emile geprezen en niet Mystic; ten tweede zijn dat net zo goed individuele meningen; ten derde zijn er in dat eindewereldtopic net hoeveel, 3/4 lijstjes geweest? Mooie bronnen heb je dan he.

En als je het dan toch over snel afmaken hebt; lang geleden inderdaad, de vorige keer was w47 nadat Fire eindelijk front met Meow kreeg. Maar wellicht zegt dat in allebei de gevallen net zoveel over de tegenstander als over de stam zelf.

Ik wil ze niet per se tegenover elkaar zetten en een betere van de twee bepalen, hoewel ik wel een mening heb natuurlijk, maar je geneuzel en arrogantie over je/jullie eigen doen en laten op een forum waar dat er niet eens een klein beetje toe doet mag je lekker achterwege laten. Of degelijk onderbouwen, wat je nu plaatst is wat slap geneuzel achter elkaar met een stel drogredenen bijeen geraapt - een soort van het bijeenbrengen van alternative facts, om toch maar je eigen verwijzing naar Trump even terug te kaatsen.
 

DeletedUser3435

Guest
Hetzelfde valt voor jou te zeggen, elke stam waar jij in hebt gezeten schat je hoger in, nogal subjectief dus. Ik kan met 100% zekerheid stellen dat Fire meer kwaliteit had dan Karma, Dat Fide een twijfel geval is kan ik me nog wel in vinden door de paar tegenslagen dat ze hebben gehad. Tevens is mijn aandeel in Fide niet erg groot dus het 'elke stam waar jij in hebt gespeeld schat je hoger in' argument kan ook van tafel, anders had ik hier ook WAO en Finity neergezet om maar een voorbeeld te noemen. Dat er een hele hoop Fide spelers in Rhei spelen klopt ook al zeker niet. Ik tel er 3, waarvan 2 zwaar inactief.
Dat het erg lang geleden is dat een stam zo snel is weggespeeld als Rhei, komt vooraal door Rhei zelf ipv door Karma.
Hoe kom je erbij dat Mystic de beste speler van W47 was? De nominaties in het Einde vd wereld topic slaan vooral op het Defwerk van Emile. Overigens zaten er kwalitatief betere spelers op andere accounts, zoals Krondor, Sotr en Noire. Alleen heeft Prins Pils samen met Der Eisbar de meeste actie gehad, vandaar de nominaties.
Nee hoor want zoals ik al zo vaak gezegd heb is Seau kwalitatief veruit de zwakste stam waar ik tot dan had ingezeten en heb ik daarmee toch de wereld gewonnen. Dat Fire kwalitatief beter zou zijn is subjectief dus valt niet echt over te praten als je geen enkel argument klaar hebt, de spelers die ik ken van Fire! zoals Reinhard/Ixfuryanix etc zijn echttt geen grote lichten. :D Ja dus de inactieve ga je niet meetellen? Prima dan kan je Howlin en bv CbC die allemaal wisselend actief waren ook niet meetellen en dat zijn vgm nog steeds de spelers waardoor die stam ooit hoog ingeschat zou kunnen worden. Bovendien spelen er ook Vitae spelers in die op W42 niet ook echt lekker gingen, de rest die ik daar zie posten ken ik niet dus kan ik weinig over zeggen.

Ja SOTR, is dat het account waar Howlin sporadisch ging loggen en dan eventjes Jvds11 van het account kwam kicken? Geniaal ja. Het was trouwens Pim die Mystic maar bleef vermelden en dan zag ik in die lijstjes alleen maar de bevestiging van wat hij zei. Buiten dat en de spelers die ik ooit heb meegemaakt van Fire! kan ik er weinig over zeggen maar dat een speler met jouw statuut nu uitspraken doet over wie beter en/of slechter is.. Beetje kansloos.

Wat een drogredenen op een rijtje over Fire, nu is het tijd voor een onderbouwing. Ten eerste wordt Emile geprezen en niet Mystic; ten tweede zijn dat net zo goed individuele meningen; ten derde zijn er in dat eindewereldtopic net hoeveel, 3/4 lijstjes geweest? Mooie bronnen heb je dan he.

En als je het dan toch over snel afmaken hebt; lang geleden inderdaad, de vorige keer was w47 nadat Fire eindelijk front met Meow kreeg. Maar wellicht zegt dat in allebei de gevallen net zoveel over de tegenstander als over de stam zelf.

Ik wil ze niet per se tegenover elkaar zetten en een betere van de twee bepalen, hoewel ik wel een mening heb natuurlijk, maar je geneuzel en arrogantie over je/jullie eigen doen en laten op een forum waar dat er niet eens een klein beetje toe doet mag je lekker achterwege laten. Of degelijk onderbouwen, wat je nu plaatst is wat slap geneuzel achter elkaar met een stel drogredenen bijeen geraapt - een soort van het bijeenbrengen van alternative facts, om toch maar je eigen verwijzing naar Trump even terug te kaatsen.
Ik ken Emile niet dus ik kan er ook onmogelijk wat over weten, zoals ik hierboven al zei kreeg ik het te horen van W47 spelers dat Mystic de held zou zijn. Toen ik de lijstjes ging lezen werd dit allemaal maar bevestigd. Het is sowieso subjectief en je mag ook niet vergeten dat zowel W47 als W50 tegen een enorm zwakke tegenstander was. Al zou je denken dat al die figuren in Rhei die zich zo autoritair laten voorkomen op het AF iets meer in hun mars zouden hebben dan een Meow.

Je laatste alinea begrijp ik niet en mag je dus eventjes herformuleren. Mijn punt is dat zowel Fire! als Karma in mijn ogen heel wat 'noobs' hebben maar dat de toppers in Karma veel consistenter geweest zijn dan die in Fire!. Uiteindelijk ben je toch afhankelijk van die spelers en van de leiding.

