Stabbers Alert!

Reactiescore
767
Op wie doel je?


Als je eerst op het AF reageert en me daarna privé aan gaat spreken, is het logisch dat je ook op het AF nog een reactie krijgt.


hiervoor had ik je aangesproken jonathan .
 
Reactiescore
1.892
Als nog geeft hem dat niet de recht om gelijk hier neer te klakken dat Niels hier schuldig is van iemand vals beschuldigen ? , want zelf heeft jonathan daar niet naar gevraagd op skype
Ik heb daar wel naar gevraagd Frank, dus praat niet zo'n onzin. Daarnaast ben je hier net als de andere Zooi- en GODleden van alles aan het roepen, maar bewijzen.. Ho maar. Bewijs eerst eens iets of houd je gewoon buiten deze discussie.
 
Reactiescore
767
Frank ben gewoon stil, speel tw have fun


xx Wouter
 
Reactiescore
767
Ik heb daar wel naar gevraagd dus praat niet zo'n onzin. Daarnaast ben je hier net als de andere Zooi- en GODleden van alles aan het roepen, maar bewijzen.. Ho maar. Bewijs eerst eens iets of houd je gewoon buiten deze discussie.
heb wel degelijk bewijs gestuurt jonathan maar zelf lek je info dat niels je vals beschuldigt terwijl je er zelf niet tege kan:) maar begrijpend lezen is dus nogal moeilijk?


note benen heb je zelf geen eens genoeg bewijs dat niels je vals beschuldigt .
 

DeletedUser74358

Guest
Als nog geeft hem dat niet de recht om gelijk hier neer te klakken dat Niels hier schuldig is van iemand vals beschuldigen ? , want zelf heeft jonathan daar niet naar gevraagd op skype

Het AF is een mogelijkheid om dit soort dingen bespreekbaar te maken, Niels kan prima zelf even zijn bewijzen hier plakken als dat zijn 'onschuld' bewijst.

Weirdness, als die post naar mij is gericht, want dat is niet helemaal duidelijk, dan:
1. Ik heb niet gestabt
2. Ik zie mij zeker niet als de top van TW.
3. Ik moet eerlijk bekennen dat er toch wel een béétje logica in mijzelf zit, al zeg ik het zelf.
 

DeletedUser74396

Guest
Sorry, maar er word heel vaak geweend om 'haal dan bewijzen'.
De speler die beschuldigingen maakt moet bewijzen aanhalen, niet omgedraaid.

Ik beschuldig de paus om in een buitenwerelds complot te zitten met aliens die plannen om de mensheid tot slaaf te maken.
Dan is het aan mij om die beschuldiging te bewijzen. Hier doet bijna de helft van het AF alsof de paus in deze situatie zijn eigen onschuld zal moeten bewijzen...
Nee, de paus heeft niets te bewijzen, sterker nog: hij kan er niets over bewijzen want hij heeft er niets mee te maken.

zelfde met Rainbow hier. Er wordt heel de tijd geroepen dat zooi spioneert en alle info doorgeeft aan alle andere stammen.
Wat op zich al geen logische redenering is want Zooi werkt niet met heel de wereld samen in tegenstelling tot sommige huilebalken...
Oké, het klopt dat er misschien duidelijker had moeten gezegd worden dat Zooi GEEN spionnen gebruikt, maar wat mij betreft zeggen we dat Zooi spionnen in elke stam heeft.
Als die ene zin ervoor zorgt dat elke stam op deze wereld valt, is dat een fantastisch staaltje p&p.
Betekent dit dat we ook in elke stam spionnen hebben? nee. Maar zolang jullie dit denken is dat enkel win win voor ons.
Dat jullie direct bij elke faal aan spionnen denken toont al duidelijk genoeg aan hoe jullie verrot jullie mentaliteit is.

Dus bij deze: alle leiding van alle stammen binnen w52 spioneert voor Zooi. Ik zou maar snel jullie leiding gaan kicken tenzij ze met specifieke bewijzen kunnen komen dat dit niet waar is.
 

