Stabbende Noobs

DeletedUser78151

Guest
Hij ziet nu zijn fout in. Ik weet niet wat hem van gedachte deed veranderen maar het lijkt erop dat er toch stappen ondernomen zullen worden tegen Marter.
Dus laten we dat even afwachten. Mss komt WAT nog tot bezinning.

Mathijs
 

DeletedUser78629

Guest
Er is een gesprek gestart op skype, waar insomnia hun voorstel doet om dit op te lossen (aan marter). Als ze niet tot een overeenkomst komen zullen desbetreffende maatregelen genomen worden.
 

DeletedUser65474

Guest
Beste leden van W55,
Er zijn al verschillende stabs geweest op de wereld, die een brug te ver waren, maar deze hebben nooit een sanctie gehad. De actie van marter mag dan misschien 2 bruggen te ver zijn, maar ik zie niet in waarom ik hem nu wel een sanctie zou moeten geven. De vraag is dan, waar trek je de lijn... Of zullen toekomstige stabs dan ook een sanctie krijgen? Bij welke stab geef je welk soort sanctie, of geef je geen sanctie?
Dit zijn allemaal zaken die nooit besproken zijn, en in mijn ogen wordt er nu een beetje geoordeeld op wat de meerderheid vindt.

Dus je geeft toe dat het een stab is die zelfs op deze wereld een klasse apart is. En vervolgens zegt je dat hij geen sanctie hoeft te krijgen omdat andere dat ook niet kregen. Ja laten we zo onze maatschappij inrichten vorig jaar is er een moordenaar weg gekomen met moord, maar laten we de seriemoordenaar die we wel te pakken hebben gekregen nu maar niet de gevangenis in gooien....


Om af te sluiten zijn zij ook niet de enige spelers die stabben. Een co die net gestopt was op het account van ESCALATION vertelde mij op 10/07 dat we hem even niet mochten aanvallen, dat het account ESCALATION ging stoppen, en dat de dorpen van hem verdeeld gingen worden over de WAT leden. Nu een week later krijgt een speler van onze stam incommings van hem en lopezbogei, en staat zijn vv bij een Appie-lid. Denk ook niet dat hier iemand ooit iets aan zal doen, terwijl dit ook een stab is.
Zo kan ik wel nog een aantal verhalen opsommen, maar het moet tenslotte leesbaar blijven :)

Tja dit is gewoon slecht zaken doen van WAT's kant. Als je verder verdiept had dan wist je dat Roy niet meer op het acc zat. Het feit dat jullie dan geen afspraken hebben met de spelers die er nog wel opspelen is jullie eigen fout. Maar wel een beetje zielig dat je het onderwerp probeert te veranderen ipv op stab van marter in te gaan.

Alhoewel ik respecteer dat je een post maakt op het AF moet ik zeggen dat je inhoudelijk geen enkel degelijk argument hebt gebracht waarom Marter niet gekicked hoeft te worden. Je hebt alleen maar laten zien dat WAT het eigenlijk geen reet kan schelen.
 

DeletedUser78434

Guest
Nieuwe speler voor op de stablijst, MysteriousOne (puur Sven dan)

Is dat nieuw?
Na al z'n du's ronselen, voor opgezet plan om SPAM te slopen en direct een seconde na de NAP alles laten lopen + overal intern ruzie proberen te fixen tussen stammen, accounts en vrienden.

Was al bekend dat Sven een parasiet is, zelf's zijn co's wilde van hem af, alleen dan zou hij ook het ww veranderen. Ik noem dit: hoofdstuk 3 in de wereld van Mysterious en W55
 

DeletedUser78700

Guest
Eigenlijk niet, maar nu is hij een SPAM 2.0 uit het voeren, alleen leaft hij en stuurt hij direct aanvallen op mij, 's avonds molt hij mijn AH's en 's ochtends stuurt hij een reeks edels op mij af.
Wat een mentaliteit tegenwoordig zeg.....

En het ergste is, de aanzet tot dit alles is dat hij zijn zin weer eens niet kreeg, hij kreeg weer eens een weerwoord op een plan wat hij zich had bedacht....
 

DeletedUser77123

Guest
idd, dit is effectief een pure stab geweest, leaven en direct aanvallen.

Maar ja blijkbaar kan dat tegenwoordig allemaal zonder consequenties, dus who cares zeker?
 
Reactiescore
533
Gezellig hier :)
 
Reactiescore
767
Dr werkt ook nog eens samen met m1.......
 

DeletedUser42600

Guest
Ja dat moet je vragen aan de spelers die er mee samen werken:) want echt niet heel dr praat met hem

Maar vraag me af of je de schuld moet geven aan mensen die met hem samen werken of de mensen die zeggen dat ze gestabt worden door hem want waarom doet iemand zo iets?
 

DeletedUser73162

Guest
Ja dat moet je vragen aan de spelers die er mee samen werken:) want echt niet heel dr praat met hem

Maar vraag me af of je de schuld moet geven aan mensen die met hem samen werken of de mensen die zeggen dat ze gestabt worden door hem want waarom doet iemand zo iets?

Naja, als er iemand in de stam samenwerkt met deze stabbers, dan betekend het dat de stam er indirect ook mee samenwerkt.
 

DeletedUser77123

Guest
Ja dat moet je vragen aan de spelers die er mee samen werken:) want echt niet heel dr praat met hem

Maar vraag me af of je de schuld moet geven aan mensen die met hem samen werken of de mensen die zeggen dat ze gestabt worden door hem want waarom doet iemand zo iets?

Blijkbaar vonden jullie het zelf niet nodig om dit aan hem te vragen, daar je het verhaal niet weet? :D

stappenplan myst:
1. Discussie met 1 a 2 leden.
2. Rageleave voor iets triviaals.
3. Troepen worden die zelfde dag nog uitgestuurd.

Vertel mij dan maar eens waar de justificatie in dit verhaal zit?

Maar ach jullie werken ook met marter samen, wat ook een stabber was, dus die trend was toch al gezet.
 

DeletedUser42600

Guest
Gewoon slechte leiding van appie die een discussie niet op kan lossen

En om jullie kinderachtige bedrag dan maar te verstoppen wordt dr er weer bij gehaald als stam die samenwerkt met stabbers zodat het pruts werk van jullie misschien word vergeten:)
 

DeletedUser77123

Guest
Gewoon slechte leiding van appie die een discussie niet op kan lossen

En om jullie kinderachtige bedrag dan maar te verstoppen wordt dr er weer bij gehaald als stam die samenwerkt met stabbers zodat het pruts werk van jullie misschien word vergeten:)

Daar gaat het toch niet om? Ook al zou dit zo zijn, dan is het nog steeds een stab en werken jullie nog steeds met stabbers samen :D.

En welk kinderachtig gedrag? Wij wijzen jullie gewoon op een vaststaand feit, namelijk een stab dat gepleegd werd en dat jullie met zo een individuen samenwerken.

Of wil je beweren dat de actie van myst geen stab was? :)
 

DeletedUser42600

Guest
Ik heb geen idee zoals ik al zei ik weet niet het hele verhaal hoor alleen jullie kant en omdat nou aan te nemen zonder de rest te horen lijkt me niet verstandig.
Werk ook niet samen met hem dus voel me ook niet aangesproken:) maargoed ik zit in dr dus dat zal voor jullie wel niet uit maken want als 1 iemand iets doet dan doet heel dr dat -_-
 
Bovenaan