Karma kwalitatief beter als Seau.? Wellicht een beetje. Veel verschil zal het imo niet maken.
Haha wauw zeg, dat is hetzelfde als dat je Tottenham Hotspur gaat vergelijken met Real Madrid, Karma was op zijn sterkst echt niet te vergelijken met Seau.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Kijk Jasey, dat bedoel ik dus met losse flodders schieten. Totaal irrelevant begin je over de kwaliteit van stammen en opeens noem je Fire 'minder' en Mystic 'de beste speler'. Inmiddels genoeg mensen op in gegaan, ik ben net als hen van mening dat als je het over individuele uitschieters hebt (ook @ martijn) Fire hoog scoort. Buiten dat heeft Sven maar liefst 1,6 maand in Fire gespeeld en is in die periode nauwelijks actief geweest. Daarbij wat robin al zegt, er waren wel meer goede teams binnen fire (krondor, sotr, pils, myway, noire) en als je naar individuen kijkt doen/deden we met 'onbekenden' als zaeres, CbC en Howlin niet onder voor andere recente stammen. Buiten dat had/heeft Fire een breed scala aan andere ervaren spelers welke voor velen wel bekend zijn. Ik zit wat schraal in mijn tijd dus houd het (voor mijn doen) bondig; Mijn punt blijft staan, je slaat altijd maar wat in het rond om je posts kracht bij te zetten wat keer op keer resulteert in veel weerstand van verscheidene posters.

Ik begrijp best wel wat functies zijn hoor, alleen is dat nu niet het voornaamste wat er gedaan moet worden. Je hebt gewoon een tijd veel tijd in Seau gestoken, al dan niet onder die functie. Vincent had ook geen functie en is één van de belangrijkste spelers geweest voor Seau.

Heel leuk dat je hier Vincent noemt, maar ik attendeer je graag op het feit dat Vincent 'pas' tot bloei kwam toen het nauwelijks meer nodig was. Zoek anders even mijn moment van quitten op en de status van de oorlog op dat moment. Die was al zo goed als gewonnen, ook was de fatale banwave van Vitae al eventjes achter de rug, zoek die datum en je weet het. Leuk dat je dan een actieve vv'er prijst omdat hij in minder belangrijke perioden zich inzette maar hier doe je de stabiele krachten; Mike, Steven en Niek gewoon te kort, de spelers die nou echt het verschil hebben gemaakt in de 'moeilijke' tijden. Alleszins is een functie inderdaad geen vereiste voor inzet. Maar schilder mijn post dan niet af met ''Functies op je nam in Seau? Je bedoelt dat je een tijd enorm veel tijd in de wereld hebt gestoken'' waarin je dus suggereert.. ;)

Oh ze waren actief genoeg hoor, daar lag het echt niet aan. Ik kan tientallen quote's bovenhalen waar ze het hebben over hoeveel ze farmen en hoe hard ze gingen rekken. Ze hebben volgens mij een viertal massas gehad aan hun front en telkens waren ze letterlijk te noob om ook maar enige schade toe te brengen aan een account. Niet omdat we er niet door kwamen maar wel omdat hij klaarblijkelijk gewoon niet kon timen. Ik ben overigens lang niet de enigste die daar zo over denkt, het merendeel zelfs. Dat ze winnen op die andere werelden boeit me vrij weinig, zegt meer over het niveau van die werelden zelf. Op W50 met een pakketjessysteem zouden zo een beperkte spelers het geen 2 maanden volhouden. Het gaat er mij overigens niet over dat jij spelers binnengehaald hebt die wel degelijk invloed hebben gehad, zal wel zo zijn.Haha mooie poging tot een burn hoor Roald, helaas heb ik met mijn 'beperkte contactenkring' op W50 de beste stam bijeen gekregen van de laatste werelden. Kwalitiatief ook zwaar superieur aan Seau ja, dus valt me best wel mee hoor. Ik ben direct en open maar mensen weten uiteindelijk wel wat ze aan zo iemand hebben.

Vraag het even aan Steven, MNIM stond zeer regelmatig onder vv en had regelmatig een geel bolletje. Haal maar wat quotes naarboven ja. Ik ken Michael toevallig goed, niet bepaald iemand die naast zijn schoenen loopt, en dat kunnen velen bevestigen. Aan het niveau op die werelden zelf? De oorlog op wereld 42 was niet van véél hoger niveau dan die op wereld 38 hoor. Op elke wereld heb je plaatselijk sterke duels.. Je motiveert mij bijna om wereld 50 te gaan spelen, maar dat kan ik qua tijd niet aan. Ik voel me zelfs al schuldig hier uitgebreid te reageren, terwijl mijn account op '47 onder vv staat. (Excuses..) Laat ik het anders zeggen Jasey, met jouw attitude maak je jezelf nogal impopulair. Ik, en velen met mij, zou mij niet zo snel aangetrokken voelen tot een stam onder jouw gezag. Noem eens wat namen uit je stam die je kwalitatief superieur aan Seau acht, dan kan ik dat zelf ook beoordelen ;)