DeletedUser74358

Guest
Jonathan levert toch bewijs? Als iemand wordt beschuldigd van iets, kan diegene zich verdedigen aan de hand van bewijzen. Als het toch niet zo is, liggen die bewijzen zo klaar en kost het vrijwel geen tijd.

Edit: Nvm
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser64972

Guest
Jonathan zet de screenshots zo naar zijn hand zodat het lijkt dat het bewijs is, woorden verdraaien en foute conclusies/beschuldigingen maken, daar is hij goed in.
 

maretan

The Sniper 19/20
Reactiescore
2.402
FF krom hoor, maar er wordt hier dus vol op Narcos gejumped terwijl hier geen overtuigend bewijs voor is, behalve enkele screens waarin gespeculeerd word, maar ondertussen gaat de alleen heerser gewoon vrijuit, terwijl die dus info verspreidde naar plop, en zich nu laat internen door DS, bokita om precies te zijn (geen/amper ODA stijgingen). Over hem was buiten GOD al meer bekend, maar zijn naam zie je ook nergens meer terugkomen in welke screen dan ook.
 
Reactiescore
1.892
Prima dat je probeert een reden te zoeken voor die stab die GOD op narcos gedaan heeft, alleen jammer dat je nu dingen probeert te insinueren die helemaal niet kloppen.

Allereerst had ik nooit ontkent dat ik tegen de leiding van GOD gezegd heb dat jullie info zouden kunnen lekken, maar het is dikke zever als je nu zegt dat ik die nonsens de wereld ingeholpen heb, dat weet je maar al te goed, heb ik duidelijk gisteren vermeld op skype en alsnog probeer je mij hier zwart te maken, valt me beetje tegen van je.

4so11l.jpg


Dit gesprek dateert van dinsdag 10 januari. Er waren dingen gelekt omtrent de mogelijke massa op DS vanuit GOD richting plop. Toen ik de alleen heerser hiermee confronteerde ontkende hij niet dat hij info had doorgespeeld maar zei hij ook dat plop het al wist van Narcos. De alleen heerser is zeer goed bevriend met Daan (0verl0rd) dus dan zou het helemaal niet onlogisch zijn mocht die info via daar zijn gelekt. Het feit dat jij zegt dat ik deze nonsens de wereld heb in geholpen slaat echt nergens op, daarvoor moet je bij de alleen heerser zijn.

r1wie0.jpg

21e1277.jpg


Hier nog twee screenshots uit de gesprekken met de alleen heerser, ofwel heeft hij dus gewoon gelogen, ofwel heeft Daan de bewijzen achtergehouden/verwijderd, dat laat ik volledig in het midden, in tegenstelling tot anderen die meteen foute conclusies trekken.

http://prntscr.com/dwq3bk

Ja hier kun je bij denken wat je zelf wil, feit was dat ik mijn reactie "dus narcos voor plop", een conclusie/herhaling was van wat er 2 posts boven stond, namelijk "narcos aan plop, dat wisten we al langer". Hieruit kun je wel duidelijk halen dat ze zelfs al voordat ik nog maar je naam vernoemd had wisten dat jullie niet te vertrouwen zouden zijn, of hebben ze jullie onbewust als enige lid van de stam geen forumrechten gegeven? (http://prntscr.com/dwq676)

Ohja, nadat het was uitgekomen dat alleen heerser info lekte aan GOD, gaf hij als mb van een GOD-speler, "vrijwillig" z'n dorpen aan DB? Zit er dan toch meer achter dan toeval? Plop en DB die banden met elkaar zouden hebben, niet de eerste keer dat die hier valt. http://prntscr.com/dwq77j

Je moet stoppen met proberen om valse beschuldigingen in onze schoenen te schuiven, daar bereik je helemaal niets mee, je maakt enkel jezelf belachelijk.
Eindelijk iemand van Zooi met een fatsoenlijke post. (Frank, kijk en leer).

Iets duidelijk vermelden in een wereldchat waarin op dat moment 20 verschillende personen meepraten is 1. Of het duidelijk overkomt is een 2e. Dat ik je probeer zwart te maken mag je denken, maar dit was de enige manier om het volledig eruit te krijgen. En zie het resultaat. Dit is al veel meer informatie dan ik in eerste instantie kreeg.

