stabber

Reactiescore
661

Deleted User - 487958296

Guest
Hmm, ik had zo'n idee dat hij het ook ergens zat te promoten :p
 
Reactiescore
661
Hmm, ik had zo'n idee dat hij het ook ergens zat te promoten :p

Zijn der hier een boel die het leuk vinden.
beetje losers vind ik, jij?

stabben
kata's
destructieve samenhokkerij

tw op zijn best
 

Deleted User - 487958296

Guest
Zijn der hier een boel die het leuk vinden.
beetje losers vind ik, jij?

stabben
kata's
destructieve samenhokkerij

tw op zijn best

Ja ze zinken wel erg laag inderdaad, en dan ook gewoon stoer zeggen dat kata's gewoon slim is :rolleyes:
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Kata's slim ...

Dat er kata's zijn met meer verstand dan sommige spelers ja dat klopt, maar kata's zijn op zich zo slim niet hoor...
 

DeletedUser

Guest
Prestige is al weer op het nakpad, dit keer met farming like aliens.

Wij hebben altijd een pbg gehad sinds dag 1 en ik zag hem op speed en ik deed me voor als iemand anders en het volgende heeft hij gezegd over het account neymar.junior: Farming Like Aliens vandaag om 10:36 uur
wij zijn vrienden met jonas, op dat acc, we haten paul.

Maar ik denk dat we ze gwn gaan edelen hoor.

En zelf zei dennis nog ik haat stabbers, hoe kan je stabbers haten terwijl je er zelf een bent en dit keer wil ik niet een discussie switch hebben, maar echt puur over deze actie graag.

nee, maar dat ze het al zeggen tegen een anoniem iemand vind ik al opmerkelijk :eek:
Dat betekent dat dit in een stab kan evalueren, dus ik wil dit nu al duidelijk maken voordat ze dat stab kunnen uitvoeren;)

Ik vind als je geen pbg meer wilt zijn dat je dat dan netjes moet melden tegen je pbg en niet dat stiekeme gedoe van ik houd het lekker geheim en val in de nacht aan.

He :) er bestaan pilletjes die kan je bij je huisarts of psycholoog aanvragen, die heten antipsychotica, helpen goed tegen achtervolgings waanzin en complottheorieen die in je hoofd afspelen :)

Aanrader word je relaxed van :)
 

DeletedUser73942

Guest
He :) er bestaan pilletjes die kan je bij je huisarts of psycholoog aanvragen, die heten antipsychotica, helpen goed tegen achtervolgings waanzin en complottheorieen die in je hoofd afspelen :)

Aanrader word je relaxed van :)

Ik zal ze wel even voorschrijven.;)
Of een gedwongen opname.
 

Nomen est omen

Speed Kampioen 2013 (Goud) 2014 (Zilver)
Reactiescore
2
Blablabla iemand heeftvweer aandacht nodig, vecht dit lekker zelf uit ipv ons er mee lastig te vallen...
 
Bovenaan