Ach joh er werden een hoop dorpen verloren en er werd nagenoeg niks meer gedaan, toen ging je quitten met het team. Uiteindelijk besloot je om toch maar terug te komen op TGL terwijl Il Burat ondertussen al een stuk beter ging draaien. Dat je 'weer' gaat liegen over Maks is echt wel diep triest, moet ik die post gaan zoeken op W42 of ben je zelf nog slim genoeg om je te herinneren wat Maks daarop gezegd heeft op het W42 forum? Maks is puur en alleen terug gaan spelen omdat ik het vroeg, hij vond jou een triest persoon aangezien jij hem zo slecht behandeld had ervoor. Oh oke dus nu ga je nog zeggen dat je winst op Vitae groter was? Jezus, het zijn sowieso evenveel dorpen op een korte tijd als dat jij op maanden had gepakt en het account was één grote puinhoop. Niet vergeten dat ik langst je lag en zowat continu OS aan het sturen was en zoveel mogelijk deed om het account te redden. Ik zeg overigens nergens dat FU veel heeft laten zien, je krijgt maar zoveel kansen als dat je ligging toelaat. FU is altijd stabiel geweest en heeft nooit problemen gekend en heeft kwa VV's (vooral extern) heel veel bijgedragen, uiteindelijk heb ik wel een Vitae account gebroken(Annabelle) en jij nooit. Il Burat heeft zijn glorietijden gehad onder Maks/Jan/Steven, niet onder jou. Dus alles valt best goed te relativeren. Ik ben trouwens de laatste die je situatie niet begrijpt en ik wil je hiermee ook niet naar beneden brengen, TW is en blijft een spel. Elke dag 3k incs krijgen door een ziek script is het echt niet en daar moet je echt gigantisch veel uithoudingsvermogen voor hebben. Ik vind gewoon dat je jezelf best wat minder autoritair mag laten overkomen.

Terug te komen? Ik er niet veel langer dan vijf dagen uitgeweest, en heb vanaf TGL ook nog regelmatig vv gedaan van Il burat, ter ondersteuning van de Seau vv'ers en het zittende team. ''Niet vergeten dat ik langst je lag en zowat continu OS aan het sturen was en zoveel mogelijk deed om het account te redden.'' Chapeau dat je ons def stuurde, petje af man. Ten slotte heb ik Maks zelf teruggevraagd, per whatsapp en sta ik nog altijd achter mijn gemaakte keuzes. Hoe vaak zie je iemand erkennen dat hij en zijn team een bepaalde situatie niet kunnen dragen en het account/stam beter af is met een ander team? Ik heb het nog nooit gezien Jasey, ik zie altijd maar dat mensen hun account naar de kloten laten gaan en de stam de dupe ervan is. Unieke actie en van groot belang voor Seau geweest. Haat me erom, jij zou nooit in staat zijn hetzelfde te doen, alleen al omdat je ego te groot is om eigen gebreken te erkennen.

De enige reden waarom FU nooit problemen heeft gekend is omdat het nooit bijzondere fronten heeft gekend. Even ter vergelijking maat, jij grensde aan Jolien en later aan een schraal front van Clueless clowns en Struggle? Il burat had front met een overstackt account met 100+ edels, Digital love, met Laurens (dragonshield3) erop, die regelmatig snachts grappen uithaalde en met Vayne, waar Vetrix, CbC, Vitalise en later Warre op speelde. Geen geringe frontspelers. Zelfs fases geweest waarin Jens, Maks en schema's maakte om te wekkeren snachts. Ik durf met honderd procent zekerheid te zeggen dat wij véééél meer draagkracht hadden dan andere Seau'ers laat staan Frank Underwood. Dat je zelf komt met 'maar vayne viel ons ook aan' zwakt je post enkel af, jij ontving geen edels. Wij enkele honderden per dag, gezien zowel biervertier/vetrix als jawatiser bakken met edels hadden.

Je had wel defence staan, meer was een beter geweest natuurlijk. Het ging er puur om dat die gigantische hoeveelheid dagelijkse incomings teveel werden voor iedereen, het was puur uithoudingsvermogen. FU kreeg evengoed dagelijks gigantisch veel incomings hoor, alleen was het front een stuk kleiner en werden er aanvankelijk minder dodgefouten gemaakt waardoor dat FU sowieso geen interessant target was voor hen. Ik ben op W50 veel actiever dan op W42 omdat het niveau daar aanvankelijk een stuk hoger lag, op W42 heb ik gedaan wat ik moest doen om mijn steentje bij te dragen en de wereld te winnen.

Ja wij hadden wel wat defence staan, 50% van wat ANC had staan. Maarja, wij waren rete actief en gingen nachten om geen clusterfucks te krijgen. Daar waar ANC elke nacht weer dorpen verloren, terwijl hij zelfs kleine stacks in tweede en derde linie had. En Il burattinaio? Die had slechts frontstacks en een mobiele zone. Fu had al bijna evenveel EXTERNE preventieve def als Il burat ;)
 
Reactiescore
7.931
Haha wauw zeg, dat is hetzelfde als dat je Tottenham Hotspur gaat vergelijken met Real Madrid, Karma was op zijn sterkst echt niet te vergelijken met Seau.

Vitae was een bepaalde periode ook beter als Seau. Doch heeft Seau. gewonnen, ik heb het niet over eergisteren, ik heb het over de long run. Daarin zal er weinig verschil zitten tussen Seau. en Karma. That's all
 

DeletedUser3435

Guest
Vitae was een bepaalde periode ook beter als Seau. Doch heeft Seau. gewonnen, ik heb het niet over eergisteren, ik heb het over de long run. Daarin zal er weinig verschil zitten tussen Seau. en Karma. That's all
Ja maar dat heeft aan andere zaken gelegen dan gewoon puur een kwalitatieve strijd hé. Ik vergelijk Seau puur kwalitatief met Karma en dan komt Karma er wel een stuk beter uit.