Het is weer erg toevallig dat dat "bewijs" ineens verdwenen is, niet? De laatste keer dat ik met Daan sprak was 10 december, toen zaten we nog in Cordon.
Ik had al vanaf het begin aangegeven dat je uitspraak "Dus narcos lekt ook aan DS" gewoon slecht was geformuleerd door je, en geen beschuldiging richting ons. Ik snap dus niet dat je nu al de 3e persoon bent van Zooi, die hierover begint.

Conclusie: ik zat fout met dat jullie nonsens de wereld in hebben geholpen, mijn excuses. Je hebt echter wel deze onzin in stand gehouden zonder ooit te peilen bij Thorsten of mij of dit klopt. Dat neem ik je wel kwalijk.

Wat me ook opvalt is dat jij 10 januari al wist dat 'De alleen heerser' het lek was. Het gesprek waarin GOD vraagt om de naam van die spion is op 12 januari. Op dat moment wist je van 'de alleen heerser' al dat hij het lek was, van ons niet. Waarom geef je dan onze naam door? Ben erg benieuwd naar je verklaring.

Jonathan zet de screenshots zo naar zijn hand zodat het lijkt dat het bewijs is, woorden verdraaien en foute conclusies/beschuldigingen maken, daar is hij goed in.
Nu begin je weer onzin uit te kramen. Ik heb alle (volledige) screens gebruikt die jij me hebt gegeven. Hoe kan ik die dan naar mijn hand zetten of woorden verdraaien?
 

DeletedUser74396

Guest
Eindelijk iemand van Zooi met een fatsoenlijke post. (Frank, kijk en leer).

Iets duidelijk vermelden in een wereldchat waarin op dat moment 20 verschillende personen meepraten is 1. Of het duidelijk overkomt is een 2e. Dat ik je probeer zwart te maken mag je denken, maar dit was de enige manier om het volledig eruit te krijgen. En zie het resultaat. Dit is al veel meer informatie dan ik in eerste instantie kreeg.

je geeft nu zelf al aan dat je beschuldigingen rondstrooit enkel en alleen om bewijzen te krijgen en zo het verhaal krijgt.
Dit bedoel ik dus met mijn vorige post hahahaha
 
Reactiescore
1.892
je geeft nu zelf al aan dat je beschuldigingen rondstrooit enkel en alleen om bewijzen te krijgen en zo het verhaal krijgt.
Dit bedoel ik dus met mijn vorige post hahahaha
Jij hebt moeite met interpreteren. Ik doelde daarmee niet op het rondstrooien van beschuldigingen, maar het aankaarten op het AF. (Dat was ook hetgeen Niels over sprak zijn post, waarop ik reageerde).
Dus wat bedoelde je met je vorige post?
 

DeletedUser64972

Guest
Eindelijk iemand van Zooi met een fatsoenlijke post. (Frank, kijk en leer).

Iets duidelijk vermelden in een wereldchat waarin op dat moment 20 verschillende personen meepraten is 1. Of het duidelijk overkomt is een 2e. Dat ik je probeer zwart te maken mag je denken, maar dit was de enige manier om het volledig eruit te krijgen. En zie het resultaat. Dit is al veel meer informatie dan ik in eerste instantie kreeg.

Het is weer erg toevallig dat dat "bewijs" ineens verdwenen is, niet? De laatste keer dat ik met Daan sprak was 10 december, toen zaten we nog in Cordon.
Ik had al vanaf het begin aangegeven dat je uitspraak "Dus narcos lekt ook aan DS" gewoon slecht was geformuleerd door je, en geen beschuldiging richting ons. Ik snap dus niet dat je nu al de 3e persoon bent van Zooi, die hierover begint.

Conclusie: ik zat fout met dat jullie nonsens de wereld in hebben geholpen, mijn excuses. Je hebt echter wel deze onzin in stand gehouden zonder ooit te peilen bij Thorsten of mij of dit klopt. Dat neem ik je wel kwalijk.

