Stabbers Alert!

Reactiescore
1.853
Omdat je conclusies trok uit screens waarvan je de gehele context niet kende, maar lijkt me dat we daar niet meer over gaan uitwijden omdat je daarnet al aangaf dat ik de derde was die daarover begon?
Ja logisch hé. Als jij maar een deel stuurt, kan ik ook alleen maar op dat deel mijn conclusie(s) baseren. Dan moet je dus óf de volgende keer meer info sturen, óf niet klagen over dat het uit de context getrokken wordt door mij. Want dat is simpelweg door jezelf gedaan.

Ik heb ook nergens gezegd dat ik de naam van de alleen heerser niet door heb gegeven? Die naam is gewoon minder relevant in dit geheel, omdat die in de moraalbrekers stam van GOD zit en niet het gehele forum konden zien, wat volwaardige leden van de hoofdstam dus wel konden. Omdat het gerucht de ronde ging dat jullie zouden lekken heb ik de leiding hiervan op de hoogte gebracht zodat zij je rechten eventueel konden aanpassen zodat de kans dat er info lekte kleiner werd. Niemand heeft ook ooit gezegd dat er maar 1 lek is binnen GOD? Voor hetzelfde geld zitten er nog verschillende.

[12/01/2017 19:02:55] Niels Van Damme: Gewoon zorgen dat hij het forum niet meer kan lezen

Ohja, zonet is de alleen heerser overgelopen naar de moraalbrekerstam van PLOP. Nuja dat zal allemaal wel puur toeval zijn en zal me vast wel inbeelden dat hij dan de intel binnen GOD voor ze was :rolleyes: Wel verdacht stil langs die kant
Nee, maar als ze al wisten dan Narcos een mol zou zijn, zoals ze aangaven, is het des te raarder dat hij niet verwondert reageerde als je daadwerkelijk 'de alleen heerser' ook hebt genoemt, toch? Want dat zou dan een nieuwe naam voor hen zijn geweest. Maar jij kunt dat laatste vage deel oplossen door gewoon dat privébericht te plaatsen wat jij naar Robin hebt gestuurd. Dat moet geen probleem zijn als je niks te verbergen hebt.

Anyway: ik begin, ook na 0verl0rd's post, steeds meer het gevoel te krijgen dat jij onze naam in dat privegesprek hebt benoemd om je eigen spion veilig te stellen.
 
Reactiescore
1.853
Huh? 10 december hebben wij voor het laatst rechtstreeks op skype gesproken.
Wij hebben voornamelijk contact met je medespeler, maar zijn toch regelmatig pm's uitwisselingen geweest?
Heb je potverdorie nog deff staan sturen toen je gestabt werd door GOD
Ja ik bedoelde privé, op skype. Via PM zie ik niet steeds met wie ik spreek. :smile:
 

DeletedUser76972

Guest
Alleen heerser is btw bij lange na niet de enige mol in GOD.
Met wat ik her en der van andere spelers hoor zitten er nog minimaal 3 andere informanten in die stam terwijl niemand zijn best doet ze te rekruteren.

Die spelers daar zijn nogalluhh.. "praatgraag" :p
 

DeletedUser64972

Guest
Ik heb ook nergens ontkent dat ik info kreeg van de alleen heerser? Mij geen woorden in de mond leggen ;)
Net zoals bij jou heb ook ik er niet naar gevraagd maar hij deed dat uit zichzelf 'praatgraag' zoals Daan het mooi verwoord.

Ik zou niet weten waarom ik de alleen heerser zou moeten beschermen, niet dat wij zoveel contact hadden, kon mij echt eens niets schelen of dat uitkwam.

@Daan, wat ik hiermee wou duidelijk maken is dat niet enkel Zooi contact had met hem, maar ook plop. Ik zie niet in waarom hier zo'n commotie rond moeten zijn.

Verder mag jij, Jonathan, nu blijven denken wat je wil, ik heb genoeg argumenten aangehaald om je verwijten te weerleggen, ik ben ook totaal geen uitleg verschuldigd, niet dat ik een stab heb begaan of wat dan ook, wat jij soms ook wil laten uitschijnen. Je bent er in geslaagd dit serieus op te blazen ;)
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Nog altijd die natuurlijke charme gekoppeld aan dat grappen maken. Roald toch, echt een kapoen.