Kijk Jasey, dat bedoel ik dus met losse flodders schieten. Totaal irrelevant begin je over de kwaliteit van stammen en opeens noem je Fire 'minder' en Mystic 'de beste speler'. Inmiddels genoeg mensen op in gegaan, ik ben net als hen van mening dat als je het over individuele uitschieters hebt (ook @ martijn) Fire hoog scoort. Buiten dat heeft Sven maar liefst 1,6 maand in Fire gespeeld en is in die periode nauwelijks actief geweest. Daarbij wat robin al zegt, er waren wel meer goede teams binnen fire (krondor, sotr, pils, myway, noire) en als je naar individuen kijkt doen/deden we met 'onbekenden' als zaeres, CbC en Howlin niet onder voor andere recente stammen. Buiten dat had/heeft Fire een breed scala aan andere ervaren spelers welke voor velen wel bekend zijn. Ik zit wat schraal in mijn tijd dus houd het (voor mijn doen) bondig; Mijn punt blijft staan, je slaat altijd maar wat in het rond om je posts kracht bij te zetten wat keer op keer resulteert in veel weerstand van verscheidene posters.
Zoals hier al drie keer herhaald is, is dat de indruk die buitenstaanders krijgen van de wereld. Bovendien is dat ook het enigste wat ik van W47 gehoord heb, het is dus puur subjectief. Ik snap je verwijziging naar Martijn niet echt.. Ja en toch kan bv @Pimsie. zijn mond niet houden over Sven als het ging over 'kwalitatieve spelers' op 47. Myway was op W42 ook gewoon zwakjes, CbC ook wisselend actief en Howlin net hetzelfde. Zaeres ben ik niet van op de hoogte hoe betrokken die was. Ook al ging je nu met een heel leger pro W47 posten, dat zorgt er niet voor dat jouw onzin opeens wel waar is hé Roald.

Heel leuk dat je hier Vincent noemt, maar ik attendeer je graag op het feit dat Vincent 'pas' tot bloei kwam toen het nauwelijks meer nodig was. Zoek anders even mijn moment van quitten op en de status van de oorlog op dat moment. Die was al zo goed als gewonnen, ook was de fatale banwave van Vitae al eventjes achter de rug, zoek die datum en je weet het. Leuk dat je dan een actieve vv'er prijst omdat hij in minder belangrijke perioden zich inzette maar hier doe je de stabiele krachten; Mike, Steven en Niek gewoon te kort, de spelers die nou echt het verschil hebben gemaakt in de 'moeilijke' tijden. Alleszins is een functie inderdaad geen vereiste voor inzet. Maar schilder mijn post dan niet af met ''Functies op je nam in Seau? Je bedoelt dat je een tijd enorm veel tijd in de wereld hebt gestoken'' waarin je dus suggereert.. ;)
Jezus christus, ben je nu doodserieus? Jan, Vincent en team DOI waren veruit de belangrijkste spelers waardoor dat Seau uiteindelijk Vitae heeft kunnen neerleggen. Niek waarschijnlijk ook via VV maar liet het op momentjes afweten op Ichronic zelf. Via ANC gebeurde alle belangrijke aanvallen via Vincent. Toen was de oorlog nog lang niet gedaan en ANC was best een problematisch account toen Kong er nog op speelde met die Robskeepx. Na die banwave was de wereld overigens nog lang niet gewonnen, daar is Il Burat het bewijs wel van. Mike heeft nooit zoveel geVV'd op belangrijke momenten, jij doet Vincent net te kort.

Vraag het even aan Steven, MNIM stond zeer regelmatig onder vv en had regelmatig een geel bolletje. Haal maar wat quotes naarboven ja. Ik ken Michael toevallig goed, niet bepaald iemand die naast zijn schoenen loopt, en dat kunnen velen bevestigen. Aan het niveau op die werelden zelf? De oorlog op wereld 42 was niet van véél hoger niveau dan die op wereld 38 hoor. Op elke wereld heb je plaatselijk sterke duels.. Je motiveert mij bijna om wereld 50 te gaan spelen, maar dat kan ik qua tijd niet aan. Ik voel me zelfs al schuldig hier uitgebreid te reageren, terwijl mijn account op '47 onder vv staat. (Excuses..) Laat ik het anders zeggen Jasey, met jouw attitude maak je jezelf nogal impopulair. Ik, en velen met mij, zou mij niet zo snel aangetrokken voelen tot een stam onder jouw gezag. Noem eens wat namen uit je stam die je kwalitatief superieur aan Seau acht, dan kan ik dat zelf ook beoordelen ;)
Ik zal wanneer ik nog eens uitgebreid tijd heb de Seau chat es doorspitten en eventuele privé gesprekken met MNIM, zitten sowieso wel wat lachwekkende quote's tussen ja. Herinner mij er maar even aan moest ik het vergeten. Ach joh, jij was toen waarschijnlijk al weg maar Michael is van het niveau KingRingo.. Ging farmen om op #1 te komen maar is er nooit in geslaagd om effectief één goed ding te doen over zijn gehele looptijd op MNIM. Ja dat zal je op elke wereld wel hebben, al zal Aapsel die nooit gevoerd hebben. Je bent welkom op W50 hoor, denk je nu echt dat ik daar wankel van in mijn schoenen ga staan? Ik heb wel wat ergers voorbij zien komen over de jaren heen. Het maakt mij niet uit hoe populair ik al dan niet ben, ik ben resultaatgericht en durf altijd te zeggen wat heel veel mensen niet durven te zeggen. Seau had bv geen enkele speler zoals DeJoey, BigBang, TCOMC, Michaelnicht etc.