Wat me ook opvalt is dat jij 10 januari al wist dat 'De alleen heerser' het lek was. Het gesprek waarin GOD vraagt om de naam van die spion is op 12 januari. Op dat moment wist je van 'de alleen heerser' al dat hij het lek was, van ons niet. Waarom geef je dan onze naam door? Ben erg benieuwd naar je verklaring.


Nu begin je weer onzin uit te kramen. Ik heb alle (volledige) screens gebruikt die jij me hebt gegeven. Hoe kan ik die dan naar mijn hand zetten of woorden verdraaien?
Je gebruikt de screen die je van mij gekregen hebt, echter gebruik je steeds kleine stukjes die je volledig uit de context haalt waardoor ik steeds verantwoording moet afleggen bij iedere foute conclusie die jij neemt. Doordat je deze screens fout interpreteerde, ondanks mijn eerdere uitleg, en hier op het AF kwam gooien met beschuldiging richting het account ..RainBow.. met name mijzelf. Ben wel blij dat je nu inziet en eerlijk toegeeft dat je fout zat, mag ook gezegd worden want er zijn er velen die dit niet zouden toegeven.

Het klopt dat ik al eerder dan 12 januari wist van dat de alleen heerser de spion was, echter startte de gesprekken met GOD pas later waardoor ik geen enkele reden zag om de leiding van GOD op hoogte te stellen, waarom zou je immers een andere stam wijzen op hun slecht beleid? Dat is niet mijn taak in mijn ogen.
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.785
Zeg noobke. Houd es u bakkes tegen mensen die zich bewezen hebben, zoals een DS3. Vergeleken met u is hij een God en gij slechts een smerige mot die neergeslagen dient te worden.

Laurens ben je op je knietjes gegaan? :biggrin: Dat zelfs het uitschot je openlijk komt prijzen :tongue:
 
Reactiescore
1.892
Je gebruikt de screen die je van mij gekregen hebt, echter gebruik je steeds kleine stukjes die je volledig uit de context haalt waardoor ik steeds verantwoording moet afleggen bij iedere foute conclusie die jij neemt. Doordat je deze screens fout interpreteerde, ondanks mijn eerdere uitleg, en hier op het AF kwam gooien met beschuldiging richting het account ..RainBow.. met name mijzelf. Ben wel blij dat je nu inziet en eerlijk toegeeft dat je fout zat, mag ook gezegd worden want er zijn er velen die dit niet zouden toegeven.
Het eerste screentje wat ik van jou kreeg was:
91ba8199bac6a9f06f7a211eef0057eb.png
Voor mij was hetgeen wat binnen het rode vierkant staat irrelevant voor het punt wat probeerde te maken. Het weghalen van dat gedeelte verandert voor mij de context niet. Als jij anders van mening bent hoor ik graag op welke manier.

Het 2e screentje wat ik heb gekregen was van Frank:
98934e1405bca550338d1f3385831a35.png
Daar heb ik ook weer hetgeen binnen het rode vierkant weggehaald, puur zodat ik een naam minder hoefde door te strepen.
Ik ben dus benieuwd wat je bedoelt met 'uit de context trekken'.

Het klopt dat ik al eerder dan 12 januari wist van dat de alleen heerser de spion was, echter startte de gesprekken met GOD pas later waardoor ik geen enkele reden zag om de leiding van GOD op hoogte te stellen, waarom zou je immers een andere stam wijzen op hun slecht beleid? Dat is niet mijn taak in mijn ogen.
Ik vind dit vrij vreemd geformuleerd. Om het voor beide makkelijker te maken zal ik het opsommen:
1. Jij wist 10 januari al wie het lek was.
2. Op 12 januari had je een gesprek met GOD, waarin wordt gevraagd wie het lek is.
3. Van 'de alleen heerser' wist je toen dat hij het lek was. Van ons kon je dat simpelweg niet zeker weten, gezien we het niet waren.
4. Vervolgens geef je toch onze naam, en niet die van het echte lek.

Mijn vraag is dus: waarom gaf je onze naam door, en niet die van 'de alleen heerser'?
 

DeletedUser64972

Guest
Omdat je conclusies trok uit screens waarvan je de gehele context niet kende, maar lijkt me dat we daar niet meer over gaan uitwijden omdat je daarnet al aangaf dat ik de derde was die daarover begon?