Opzich best een leuk woord om er eens tegenaan te gooien, kapoen, maar ik mis de achterliggende gedachte enigszins. Verklaar je nader.
 
Reactiescore
1.015
Opzich best een leuk woord om er eens tegenaan te gooien, kapoen, maar ik mis de achterliggende gedachte enigszins. Verklaar je nader.

Sinds wanneer ben je zo flamboyant, een tikkeltje arrogant en bijgevolg minder intelligent ogend dan anders? Waar is de Roald die lange teksten tikt om de P&P te bevorderen?
 

DeletedUser61134

Guest
Het is ook nooit goed hé ;)

Als alles altijd maar meteen goed was, was de wereld een saaie plek.
En zat ik niet op AF :p

Alleen heerser is btw bij lange na niet de enige mol in GOD.
Met wat ik her en der van andere spelers hoor zitten er nog minimaal 3 andere informanten in die stam terwijl niemand zijn best doet ze te rekruteren.

Die spelers daar zijn nogalluhh.. "praatgraag" :p

Meestal kan je het verwachten dat mensen info lekken. Gebeurd altijd weer op TW :p

& Doe de groeten aan Petra!
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Sinds wanneer ben je zo flamboyant, een tikkeltje arrogant en bijgevolg minder intelligent ogend dan anders? Waar is de Roald die lange teksten tikt om de P&P te bevorderen?

En dat baseer jij op één irrelevante tevens correcte flame? Ik denk dat je jezelf beter een spiegel voor kunt houden.
Buiten dat heb ik regelmatig lange posten om de P&P te bevorderen, check bijvoorbeeld stelling van de dag of golden awards.
 
Reactiescore
1.015
En dat baseer jij op één irrelevante tevens correcte flame? Ik denk dat je jezelf beter een spiegel voor kunt houden.
Buiten dat heb ik regelmatig lange posten om de P&P te bevorderen, check bijvoorbeeld stelling van de dag of golden awards.

Haha, niks corrects aan. Niet meer dan je eigen onbeduidende mening en dat weet je ook wel.
Goed voor je.
 

DeletedUser77710

Guest
Beste forumgangers,
Let bij het plaatsen van screenshots op persoonsgegevens zoals foto's / achternamen en dergelijken. Kras deze even door, anders wordt je post verwijderd.

Ik probeer je iets te leren @Jo Han

Word ik
Word jij/je
Wordt hij
Worden wij
Worden jullie
Worden zij
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Haha, niks corrects aan. Niet meer dan je eigen onbeduidende mening en dat weet je ook wel.
Goed voor je.

Alsjeblieft Gilles. Ik dacht dat je de ontkenningsfase inmiddels al gepasseerd was, je blijft me teleurstellen :')
 
Reactiescore
1.015
Alsjeblieft Gilles. Ik dacht dat je de ontkenningsfase inmiddels al gepasseerd was, je blijft me teleurstellen :')

Ik denk dat je eerder jezelf teleurstelt. Iemand uitschot noemen zonder dat ze je kent, toont enkel de zwakte van jou uit.

Verder heb ik nooit in de 'ontkenningsfase' gezeten. Het verschil is nu dat ik allang heb toegegeven wat ik fout heb gedaan. Toen had ik daar geen zin in.
 
Laatst bewerkt:

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
Oh god, zonder dat je ze kent. Alsjeblieft, je bent toch niet Warre 2.0 die ook constant beweerd dat ik met hem in een stam gezeten moet hebben vooraleer ik ook maar één uitspraak kan doen over hem...
 
Reactiescore
1.015
Je kan/mag uitspraken doen zoveel je wilt. Ze zullen alleen niet kloppen, omdat je me niet kent. Tenzij jij TW als maatstaf wilt nemen voor iemand als persoon, maar dat zou meer zeggen over jou dan over mij. Doe dus lekker wat je wil.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.739
De langer ik dit spel speel, de meer ik het idee krijg dat voornamelijk sneue figuren dat steeds als respons gebruiken. Je hoort mij nergens zeggen dat je een naar persoon bent, slechts dat ik je categoriseer tot uitschot vanwege welke parameters is daarbij nooit vermeld. Maar ik vind het zo wel gezegend Gilles genoeg negativiteit voor één avond.
 
Bovenaan