Terug te komen? Ik er niet veel langer dan vijf dagen uitgeweest, en heb vanaf TGL ook nog regelmatig vv gedaan van Il burat, ter ondersteuning van de Seau vv'ers en het zittende team. ''Niet vergeten dat ik langst je lag en zowat continu OS aan het sturen was en zoveel mogelijk deed om het account te redden.'' Chapeau dat je ons def stuurde, petje af man. Ten slotte heb ik Maks zelf teruggevraagd, per whatsapp en sta ik nog altijd achter mijn gemaakte keuzes. Hoe vaak zie je iemand erkennen dat hij en zijn team een bepaalde situatie niet kunnen dragen en het account/stam beter af is met een ander team? Ik heb het nog nooit gezien Jasey, ik zie altijd maar dat mensen hun account naar de kloten laten gaan en de stam de dupe ervan is. Unieke actie en van groot belang voor Seau geweest. Haat me erom, jij zou nooit in staat zijn hetzelfde te doen, alleen al omdat je ego te groot is om eigen gebreken te erkennen.
Tuurlijk, laten we het maar gewoon op houden dat je account gered werd. Haha oh god, wat ben jij een enorm zielig ventje geworden zeg.. Ik zal Maks even aanspreken zodat die voor de 3de (misschien zelfs 4de ondertussen) keer dat kan komen ontkrachten zoals die dat op W42 ook al deed. Het gaat er niet om dat jij en je team het niet konden dragen, het gaat erom dat je de handdoek in de ring hebt gegooid en je CO die jij gekicked hebt, uiteindelijk het boeltje kon komen opkuisen. Dus ik zeg het nog eens, doe jezelf niet zo autoritair voor. Bovendien zie ik het maar al te vaak dat mensen toegeven dat ze het niet aankunnen en het ook toegeven, niks speciaals of heroïsch aan. En nee, Il Burat was echt niet naar de kloten nee, zag er echt goed uit met 25 zieke CF's. Om te suggereren wat ik al dan niet zou doen is ook vrij kansloos, gaat je ook weer geen meerwaarde bieden in deze discussie.



De enige reden waarom FU nooit problemen heeft gekend is omdat het nooit bijzondere fronten heeft gekend. Even ter vergelijking maat, jij grensde aan Jolien en later aan een schraal front van Clueless clowns en Struggle? Il burat had front met een overstackt account met 100+ edels, Digital love, met Laurens (dragonshield3) erop, die regelmatig snachts grappen uithaalde en met Vayne, waar Vetrix, CbC, Vitalise en later Warre op speelde. Geen geringe frontspelers. Zelfs fases geweest waarin Jens, Maks en schema's maakte om te wekkeren snachts. Ik durf met honderd procent zekerheid te zeggen dat wij véééél meer draagkracht hadden dan andere Seau'ers laat staan Frank Underwood. Dat je zelf komt met 'maar vayne viel ons ook aan' zwakt je post enkel af, jij ontving geen edels. Wij enkele honderden per dag, gezien zowel biervertier/vetrix als jawatiser bakken met edels hadden.

Ja wij hadden wel wat defence staan, 50% van wat ANC had staan. Maarja, wij waren rete actief en gingen nachten om geen clusterfucks te krijgen. Daar waar ANC elke nacht weer dorpen verloren, terwijl hij zelfs kleine stacks in tweede en derde linie had. En Il burattinaio? Die had slechts frontstacks en een mobiele zone. Fu had al bijna evenveel EXTERNE preventieve def als Il burat ;)
Jij bent echt nog lekker op de hoogte van W42 hoor.. Ik heb nooit front gehad met Struggle haha en Clueless was pas nadat de wereld beslist werd. Ik heb heel de wereld gefront met een deffbunker Jolien die 100x zo moeilijk neerging als bv een Vayne, dus het valt te relativeren wat je een 'bijzonder front' vindt. Haha Laurens speelde nauwelijks nog op DL en CbC, Vitalise en Vetrix zijn niet de spelers die jou geownd hebben via Vayne. Ik raad je echt aan om niet met namen te strooien als je echt geen besef meer hebt van waar je het over hebt. Jij hebt volgens mij een eigen verhaal gebouwd in je hersenpannetje maar dat wilt daarom niet zeggen dat ik het ook ga geloven. Jij durft heel veel met zekerheid te zeggen, alleen is het bijna allemaal onzin. 'Als' 'Als', op W50 ging ik ook fronten met één of andere held en Mike.. 'Als' ze nu maar eens zouden blijven liggen ipv te quitten en dan waarschijnlijk nog te gaan roepen de volgende werelden. 100'en per dag hoeft dan ook weer niet, er kwamen ook gewoon soms edels door van Jawatiser? die echt belachelijk lang liepen, het begin van het einde van jouw periode op Il Burat. Je hebt in het begin best prima gedeffed maar je moet jezelf niet gaan vergelijken met mij om jezelf beter uit de kast te laten komen, met duizend dingen te suggereren kom je geen stap verder.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Jezus christus, ben je nu doodserieus? Jan, Vincent en team DOI waren veruit de belangrijkste spelers waardoor dat Seau uiteindelijk Vitae heeft kunnen neerleggen. Niek waarschijnlijk ook via VV maar liet het op momentjes afweten op Ichronic zelf. Via ANC gebeurde alle belangrijke aanvallen via Vincent. Toen was de oorlog nog lang niet gedaan en ANC was best een problematisch account toen Kong er nog op speelde met die Robskeepx. Na die banwave was de wereld overigens nog lang niet gewonnen, daar is Il Burat het bewijs wel van. Mike heeft nooit zoveel geVV'd op belangrijke momenten, jij doet Vincent net te kort.

Bloedserieus. Vincent kwam als volslagen noob in Seau (met potentie), zet hem gerust op een podium Jasey, ik wed dat het gros hem weg zou spelen als ze dezelfde activiteit zouden kunnen opbrengen. Met motivatie, wilskracht en inzet kom je ver, maar het weegt niet op tegen vv'ers met ervaring. En vergeet niet dat Vincent niet eens in staat was om zijn extreem dik gestackte front, tweede linie, derde linie en vierde linie te behouden tegen wat nachtincjes van Digital love. Overschatten is ook een kunst. Seau heeft veel tijdelijke krachten gekend, Maks in zijn actieve perioden, Jan, Mike en ik. Het zijn allemaal spelers die laat gekomen zijn / vroegtijdig inactief zijn geraakt. Dat zijn geen dragende spelers Jasey. Schop ze gerust de grond in of zet ze op een podium, mij om het even, maar als jouw geweldige stam op wereld 50 moet pronken met spelers van jou of Vincents niveau pink ik toch een traantje weg.