Ik heb ook nergens gezegd dat ik de naam van de alleen heerser niet door heb gegeven? Die naam is gewoon minder relevant in dit geheel, omdat die in de moraalbrekers stam van GOD zit en niet het gehele forum konden zien, wat volwaardige leden van de hoofdstam dus wel konden. Omdat het gerucht de ronde ging dat jullie zouden lekken heb ik de leiding hiervan op de hoogte gebracht zodat zij je rechten eventueel konden aanpassen zodat de kans dat er info lekte kleiner werd. Niemand heeft ook ooit gezegd dat er maar 1 lek is binnen GOD? Voor hetzelfde geld zitten er nog verschillende.

[12/01/2017 19:02:55] Niels Van Damme: Gewoon zorgen dat hij het forum niet meer kan lezen

Ohja, zonet is de alleen heerser overgelopen naar de moraalbrekerstam van PLOP. Nuja dat zal allemaal wel puur toeval zijn en zal me vast wel inbeelden dat hij dan de intel binnen GOD voor ze was :rolleyes: Wel verdacht stil langs die kant
 

DeletedUser76972

Guest
Ohja, zonet is de alleen heerser overgelopen naar de moraalbrekerstam van PLOP. Nuja dat zal allemaal wel puur toeval zijn en zal me vast wel inbeelden dat hij dan de intel binnen GOD voor ze was :rolleyes: Wel verdacht stil langs die kant

Wil best reageren hoor Niels, maar sommige mensen moeten wel eens werken enz :D
In deze situatie ben ik ben vrij goed op de hoogte hoe het allemaal zit en gezien je nu mij (Daan) in kwaad daglicht probeert te zetten, ga ik ook wat puntjes over jouw ophelderen.

Zo voorzag 'de alleen heerser' niet alleen mij van info, maar ook jouw zelf.
Capture.png

Jij smerige hypocriet :mad:

Het klopt dat ik al eerder dan 12 januari wist van dat de alleen heerser de spion was, echter startte de gesprekken met GOD pas later waardoor ik geen enkele reden zag om de leiding van GOD op hoogte te stellen, waarom zou je immers een andere stam wijzen op hun slecht beleid? Dat is niet mijn taak in mijn ogen.

Geeft meteen ook een andere kijk op deze post van je :rolleyes:


Toen ik de alleen heerser hiermee confronteerde ontkende hij niet dat hij info had doorgespeeld maar zei hij ook dat plop het al wist van Narcos. De alleen heerser is zeer goed bevriend met Daan (0verl0rd) dus dan zou het helemaal niet onlogisch zijn mocht die info via daar zijn gelekt.

Waar haal je nou weer vandaan dat ik goed bevriend ben met hem? Ik ken hem pas sinds deze wereld en heb hem eind november ergens voor het eerst pas gesproken.
Ik heb er vroeger niet mee staan knikkeren ofzo.

Hij is nog erg jong en nieuw met tw. Toen ik hem wat dingen uitlegde over het spel kwam hij zelf met info over het GOD forum en heb daar (net als jij) geen nee tegen gezegd.
Wat hij vertelde over Narcos heeft hij zelf bedacht. Ik denk omdat hij er van baalde dat hij jouw vertelde ook info naar mij te sturen en je daarop toen zo tegen hem tekeer ging en ging edelen.
Toen hij mij dat vertelde heb ik hem idd naar mij toe laten jumpen en jouw dorpen naar ds laten gaan.

Die in tegenstelling wat hier regelmatig gezegd wordt geen BG zijn.
Plop heeft atm geen BG's

Capture.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser76972

Guest
Het is weer erg toevallig dat dat "bewijs" ineens verdwenen is, niet? De laatste keer dat ik met Daan sprak was 10 december, toen zaten we nog in Cordon.

Huh? 10 december hebben wij voor het laatst rechtstreeks op skype gesproken.
Wij hebben voornamelijk contact met je medespeler, maar zijn toch regelmatig pm's uitwisselingen geweest?
Heb je potverdorie nog deff staan sturen toen je gestabt werd door GOD
 
Bovenaan