Stabbers Alert!

Reactiescore
1.853
Goddelijke Stabbers

Een stab, alweer? Juist, alweer. Wereld 52 lijkt op onverklaarbare wijze stabbers van elk kaliber aan te trekken.
Ditmaal is het het veel besproken ~GOD~. Ze zijn hier al meermaals bestempeld als meest onderschatte stam. Nu, dat is dan ook wel grotendeels waar. Er is echter een belangrijk aspect wat bij hen juist overschat wordt: hun morele waarden.

b383cd8e18afa586fd634fc8ef141cc2.png

Ze hebben hun profielbeschrijving in ieder geval wel volledig waargemaakt. Hun wegen en handelingen zijn inderdaad ondoorgrondelijk. Ik zal de feiten op chronologische volgorde weergeven:

Met één van de GOD-leden speel ik op W53 in dezelfde stam. In de stamchat werd mij het volgende gevraagd:
aeb15766f117201e40956be6fd28b694.png


Dit lijkt een doodnormale vraag van een stamgenoot, waar ik in eerste instantie niks achter zoek.

Dan begint het al opmerkelijk met een aantal leden die rond 20:00 hun 'bevelen delen' uitzetten.
c5de02d6b1e290291fcdf92d724bbdb9.png


Nog geen uur later kickt Dyaennick, Narcos om 20:24 uit ~GOD~.
e08d3a4616ab24517efae97a22e5d069.png
71ecbccbbf8b001d924411262bf0711c.png


Een kick op zich is natuurlijk niks vies aan. Maar wat gebeurt er nog geen half uur later?
Vicra trapt om 20:51 af met de eerste scoutaanval, en zelfs al een nuke om 21:36.
08f9b9ea8f71748c09aaa8e70d5d79f4.png


Dat Vicra de eerste is die binnen 2 uren na de kick zijn edeltjes op pad stuurt en een dorp verovert, is dan ook totaal niet verrassend.
fb695c265177d2e5a7af33b8c5a7f3e9.png


Hierna zijn er nog 6 andere GOD-spelers die mee hebben gedaan met het offensief. Nu hebben wij ons uiteraard afgevraagd wat de reden voor de kick was. Gelukkig kan stabber 'Den Tist' ons hier opheldering over geven.
b9d7f17a38964fd18591e13f2a0c1967.png


Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat dit een goed doordachte stab is, waarvan het merendeel uit ~GOD~ op de hoogte was. Creepy, Dyaennick en Vicra mochten hierin een hoofdrol vervullen.

Bedankt, guys! May we meet again. :wink:
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser56091

Guest
En tegen 0v3rl0rd zegt Den tist:
82429_thumb
den tist
phone.png
vandaag om 12:43 uur
want anders was god en THE one er mee weg waar narcos zijn dorpen aan had beloofd ...
 

DeletedUser74358

Guest
Maar gelukkig kunnen jullie verder in jullie jumpcluster, de beste manier om uiteindelijk GOD gewoon, al dan niet indirect d.m.v stammies/bondgenoten, van de kaart te spelen!

Alsjeblieft Jannes, blijf weg bij dit stabtopic:p
 

DeletedUser71618

Guest
Ontzettend laag gewoon. Tis tijd dat iedereen zijn diplomatieke afspraken met GOD vast verbreekt.
 

DeletedUser76972

Guest
Hoewel Den tist met zijn pp-voor-dorpen aanboden al behoorlijk laag zat is het hem nu toch gelukt een nieuw dieptepunt te bereiken :rolleyes:
 

Roald97

Master Commander & Forum Personality 2019
Reactiescore
2.729
Lekker triest, sneu voor je Jonathan..
Mocht ik wat tijd hebben zou ik mij aanbieden voor frontaccies tegen die bende naabs.
 

DeletedUser78151

Guest
Even ter verdedeging.
De pp voor dorp was een misverstand en nooit de bedoeling een dorp te 'kopen'
Ten tweede over narcos:
Hij vergeet te vertellen dat hij al 4 dagen inactief was zonder iets te laten weten.
Hij heeft in nog geen enkele stamactie meegedaan en nooit hulp aangeboden.
Hij is naar GOD gekomen toen hij dorpen aan het verliezen was aan ons en wij hem de kans boden om zo te kunnen jumpen naar het rim en uiteindelijk de dorpen aan ons te geven. Voor ons (den tist) verliep dit goed maar de leiding verloren hun geduld en hebben hem gekicked. Uiteindelijk na beraad op ons account hebben we enkele uren na de kick een pm te sturen naar narcos dat hij even moest reageren op pm (actief worden) en dat we anders zijn dorpen gingen pakken wegens inactieviteit en mee 'profiteren' van dit verhaal. Waren hem al weken aan het verdedigen tegenover de stamleiding die hem al langer wouden kicken. Het is niet de allermooiste actie maar dit was voor ons het logische gevolg.

mvg Mathijs
 
Reactiescore
3.452
Had een kick gegeven met een nap van een paar dagen ,dan had je het enigszins netjes gehouden .

Avond voor de kick ( zie ik op de screen) wordt er nog uitgelegd waarom hij druk was? Of is school in jullie ogen geen geldige reden?
 

DeletedUser78151

Guest
Was niet vanplan om hem direct te edelen nee maar als je dan de treintjes van god ziet lopen op hem dan pik ik hier en daar ook een dorpje mee want was toch al verloren daar voor hem op die manier.
Als hij had gezegt dat hij druk was dan had dat een reden geweest idd of als hij even mijn pm opende en reageerde van dat hij even geen tijd had was dat ook oke geweest maar hij negeerde ons opzettelijk.
 
Bovenaan