Na de banwave was de wereld gewoon in de pocket en je weet het, Warre kwam en was in drie weken weer weg, had zijn punt gemaakt. We weten allebei dat Warre zich slechts kon motiveren om mee weg te spelen, niet om voor Vitae te spelen o.i.d. Overigens geen probleem hoor dat ik ''Kong'' heb verjaagd, aan zulke pannenkoeken heb je gewoon geen reet. Ik spreek uit ervaring, Kong (andy) naaide zijn stam en gaf zijn dorpen aan de mijne op een andere wereld.

Ik zal wanneer ik nog eens uitgebreid tijd heb de Seau chat es doorspitten en eventuele privé gesprekken met MNIM, zitten sowieso wel wat lachwekkende quote's tussen ja. Herinner mij er maar even aan moest ik het vergeten. Ach joh, jij was toen waarschijnlijk al weg maar Michael is van het niveau KingRingo.. Ging farmen om op #1 te komen maar is er nooit in geslaagd om effectief één goed ding te doen over zijn gehele looptijd op MNIM. Ja dat zal je op elke wereld wel hebben, al zal Aapsel die nooit gevoerd hebben. Je bent welkom op W50 hoor, denk je nu echt dat ik daar wankel van in mijn schoenen ga staan? Ik heb wel wat ergers voorbij zien komen over de jaren heen. Het maakt mij niet uit hoe populair ik al dan niet ben, ik ben resultaatgericht en durf altijd te zeggen wat heel veel mensen niet durven te zeggen. Seau had bv geen enkele speler zoals DeJoey, BigBang, TCOMC, Michaelnicht etc.

Lieve schat vanaf het moment dat ik op Burat stopte, zijn Hans Michael Jens en Daan ook vrijwel direct gestopt. Die mannen speelde er omdat ik er speelde en omdat we een poosje daarvoor een onmogelijke wereldwinst wisten binnen te slepen met een select groepje van 7 a 8 personen. Van de namen die je noemt heb ik persoonlijk geen bijster hoge pet op, alleen wouter lijkt me wel eens leuk om actief te zien spelen.

Tuurlijk, laten we het maar gewoon op houden dat je account gered werd. Haha oh god, wat ben jij een enorm zielig ventje geworden zeg.. Ik zal Maks even aanspreken zodat die voor de 3de (misschien zelfs 4de ondertussen) keer dat kan komen ontkrachten zoals die dat op W42 ook al deed. Het gaat er niet om dat jij en je team het niet konden dragen, het gaat erom dat je de handdoek in de ring hebt gegooid en je CO die jij gekicked hebt, uiteindelijk het boeltje kon komen opkuisen. Dus ik zeg het nog eens, doe jezelf niet zo autoritair voor. Bovendien zie ik het maar al te vaak dat mensen toegeven dat ze het niet aankunnen en het ook toegeven, niks speciaals of heroïsch aan. En nee, Il Burat was echt niet naar de kloten nee, zag er echt goed uit met 25 zieke CF's. Om te suggereren wat ik al dan niet zou doen is ook vrij kansloos, gaat je ook weer geen meerwaarde bieden in deze discussie.

Jasey jij ziet altijd maar beren op de weg man, beren die er helemaal niet zijn. Trommel Maks maar op, ik word er niet warm of koud van. Ik weet dondersgoed hoe de vork in de steel zit. Lekker gemakzuchtig die laatste zin van je. Ik denk dat ik de rest van mijn leven maar op mijn zolderkamer blijf en een uitkering aan ga vragen, zo kan ik immers nooit ontslagen worden noch een blauwtje lopen. Bekijk mijn verleden aan accounts, ik zoek altijd risico accounts in de 'slechter' aangeschreven stam. Keuze tussen Seau en Vitae, ik koos Seau. (w42) Keuze tussen Angels, Meow en Psycho ik koos voor het stammetje dat er niet toe deed, psycho, om daar op rang 50+ te spelen (al had ik op meerdere top tiens gekund) en waarom? Puur omdat mijn bijdrage daar het verschil zou gaan maken. Neem je nooit risico's, zul je nooit ondermaats presteren en vica versa. Wie pronkt er tegenwoordig nog met drie tabellen met rang 1 accounts? De eerste de beste kneus kan er als farmer op geraken.

Jij bent echt nog lekker op de hoogte van W42 hoor.. Ik heb nooit front gehad met Struggle haha en Clueless was pas nadat de wereld beslist werd. Ik heb heel de wereld gefront met een deffbunker Jolien die 100x zo moeilijk neerging als bv een Vayne, dus het valt te relativeren wat je een 'bijzonder front' vindt. Haha Laurens speelde nauwelijks nog op DL en CbC, Vitalise en Vetrix zijn niet de spelers die jou geownd hebben via Vayne. Ik raad je echt aan om niet met namen te strooien als je echt geen besef meer hebt van waar je het over hebt. Jij hebt volgens mij een eigen verhaal gebouwd in je hersenpannetje maar dat wilt daarom niet zeggen dat ik het ook ga geloven. Jij durft heel veel met zekerheid te zeggen, alleen is het bijna allemaal onzin. 'Als' 'Als', op W50 ging ik ook fronten met één of andere held en Mike.. 'Als' ze nu maar eens zouden blijven liggen ipv te quitten en dan waarschijnlijk nog te gaan roepen de volgende werelden. 100'en per dag hoeft dan ook weer niet, er kwamen ook gewoon soms edels door van Jawatiser? die echt belachelijk lang liepen, het begin van het einde van jouw periode op Il Burat. Je hebt in het begin best prima gedeffed maar je moet jezelf niet gaan vergelijken met mij om jezelf beter uit de kast te laten komen, met duizend dingen te suggereren kom je geen stap verder.

Juist, defbunker Jolien, dat offensief geen reet deed en niet tot Vitae behoorde. Je hebt vast veel invloed uitgeoefend op wereld 42 dan? Seau mag je dankbaar zijn met jou inzet gedurende de wereld. Laurens speelde in de weken van nachten en voor de ban actief genoeg, waren ook voldoende vv'ers in vitae om zijn gaten overdag op te vangen. Enige inactiviteitspunt was de ochtend. En nee, de echte edels van jawatiser liepen altijd zeer kort. Gezien zijn cluster van dertien dorpen zich direct tegen het onze bevond. Een kind kan bedenken dat je met 10 offjes geen 30 sterke treinen kan sturen. Per edelwave kregen we dus inderdaad zo een honderd edels, waarvan sommige treintjes een clear bevatten en andere niet. Zulke treintjes vanuit gestackte dorpen knal je er in 5 minuten uit, maar snipe jij er maar eens 30 in diezelfde tijd. En dan nog te bedenken dat ze om 4 / 5 uur snachts werden gestuurd en wij maar tot 30 min (met edels) prestacks hadden. Combineer dat even met +- 50 edelclears van bier, +- 80/100 van Vayne en dan nog die 3 a 4000 incs per dag van vayne en de rest van vitae die regelmatig fakes en sporadisch clears dumpte. Bij al dat snipen en het te laat terugtrekken daarvan gingen veel troepen verloren en gezien we direct in de tegenaanval gingen sneuvelden ook terugkomende clears wel eens. Tenslotte heb ik voor mijn quit ook nog het clearmolen initiatief geopperd en onderverdeeld over vrijwilligers. Haat me gerust Jasey, maak er maar weer een persoonlijke aanval van.. we kunnen er lang of kort over zijn, resultaat blijft hetzelfde en ik ben er zeker van dat 95% van de spelers het er véél slechter vanaf had gebracht. Je eigen gebreken erkennen en dan je gekickte co vragen om het op te lappen, niet zo leuk voor je zelfbeeld, maar wel goed voor je account (waar ik veel tijd in geinvesteerd heb) en goed voor Seau. Nog een verschil tussen jou en mij, ik speel altijd voor mijn stam, niet voor mijn ego noch eer.
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Il burat had front met een overstackt account met 100+ edels, Digital love, met Laurens (dragonshield3) erop

Dit is wel de reinste onzin hoor Roald. Jij stond dikker &verder gestacked dan ik. ;) Mijn stacks waren 5def, de jouwe waren 7 tot 8 def.
 

DeletedUser

Guest
Hetzelfde valt voor jou te zeggen, elke stam waar jij in hebt gezeten schat je hoger in, nogal subjectief dus. Ik kan met 100% zekerheid stellen dat Fire meer kwaliteit had dan Karma, Dat Fide een twijfel geval is kan ik me nog wel in vinden door de paar tegenslagen dat ze hebben gehad. Tevens is mijn aandeel in Fide niet erg groot dus het 'elke stam waar jij in hebt gespeeld schat je hoger in' argument kan ook van tafel, anders had ik hier ook WAO en Finity neergezet om maar een voorbeeld te noemen. Dat er een hele hoop Fide spelers in Rhei spelen klopt ook al zeker niet. Ik tel er 3, waarvan 2 zwaar inactief.
Dat het erg lang geleden is dat een stam zo snel is weggespeeld als Rhei, komt vooraal door Rhei zelf ipv door Karma.
Hoe kom je erbij dat Mystic de beste speler van W47 was? De nominaties in het Einde vd wereld topic slaan vooral op het Defwerk van Emile. Overigens zaten er kwalitatief betere spelers op andere accounts, zoals Krondor, Sotr en Noire. Alleen heeft Prins Pils samen met Der Eisbar de meeste actie gehad, vandaar de nominaties.

Ik heb geen idee naar wie je dit bedoelt Robin, maar welke tegenslagen van Fide? Zijn op twee dagen te tellen volgens mij. Als je nou eens actief zou spelen deed je niet zulke uitspraken, dushi. Ik denk dat Fide vooral erg op activiteit speelt met heel veel serieuze subtoppers bij elkaar. Maar er zitten hier zeker wel kwalitatief goede spelers in Fide hoor. :D

En ja, Robin, toen we begonnen aan W50, begonnen we aan een premade. Dat ging natuurlijk fout en we hebben weinig geluk gehad met stammen. Niet dat we in Karma hadden willen zitten natuurlijk. Vind het beide flopstammen. Maar jezus, ik had naar die instellingen moeten kijken voor we begonnen man, haha. Ergerde me al groen en geel vanaf 400k punten aan die onzin. Dat ik tot 1,7 mil heb doorgespeeld is volledig te wijten aan het leuke team dat we hadden. Ga je ook mee naar die Gentse zomerfeesten van Thomas over een paar maanden? :p:D:cool:

Gemiddeld genomen denk ik ook wel, maar op het gebied van exceptionele kwaliteiten is Karma wel beter dan Fide denk ik. Bij Karma zitten er meer spelers die op individuele basis ook ijzersterk zijn.

Ja, dat o zo geweldige 'classic groepje' die niet door een half actief Calm heen kwam. Echt toppers. Is niet eens een verwijt eigenlijk. Met die instellingen moet je het hebben van inactieve accounts opruimen, internen en invites. Beide stammen op W50 doen/deden dat op grote schaal. Maar dat niveau is er daardoor in ieder geval niet uitgekomen hoor. Als je dan een stam moet beoordelen op de prestaties van spelers op andere werelden, dan weet je dat het een kutwereld was. Heb ik zelf natuurlijk ook aan bijgedragen door te stoppen. Een vergelijk tussen Karma en Fide is echter een vergelijk tussen nacht en dag. Fide sloopt de tegenstander met minimale diplomatie of achterkamertjespolitiek. W49 is een faire wereld gebleken, W50 niet.

Overigens begreep ik laatst van Laurens dat Karma het voor een groot deel ook moet hebben van de kwalitatief mindere maar actieve spelers. Die 'bekende namen' hebben ze goed misbruikt/gebruikt om mensen aan te kunnen trekken, misschien is dat dan het exceptionele kwaliteit dat je bedoelt. Dat helpt inderdaad.
 

DeletedUser71618

Guest
Ik ken Emile niet dus ik kan er ook onmogelijk wat over weten, zoals ik hierboven al zei kreeg ik het te horen van W47 spelers dat Mystic de held zou zijn. Toen ik de lijstjes ging lezen werd dit allemaal maar bevestigd. Het is sowieso subjectief en je mag ook niet vergeten dat zowel W47 als W50 tegen een enorm zwakke tegenstander was. Al zou je denken dat al die figuren in Rhei die zich zo autoritair laten voorkomen op het AF iets meer in hun mars zouden hebben dan een Meow.

Je laatste alinea begrijp ik niet en mag je dus eventjes herformuleren. Mijn punt is dat zowel Fire! als Karma in mijn ogen heel wat 'noobs' hebben maar dat de toppers in Karma veel consistenter geweest zijn dan die in Fire!. Uiteindelijk ben je toch afhankelijk van die spelers en van de leiding.

Waar kreeg je dan te horen dat Mystic de held zou zijn? Dat kreeg je als het goed is nergens te horen, dat was je eigen persoonlijke interpretatie. Foute interpretatie dan dus. Dat account als het geheel en met name Emile krijgt daar de lof voor.

Voor de rest klopt dat natuurlijk, W47 viel gewoon flink tegen hoe de tegenstand georganiseerd was - en w50 zou ik hetzelfde over 'verwachten' na de info die ik lees zeg maar - dus dat is een lastig punt om over te spreken. Maar Rhei had natuurlijk wel dezelfde 'leider' als Meow, Underground Tacticz. Dus opzich, bijna vergelijkbaar. :D

Waarom denk je dat de 'toppers' in Karma consistenter waren dan in Fire? Hoe denk jij dat te kunnen onderbouwen? Wat weet je er überhaupt van? Zoals ik zei wilde ik niet de vergelijking echt gaan trekken - maar vooral aanwijzen dat de informatie die je gebruikt om je mening daarover te bepalen niet compleet is waardoor je posts vooral lijken op het formuleren van de feiten in de richting van je eigen argumentatie zonder dat je echt op de hoogte bent.

Ja, dat o zo geweldige 'classic groepje' die niet door een half actief Calm heen kwam.

Waar doel jij nou weer op dan met 'classic groepje'?
 

DeletedUser75133

Guest
Myway was op W42 ook gewoon zwakjes, CbC ook wisselend actief en Howlin net hetzelfde. Zaeres ben ik niet van op de hoogte hoe betrokken die was. Ook al ging je nu met een heel leger pro W47 posten, dat zorgt er niet voor dat jouw onzin opeens wel waar is hé Roald.

Ik denk toch echt dat Srekamjiaar een van de stabielste en sterkste accounts van Vitae. was (al zeg ik dat natuurlijk zelf), vaak een van de weinige accounts dat doorbraken leverde op meerdere fronten bij ATK en iChronic, toch vreemd dat je deze als zwakjes bestempelt. CbC heeft tijdens het bespelen van het account altijd actief meegedragen, maar had al optijd aangegeven door verhuizing tijdelijk te stoppen en dat account (waarvan me de naam even is ontschoten) is vervolgens door velen andere opgevangen. Het persoonlijk afwimpelen van CbC is naar mijn mening dus ook wat slecht.
Prima dat je meerdere argumenten probeert te ontkrachten met tegenargumenten, maar zorg er dan wel voor dat ze kloppen!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Spelers van Myway hebben zich vele werelden van de goede kant laten zien. Ik connect de naam zelfs nog aan een positieve herinnering aan wereld 19, wellicht onder een naam, zo een vijf jaar terug? Hoedanook, Jasey slaat maar wat in het rond. CbC afwimpelen met 'matig' actief is inderdaad... Buiten dat is meneer zelf ook wel eens een poosje inactiever of op de achtergrond.

Il burat had front met een overstackt account met 100+ edels, Digital love, met Laurens (dragonshield3) erop

Dit is wel de reinste onzin hoor Roald. Jij stond dikker &verder gestacked dan ik. ;) Mijn stacks waren 5def, de jouwe waren 7 tot 8 def.

Lauwtje, je trekt de zin uit zijn context. Het is een opsomming. Het overstackde account met 100+ edels is natuurlijk jawatiser. Vervolgens noem ik het tweede account; Digital love en jouw naam en vervolgens ''die regelmatig snachts grappen uithaalde en met Vayne''. Voila daar staat Vayne, en het kringetje is rond, al Burats frontspelers van links naar rechts. Ik snap de misinterpretatie.. :)

En inderdaad, dat klopt zeker. Jij had relatief kleine stacks, jawatiser daarentegen stond overstacked, dat was niet te clearen voor ons. Verder hadden wij in 4 clusterfucks 8 def en in de rest van de eerste linie 6 def. Door ons grote front zouden kleinere frontstacks gevaarlijk kunnen worden bij een blitz met veel fakes/clears, we zouden dan direct moeten kiezen welke dorpen we veilig stellen en op welke we moeten gaan snipen/recappen etcetera. Door onze hoge activiteit kozen we voor 'flinkere' frontstacks en stackloze tweede/derde linies (in tegenstelling tot buurman ANC).
 

DragonShield3

Beste Deffer 20/21
Reactiescore
3.147
Oja, sorry:$. Al is jouw interpunctie fout, want je doelt met je dubbele komma op DL, waar ik dus zat. Rukker.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser77941

Guest
Il burat, ichronic etc.

Lijkt me duidelijk dat Hangover w42 heeft gecarried, dat weet iedereen :#.
 
Bovenaan